«گسترش و توسعه پیوندهای نظامی عرب-اسرائیلی احتمالا رهبری ایران را متقاعد خواهد ساخت تا برنامه اتمی خود را در سطوح پیشرفته کنونی حفظ کند و در آینده از مزایای امنیتی آن بهره‌مند شود. اگر تهران این ارزیابی را داشته باشد که با، یا بدونِ یک توافق اتمی، همکاری نظامی منطقه ای جهت مقابله با توانمندی های این کشور رو به افزایش خواهد بود، احتمالا به این جمع بندی می رسد که احیای برجام عملا حامل خطرها و ریسک های امنیتی گسترده تری برای این کشور است».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحاد اسرائیل و عربستان باید به عنوان بخشی از تعهد ایالات متحده به خاورمیانه تلقی شود نه جایگزینی برای آن. به نظر می رسد ایران ترفند جدیدی را یاد گرفته است. باید دید آیا ایالات متحده نیز می تواند ترفند تازه ای را به کار گیرد یا خیر.
تنها کسی که پس از رفتن رونالدو توانسته دو گل از روی ضربات کاشته بزند، داوید آلاباست و او امسال روی این ضربات نقش پررنگ‌تری نیز خواهد داشت.
سیاست یک بام و دوهوای طیف اصلاح‌طلب در آستانه انتخابات به یکی از استراتژی‌های همیشگی آنان مبدل شده است تا جایی که در هر دوره با سناریوی متفاوتی اجرا می‌شود.
در نشست آنلاین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران ضمن ابلاغ استراتژی جدید «مسئولیت اجتماعی» از ایده‌های ایران استقبال شد.
در نشست آنلاین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران ضمن ابلاغ استراتژی جدید «مسئولیت اجتماعی» از ایده‌های ایران استقبال شد.
تعدیل شدن دیدگاه‌های ایران‌اینترنشنال حاکی از آن است که عربستان‌سعودی پیش از انعقاد قرارداد با ایران، با اجرای پروژه رسانه‌ای، از این شبکه خواسته تا در جهت تضعیف جمهوری اسلامی و برهم زدن امنیتش در منطقه و در عرصه بین‌المللی تلاش کند. پس از امضای قرارداد، عربستان برای رفع تهدید منافع خود، نیازمند این امنیت منطقه‌ای و ثبات سیاسی بود؛ به همین دلیل سیاست جدید، پایان پروژه رسانه‌ای شبکه وابسته‌اش در جهت سرنگونی نظام سیاسی ایران است.
یافته‌های محققان شواهدی را برای زمان‌بندی مصرف غذا به‌عنوان یک استراتژی جدید برای به حداقل رساندن آسیب‌پذیری خلقی در افرادی که دچار ناهماهنگی شبانه‌روزی هستند، ارائه می‌کند.
استراتژی «چرخش دوگانه» به دنبال اتکای بیشتر به خود برای کاهش عدم قطعیت‌های خارجی است. در نوامبر ۲۰۲۱، دفتر سیاسی نهاد تصمیم‌گیرنده حزب کمونیست چین، استراتژی جدید امنیت ملی را منتشر کرد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: تعابیر مختلفی می‌توان از ادبیات آمریکا در مورد راهکار سیاسی در مقابل ایران داشت که مهم‌ترین موضوع متاثر از نظام بین‌الملل و تحول جهانی در نظام بین‌الملل است. در نهایت آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که برجام را به نتیجه برسانند و زمان به نتیجه رسیدن را طولانی کنند. هدف آمریکا از برجام امتیاز گرفتن از ایران است. آن‌ها می‌خواهند برجام را به نفع خود تمام کنند و صحبت‌های سالیوان استراتژی جدید آمریکا است.
ریاض به این نتیجه رسید که اگر ایران از طریق متحد حوثی در یمن موفق شود، به دستاورد قابل توجهی دست خواهد یافت و نفوذ جدیدی برای خود در منطقه خاورمیانه ایجاد خواهد کرد که از مرز اسراییل تا مرز عربستان سعودی و لبنان، سوریه و عراق گسترش می‌یابد. ارزیابی عربستان سعودی به این نتیجه رسید که وقوع این امر به معنای پیروزی استراتژیک ایران در منطقه است.
گزارشی جدید می‌گوید کوپرتینویی‌ها در فرایند توسعه سیستم‌عامل iOS ۱۷، تغییر استراتژی داده‌اند و چند ویژگی جذاب را به آن اضافه خواهند کرد.
کاخ سفید یک استراتژی امنیت سایبری جدید طراحی کرده است. این جدیدترین اقدام دولت برای قدرتمندتر کردن دفاع سایبری خود در مقابل افزایش جرایم دیجیتالی و هکری است.
مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت ۴ استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی ۴ گانه‌ای است که از سوی یزدان‌دوست تشریح شد.
سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه می‌گوید با توجه به استراتژی جدید باشگاه هشتاد درصد شاکله این تیم عوض شده است.
کره شمالی استراتژی امنیتی جدید ژاپن را محکوم کرد و نسبت به اقدامات نظامی هشدار داد.
از ۲۰۱۷ چین، استراتژی رسانه‌ای جدید خود را به دستور رهبر فعلی این کشور برای افزایش نفوذ و اعتبار سرعت بخشید که چهره خود را در جهان پیرایش و پردازش کند و سربرافراشتن شینهوای جدید محصول همین سیاست بود. به این علاوه کنید که چین سال‌هاست برای گسترش حضور فرهنگی برای آموزش زبان و فرهنگ چینی، در تقریبا اکثر قریب به اتفاق کشور‌های جهان انستیتو‌های کونفوسیوس پایه‌گذاری کرده است که دو مرکز از این موسسات نیز در تهران (۱۳۸۷) و مازندران (۱۳۹۸) تاسیس شده است.
حضور تاتا مارتینو در تیم ملی مکزیک به پایان رسید و خیمه اوردیالس مسئول انتخاب استراتژی جدید تیم ملی مکزیک خواهد بود.
کارشناس فوتبال ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیم ملی بتوانند با تمرکز روی فوتبال و استراتژی جدید کادر فنی از سد تیم ملی ولز عبور کنند.
سازمان مجاهدین خلق دو هدف را دنبال می‌کند؛ نخست پاک کردن تاریخ خونین و سیاه خود از سابقه فعالیتش و دوم، استفاده از نام‌ها و عناوین جدید برای جذب سمپات‌ها و حامیان جوان؛ حامیان جوانی که با مشغولیت در نام‌ها و عناوین جدید کمتر راهی به سازمان مجاهدین می‌برند و بنابراین درباره سابقه این سازمان پرس‌و‌جویی هم نمی‌کنند.
سند استراتژی امنیت ملی دولت بایدن که مدت‌ها در انتظار آن بودیم بیش از آن که پاسخی درباره رویکرد کاخ سفید به بحران‌های جهانی باشد، پرسش‌هایی را مطرح می‌سازد. استراتژی جدید همانند آن که بگوییم برای توقف آتش سوزی خانه‌ها با آتش افروزان همکاری خواهیم کرد.
واشنگتن به کشور‌های حوزه هند – آرام متعهد می‌شود و در مورد ترویج دموکراسی انعطاف بیش‌تری از خود نشان می‌دهد تا شرکایش را در برابر چین در کنار خود قرار دهد.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان این که قرائت متفاوت ایران و آژانس از مساله پادمانی و اختلافی که پیش آمده مساله ای جدی و مهم است ، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی باید در این مرحله بپذیرد آنچه پیش آمده و مبنای درخواست این سازمان قرار گرفته، بی تاثیر از انگیزه‌های سیاسی و با هدف نابود کردن برجام توسط اسرائیل نبوده است.
هند تصمیم دارد استراتژی فرایند تست موازی را آزمایش کند تا به این ترتیب تایید ایمنی دستگاه های الکترونیکی جدید تسریع شود.
استراتژی جدید رئال در نقل و انتقالات نشان می دهد که این باشگاه به سمت فوتبالی فیزیکی‌تر از گذشته رفته است. به این ترتیب و با خداحافظی لوکا مودریچ و تونی کروس، رئالی متفاوت را خواهیم دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ