وزیر نیرو گفت: کارخانه‌های تولید تجهیزات و قطعات صنعت برق در کشور از ظرفیت خوبی برخوردارند، تا جایی که در این زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی نیز صورت می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک گردشگری به منظور رفاه حال زائران نجف و کربلا ، طرح "زائر کارت" را اجرایی کرده است. زائران نجف و کربلا (عراق) با دریافت رایگان "زائر کارت" بانک گردشگری از دهها خدمات ویژه بانکی در مدت سفر بهره مند می شوند.
شماری از زنان اسرائیلی با برگزاری تجمعی خواستار بهره‌مندی فرزندان خود از قانون لغو خدمت نظامی، همچون حریدی‌ها (یهودیان ارتدکس افراطی) شدند.
شماری از زنان اسرائیلی با برگزاری تجمعی خواستار بهره‌مندی فرزندان خود از قانون لغو خدمت نظامی، همچون حریدی‌ها (یهودیان ارتدکس افراطی) شدند.
کاربران نسخه IOS همراه بانک تجارت به‌منظور بهره‌مندی از خدمات این اپلیکیشن بدون هیچگونه محدودیتی می‌توانند از نسخه وب‌اپلیکیشن (PWA) این سرویس استفاده کند.
مدیرعامل تامین اجتماعی در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای شرکت خدمات ارتباطی رایتل در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد.
میرهاشم موسوی با حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: شرکت خدمات ارتباطی رایتل از ظرفیت ملی و گسترده‌ای برخوردار است که می‌توان از آن در بخش‌های تعاملی مرتبط با فناوری ارتباطات در تامین اجتماعی بهره‌مند شد.
میرهاشم موسوی با حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد و بهره‌مندی از ظرفیت رایتل را در راستای سهولت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان مفید و موثر برشمرد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: در برنامه هفتم باید طوری سیاست‌گذاری شود که از اقتصاد دولتی به سمت اقتصاد خصوصی برویم که کم هزینه‌تر است و بهره‌وری بالایی دارد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از بهره‌مندی ۲میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت در نوروز خبر داد.
اصفهان- کارشناس مسئول حوزه اجتماعی بهزیستی اصفهان گفت: پذیرش در مرکز مداخله در بحران به صورت خودمعرفی و یا دستور قضایی است و فرد ۲۰ روز از خدمات مددکاری، پزشکی و روانشناسی بهره‌مند می‌شود.
مجید کیانپور گفت:از ابتدای سال با برنامه‌ریزی منسجم برای تحقق شعار سال را آغاز و موفق شدیم با بهره‌مندی و جذب نخبگان ضمن پیوند صنعت و دانشگاه، شرکت را به سمت دانش بنیان برویم.
این بانک مفتخر است در راستای ترویج فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس را فراهم کند.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.
اهواز- مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: ۶۵ هزار معلول با معلولیت متفاوت در استان خوزستان از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: روزانه بیش از یک هزار نفر شامل بیماران خاص، مبتلا به ‏ام اس و نظایر آن از خدمات داروخانه‌های هلال احمر بهره می‌برند.
کودکان مهاجر افغان در ابعاد مختلف برای دستیابی به حقوق ابتدایی خود در ایران دچار مشکل هستند؛ برای تحصیل با موانع و مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان‌اند و بعضا شاهدیم بسیاری از سال‌ها مانند امسال، تعداد زیادی از کودکان افغانستانی موفق به ثبت‌نام در مدارس نمی‌شوند؛ اکثریت آنان به دلیل فقر خانواده، در دسترسی به نیاز‌های اولیه خود دچار کمبود‌هایی هستند و به دلیل همین مسئله، ناگزیر می‌شوند از سنین کودکی به کارکردن روی بیاورند؛ بسیاری از آن‌ها به دلیل عدم برخورداری از بیمه‌های درمانی و هزینه بالای خدمات پزشکی، با محرومیت‌هایی در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی مواجه‌اند.
طبق قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه‌های اجرایی می‌توانند کارمند خود را با حداقل ۳۰ سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و ۳۵ سال برای مشاغل تخصصی با تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر با درخواست کارمند برای سنوات بعد از ۳۰ سال بازنشسته کنند، بنابراین موارد زیر ابلاغ می‌شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات حمایتی به ۲۷ خانواده پرنوزاد دارای فرزند چند قلو (سه قلو و بیشتر) تهرانی خبر داد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد: طی یک سال اخیر ۲۵۶ شرکت فعال در حوزه نانوفناوری که دارای گواهی نانومقیاس هستند از ۴۵ میلیارد ریال خدمات حمایتی بهره‌مند شدند.
زائران حسینی امسال هم می‌توانند از خدمات متنوع بنیاد برکت در مرز مهران بهره‌مند شوند.
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش مراکز ارائه خدمات مربوط به گذرنامه خبرداد و آدرس و شرایط بهره‌مندی از این خدمات را تشریح کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.
بهادری جهرمی گفت: ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ