شارلروا با بهره‌مندی از دو بازیکن ایرانی خود به برتری مقابل یوپن رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد که تب ناآرامی‌ها در این کشور پایین آمده است.
شاگردان روبرتو مانچینی در ادامه ناکامی‌های سریالی فوتبال ایتالیا در مراحل پایانی رقابت‌های مختلف امشب مغلوب اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها شدند.
رئیس جمهور سابق ایران تاکید کرد: بازنشستگی و باز ایستادن برای یک رئیس‌جمهور پیشین معنا ندارد؛ تعامل با افکار عمومی، پاسخگویی، بیان کامیابی‌ها و ناکامی‌ها و تشریح کارنامه و میراث نمی‌تواند نقطهٔ پایانی داشته باشد.
پاری‌سن‌ژرمن امتیازات متعددی از دست داد اما رقبایی چون مارسی و موناکو ، توان استفاده از این فرصت و رسیدن به تیم کهکشانی‌ پاریس را نداشتند. جام قطعا از آن امباپه و مسی است. تیمی که ناکامی‌اش با این جام پنهان نمی‌شود
شاگردان یورگن کلوپ با یک پیروزی پرگل خارج از خانه مقابل لیدز به ناکامی‌های چند هفته اخیر خود پایان دادند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیداری از هفته بیست و دوم ادنوک لیگ امارات، از سد بنی یاس گذشت.
سرمربی سابق استقلال بعد از ۳ بازی ناکامی موفق به برد شد و به این پیروزی واکنش نشان داد.
حمید مطهری در اندیشه پایان دادن به روند ناکامی‌های تیم خود در نیم فصل دوم است.
محتمل‌ترین نتیجه، مذاکرات صلح خواهد بود که به دلیل ناآرامی‌های داخلی در هر دو کشور تحمیل خواهد شد. با گذشت زمان، احساس عدم امکان پیروزی، مذاکرات صلح را آغاز خواهد کرد.
نماینده ادوار مجلس گفت: ناآرامی‌های امروز جامعه ایران یا توسط دستگاه‌های امنیتی حکومت سرکوب می‌شود یا جریان سیاسی میانی موفق خواهد شد از توان خود برای ایجاد همراهی در مردم بهره ببرد و به این وضعیت پایان دهد. اگر ما به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که تنها راه برون‌رفت از این شرایط، انجام اصلاحات بدون براندازی است، باید تغییراتی در نحوه برخورد ما با حاکمیت رخ دهد که توافق سیاسی میان نیروهای اجتماعی و سیاسی حاضر در صحنه را ممکن کند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی این روزها در تکاپوی تشکیل کابینه جدید است، وی البته اهداف بزرگی در سر دارد که به نظر می رسد موانعی جدی نیز در برابر آن وجود دارد.
شاید تبدیل کردن «به نام خداوند رنگین» به رمز آشتی نه تنها یک ضرورت بلکه یک فرصت مهم برای پایان چرخه بحران در کشور باشد. شاید پر کشیدن «کیان» خالقِ به نام خداوند رنگین کمان یک نماد و رمز بود که هر دو جریان درگیر در ناآرامی‌ها را به سوی بازبینی در کنش‌ها سوق دهد. شاید کیان و جان باختن دردناک‌اش «خون بس» ناآرامی‌های این روز‌های کشور باشد
مالی در پیام توئیتری خود با تکیه بر ادعا‌های اخیر درباره نحوه برخورد نیرو‌های امنیتی با افراد حاضر در ناآرامی‌های جاری در ایران و همچنین اتهامات اثبات نشده استفاده از پهپاد‌های ایرانی توسط روسیه در حملات علیه اوکراین نوشت: پیام ما به ایران روشن است به کشتار مردم پایان دهید و ارسال پهپاد‌ها به روسیه را متوقف کنید.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا جزو ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل راسینگ سانتاندر است.
جدال حساس استقلال و آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که مهدی قایدی برعکس بازی‌های گذشته تیمش، این بار به طور کامل برای آبی‌ها به میدان رفت.
فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور گفت: بنده فروکش کردن ناآرامی‌ها را دوم مهرماه اعلام کردم؛ چرا که پلیس ویژه این توانمندی را دارد که اینگونه حوادث را در بعد پلیسی و امنیتی کمتر از ۶_۵ روز جمع کند؛ اگرچه حواشی و تبعات آن شاید مدتی طول بکشد، اما آنچه مربوط به یگان ویژه در ناآرامی‌های اخیر است، باید گفت که قضیه جمع شده و پایان یافته است.
بایر لورکوزن در حضور سرمربی جدیدش و در غیاب مهاجم ایرانی خود به برتری پُر گل مقابل شالکه دست یافت.
هوادار در یک بازی پربرخورد و نفسگیر با گل دقایق پایانی محمد میری با دست پر کرمان را ترک کرد.
هوادار در یک بازی پربرخورد و نفسگیر با گل دقایق پایانی محمد میری با دست پر کرمان را ترک کرد.
شارلروا در حضور وینگر ریزنقش ایرانی خود به برتری مقابل اندرلخت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ