تیم ملی والیبال ایران سفری طولانی برای بازگشت به تهران پیش رو دارد و عصر روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد وارد فرودگاه امام خمینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در عراق گفت: در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات‌دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.
تیم ملی عمان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام‌جهانی خود را آماده می‌کند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
رئیس‌جمهور ترکیه برای رایزنی درباره روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز تحولات منطقه‌ای و جهانی به‌بوداپست سفر کرد.
ناسا مشغول توسعه فناوری نوینی است که انقلابی در صنعت سفرهای هوایی ایجاد می کند و می تواند در ساخت هواپیماهای تجاری برقی با قدرت سفر طولانی تر به کار رود.
مدافع میانی تیم ملی والیبال گفت: تیم ایران بعد از سفر طولانی که به آمریکا داشت، با چالش‌های مختلفی روبرو شد.
رهبر انقلاب اسلامی با اظهار خرسندی از تجدید حیات ارتباط دو کشور بعد از یک وقفه طولانی افزودند: متاسفانه سال‌های متمادی روابط ایران و ازبکستان بسیار محدود بود و امیدواریم این سفر و گفتگوهای انجام شده در تهران، سرآغاز یک آینده بهتر در روابط دوکشور باشد.
رئیس جمهور ازبکستان با تاکید براینکه کشورش به تجربیات موفق ایران در مسیر پیشرفت نیاز دارد، گفت: فاصله طولانی 20 ساله برای سفر به ایران ناشی غفلت گذشتگان بود.
کارلوس دل سرو گرانده سفر طولانی و اختصاصی خود به عنوان داور را با اولین فینال اروپایی خود در روز چهارشنبه رقم خواهد زد.
کاروان تیم ملی والیبال ایران پس از سفری طولانی که حدود ۲۲ ساعت به طول انجامید، وارد ناگویای ژاپن شد.
اگر وقت کافی برای سفری طولانی ندارید و از طرفی ساکن تهران هستید باید بدانید که طبیعت اطراف و روستاهای تهران نیز بسیار دیدنی است.
دروازه‌بان جوان استقلالی‌ها به دلیل دوری طولانی از تمرینات در سفر به جم غایب است.
Juice پس از گذشت هشت سال به مشتری، بزرگ‌ترین سیاره منظومه شمسی ما خواهد رسید. در طول سفر طولانی خود، فضاپیما ESA هنگام پرواز در کنار زمین، ماه‌ها و زهره از برخی تیرکمان‌های گرانشی استفاده خواهد کرد.
زمانی که حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه درباره طولانی بودن زمان سفر از تهران به پکن صحبت کرد، وزیر خارجه عربستان پاسخ داد: پرواز ریاض_تهران بیش از دو ساعت نیست.
رانندگان در هر سنی بعد از یک سفر طولانی خسته می‌شوند و این طبیعی است. اما چه چیز‌هایی این مشکلات را تشدید می‌کند و چگونه می‌توان از آن‌ها اجتناب کرد؟
پرواز زدگی یک گسست بین زمانی است که بدن شما فکر می‌کند و ساعتی که از مناطق زمانی عبور می‌کنید. پرواز‌های طولانی‌تر بدان معناست که احتمال بیش تری وجود دارد از مناطق زمانی بیش تری عبور کنید. هنگامی که از سه یا تعداد بیش تری منطقه زمانی عبور می‌کنید پرواززدگی یا جت لگ معمولا مشکل سازتر می‌شود به خصوص اگر به سمت شرق سفر می‌کنید.
چه طرفدار صندلی کنار پنجره باشید یا صندلی راهرو هواپیما، انتخاب بهترین صندلی مهم است. دلیل این اهمیت این است که صندلی هواپیمای شما می‌تواند تجربه پرواز شما را بهتر کند یا آن را خراب کند. اکثرا ترجیح می‌دهیم هر بار که سفر می‌کنیم، با قیمتی مناسب‌تر، بر روی بهترین صندلی هواپیما بنشینیم. به‌ویژه اگر برای مقصدی دور و پرواز طولانی بلیط هواپیما رزرو می‌کنیم. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم به نکات مهم هنگام رزرو صندلی هواپیما اشاره کنیم. با ما همراه باشید.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تمریناتش را از روز شنبه با سرمربی جدید از سر خواهد گرفت.
وزارت خارجه آلمان با طرح ادعا‌هایی اعلام کرده است که دلیل این اقدام بازداشت‌های خودسرانه، بازجویی و دادن حکم حبس طولانی مدت در ایران است.
تابوت ملکه الیزابت دوم روز یکشنبه از کاخ بالمورال، اقامتگاه سلطنتی تابستانی در اسکاتلند خارج شد، جایی که وی روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. تابوت ملکه الیزابت دوم مقابل دید همگان قرار خواهد گرفت و طی چند سفر چند ساعته در اسکاتلند از شمال به جنوب منتقل خواهد شد. در این سفر نسبتا طولانی تابوت ملکه چند ساعت در شهر‌های مختلف متوقف خواهد شد و نهایتا به کاخ هولی‌رود منتقل می‌شود. فردا از این کاخ سلطنتی به همراه خاندان سلطنتی تشییع شده و مردم ادای احترام خواهند کرد. مراسم خاکسپاری پیکر ملکه روز سه شنبه در لندن برگزار خواهد شد.
اظهارات کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، درباره سفر بازیکنان با جت شخصی، خنده‌های شدید و طولانی کیلیان امباپه را به همراه داشت.
اظهارات کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، درباره سفر بازیکنان با جت شخصی، خنده‌های شدید و طولانی کیلیان امباپه را به همراه داشت.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زوار اربعین روزهای سفر خود را مدیریت کنند و از حضور طولانی مدت به ویژه در کربلای معلی پرهیز نمایند.
سر رابرت کر پورتر که به عنوان نقاش درباری تزار روسیه منصوب شده بود عمده شهرت خود را به دلیل سفر به ایران و نقاشی از پاسارگاد کسب کرد. سفر طولانی او به ایران از ۱۸۱۷ میلادی آغاز شده و او از طریق قفقاز وارد ایران شد و پس از عبور از تهران و اصفهان به تخت جمشید و پاسارگارد رفت و نقاشی تاریخی و معروفی نیز از آرامگاه کوروش از خود به یادگار گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ