چه طرفدار صندلی کنار پنجره باشید یا صندلی راهرو هواپیما، انتخاب بهترین صندلی مهم است. دلیل این اهمیت این است که صندلی هواپیمای شما می‌تواند تجربه پرواز شما را بهتر کند یا آن را خراب کند. اکثرا ترجیح می‌دهیم هر بار که سفر می‌کنیم، با قیمتی مناسب‌تر، بر روی بهترین صندلی هواپیما بنشینیم. به‌ویژه اگر برای مقصدی دور و پرواز طولانی بلیط هواپیما رزرو می‌کنیم. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم به نکات مهم هنگام رزرو صندلی هواپیما اشاره کنیم. با ما همراه باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه ادامه داد: همچنین ضروری است در هنگام توزیع غذا، از راه رفتن افراد توزیع کننده غذا بر روی سفره‌ها خودداری شود.
چین در تلاش برای جلوگیری از سقوط موشک ها روی مناطق پرجمعیت هنگام فرود است و در همین راستا یک سیستم چتر نجات را برای کنترل محل فرود بوسترهای موشک آزمایش کرده است.
یک شهروند اسپانیایی به‌طور تصادفی یک پاوربانک موبایل را در خشک‌کن لباس قرار داد که سبب انفجاری مهیبی شد.
امیر قلعه‌نویی هنگام این تمرین، بالای سر هر دو گروه حاضر می‌شد و نکات فنی و لازم را به شاگردانش گوشزد می‌کرد. به خصوص هنگامی که در کنار بازیکنان جوان حاضر در اردو قرار گرفت، سعی داشت با تذکرات خود، اشتباهات آن‌ها را کمتر کند.
یک دکترای تخصصی فیزیوتراپی به تشریح نکات مهم جهت پیشگیری از آسیب‌های عضلات و مفاصل هنگام شستن فرش پرداخت.
یکی از سنت‌های رایج در میان خانواده‌های ایرانی، خانه تکانی منازل در روز‌های پایانی سال است؛ نکته مهم آن است که توجه ویژه به نکات ایمنی هنگام نظافت منزل ضروری است؛ چرا که هر سال با شروع خانه تکانی آمار مسمومیت‌های ناشی از مصرف شوینده‌ها افزایش می‌یابد.
خانم شیما آلاکوش پرستار بیمارستانی در غازی آنتپ ترکیه هنگام وقوع زلزله شدید، به‌جای فرار، جان خود را برای انتقال بیماران از بیمارستان هنگام زلزله به خطر انداخت.
تصاویری از لحظه وقوع زلزله در ترکیه و نجات نوزادانی که داخل دستگاه انکوباتور قرار دارند را ببینید.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که تعداد زیادی از ساختمان‌ها در اثر زلزله تخریب شده است و تیم‌های جستجو و نجات کار خود را آغاز کردند.
اگر می‌خواهید از پتانسیل گوشی هوشمند خود نهایت استفاده را ببرید و به آن آسیب نرسانید، هنگام شارژ باید نکات مهمی را رعایت کنید.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: افراد در زمان برودت هوا و یخبندان، هنگام خروج از منزل از لباس مناسب و کفش عاج دار استفاده کنند.
رانندگان در هر سنی بعد از یک سفر طولانی خسته می‌شوند و این طبیعی است. اما چه چیز‌هایی این مشکلات را تشدید می‌کند و چگونه می‌توان از آن‌ها اجتناب کرد؟
تفاوت بزرگ‌تر‌ها و خردسالان در این است که بزرگسالان هنگام وقوع حوادث و اتفاقات در کنار هم به بازگویی تحلیل اخبار و موقعیت‌های نگران‌کننده می‌پردازند و نگرانی‌هایشان را با هم به اشتراک می‌گذارند، اما کودکان حتی اگر مشغول بازی کردن هم باشند شنونده گفتگو‌های سرشار از اضطراب و نگرانی هستند و در ناخودآگاه خود به تفسیر آنچه شنیده‌اند می‌پردازند و همین مسئله باعث می‌شود تا امنیت روانی آن‌ها به مخاطره بیفتد.
"بانک ایران زمین" نیز همانند سایر بانک‌های خصوصی و دولتی اقدام به راه‌اندازی بانکداری مجازی به منظور رفاه حال مشتریان خود کرده است و تا جاییکه نکات امنیتی و کلیدی را در جهت جلوگیری از سرقت و کلاهبرداری مدام به مشتریان گوشزده می‌کند.
اهواز - مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت خوزستان، نکات بهداشتی هنگام آلودگی هوا و پایداری آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت و صنعتی را تشریح کرد.
امروزه سوءاستفاده و کلاهبرداری از حساب‌های بانکی به شیوه‌های متداول رواج پیدا کرده و افراد سودجو در کمین هستند؛ بنابراین در زمان استفاده از خودپرداز‌ها مراقب باشید.
گروه هکری موسوم به «عصای موسی» ویدئویی از دوربین‌های مدار بسته قدس اشغالی در هنگام وقوع انفجار روز گذشته را منتشر کرد و صهیونیستها را سردرگمی نجات داد.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:رعایت فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه از مواردی است که رانندگان در هنگام بارندگی باید به آن توجه کرده و رعایت کنند که اگر در یک لحظه خودروی جلویی مجبور به ترمز شود، چون مسافت توقف بیشتر می‌شود و احتمال سُر خوردگی نیز زیاد می‌گردد خطر تصادفات بیشتر می‌شود.
یک میکروسکوپ کوچک که می تواند هنگام جراحی در فضاهای تنگ و باریک داخل بدن مانورهایی انجام دهد، به تسریع درمان سرطان سینه کمک می کند.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر، گفت: هنگام استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، اگر نکات پیشگیرانه به درستی به کار گرفته نشود؛ زمینه به سرقت رفتن اطلاعات بانکی و مالی مشتریان با دستان خودشان فراهم خواهد شد.
طی یک پروژه آزمایشی عینک های هوشمندواقعیت افزوده در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفت تا هنگام انتقال بیماران بدحال به بیمارستان با پزشکان ارتباط برقرار کنند. این روند درمان را تسریع می کند.
غذا‌های جامد نخورید، سعی کنید مواد غذایی نیمه جامد و مایع مصرف کنید، زیرا این نوع مواد غذایی فشار روی دستگاه گوارش شما را کاهش می‌دهند و به بهبودی سریع کمک می‌کنند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۲۴ تن از ایشان وخیم است.
در همان حالی که می‌کوشیدم خود را از مهلکه نجات دهم و فرار کنم، خاطره‌ای دردناک از ذهنم گذشت؛ خاطره‌ای از یک پیرزن اهوازی که به هنگام ورودمان به خرمشهر، در برابر تانکم ایستاد و با خواهش و التماس از من خواست که خانه‌اش را بر سرش ویران نکنم و ادامه داد: «اگر نجابت و مردانگی داشته باشی، این کار را نمی‌کنی.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ