پرواز زدگی یک گسست بین زمانی است که بدن شما فکر می‌کند و ساعتی که از مناطق زمانی عبور می‌کنید. پرواز‌های طولانی‌تر بدان معناست که احتمال بیش تری وجود دارد از مناطق زمانی بیش تری عبور کنید. هنگامی که از سه یا تعداد بیش تری منطقه زمانی عبور می‌کنید پرواززدگی یا جت لگ معمولا مشکل سازتر می‌شود به خصوص اگر به سمت شرق سفر می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرواز یک پهپاد در حریم هوایی غزه و فعال شدن سامانه موشکی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات میدانی فلسطین است.
نخست‌وزیر عراق دستور داده تا موضوع فرار یک خرس از قفس در یک پرواز به مقصد بغداد مورد بررسی قرار گیرد. ‌
دیپلمات ارشد کره شمالی، با اشاره به هشت بار ورود هواپیمای جاسوسی آمریکا به منطقه اقتصادی انحصاری پیونگ‌یانگ، به واشنگتن هشدار جدی داد.
یکی از دلایل گرانتر بودن تور‌های آنتالیا به نسبت استانبول، غیرمستقیم بودن پرواز‌های تهران به آنتالیاست. آنتالیا به‌عنوان مقصدی ناخوشایند برای مسئولان ایرانی شناخته می‌شود و همین است که چند سال پیش بر پایه انتشار شماری عکس از گردشگران در سواحل این شهر و البته بدون بررسی و ارزیابی پیامد‌هایی که دارد، دستور داده شد که دیگر پرواز مستقیمی از تهران به آنتالیا انجام نشود.
مسافران یک شرکت هواپیمایی کره جنوبی لحظات پرالتهابی را به علت باز شدن ناگهانی درب هواپیما سپری کردند.
جعفر یارزلوگفت: طبق بررسی ها قرار شده است که یک سامانه واحد برای توزیع بلیت هواپیما در نظر گرفته شود.
در پی آتش گرفتن سبد یک بالن در مکزیک دست کم دو نفر جان خود را از دست دادند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، درحالی راهی ایتالیا شد که شایعات زیادی در خصوص برکناری زودهنگامش به گوش می رسد.
چنانچه لخته خون ایجاد شود، تا بعد از پرواز از بروز آن مطلع نخواهید شد؛ بنابراین مراقب علائم بعد از پرواز مثل درد و ورم پا (غالبا فقط در یک پا)، درد قفسه سینه، سرفه و تنگی نفس باشید
یک سیستم هوش مصنوعی هواپیمای آزمایشی لاکهید مارتین به نام VISTA X-62A را به مدت ۱۷ ساعت حین پرواز راهبری کرد.
این هواپیمای خطوط هوایی «لاتام» در باند فرودگاه ریودوژانیرو مشغول مسافرگیری بود که دسته بزرگی از زنبور‌های عسل روی بدنه بیرونی آن تجمع کردند و روی بال چپ در کنار یکی از موتور‌ها نشستند.
طبق تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مهمانداران هواپیما سعی می‌کنند مسافران را آرام و آتش را خاموش کنند، اما وحشت مسافران باعث می‌شود خلبان پرواز را لغو کند و مسافران به مدت سه ساعت به سالن انتظار بازگردند.
مستند «پرواز یک و بیست دقیقه»، روایتگر ناگفته‌هایی درباره سردار سلیمانی است که طی گفتگو‌هایی با خانواده، دوستان و همرزمان حاج قاسم، بخش‌هایی از ویژگی‌های شخصیتی ایشان را بازگو می‌کند.
این خلبان در داخل کابین، اقدام به انجام آزمایش‌های فیزیکی با آب می‌کند که جالب به نظر می‌رسد.
قرار است با حمایت مجلس شورای اسلامی تعداد پروازها به قطر افزایش پیدا کند.
یورونیوز مدعی شد به دلیل کشف یک جسد در هواپیمای آلمانی در پرواز فرانکفورت- تهران همه پروازها به سمت ایران لغو شده است.
بالگرد مریخی «نبوغ» برای سی و سومین بار پرواز کرد. مدت زمان این پرواز حدود یک دقیقه ثبت شده است.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از پرواز یک فروند پهپاد شناسایی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز مسجدالاقصی خبر دادند.
دادستان تهران از پیگیری علت تاخیر پرواز تهران_ نجف در دادسرای تهران خبر داد.
از چندی قبل به همت سازمان‌های مختلف مثل ارتش، نیروی انتظامی، سازمان اورژانس و... قلب بیماران مرگ مغزی شده با استفاده از هواپیما، بالگرد و اورژانس از شهرستان‌ها به تهران منتقل می‌شود. این بار نیز تیم ویژه‌ای برای انتقال قلب بیمار مرگ مغزی یزدی تشکیل شد و اعضای این گروه صبح پنجشنبه سوار بر یک هواپیمای جت متعلق به ارتش از تهران به‌سوی یزد پرواز کردند.
گل تساوی‌بخش گل‌گهر در شرایطی به ثمر رسید که حضور بهنام برزای به عنوان جانشین جان تازه‌ای به حملات سیرجانی‌ها داد.
لحظاتی جالب از پرواز همزمان کرکَس با یک پاراگلایدار در آسمان برزیل را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
همه در انتظار رزرو بلیت نوری به مقصد تهران هستند تا این سرمربی به زودی کار خود را به عنوان سرمربی جدید استقلال آغاز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ