مدافع میانی تیم ملی والیبال گفت: تیم ایران بعد از سفر طولانی که به آمریکا داشت، با چالش‌های مختلفی روبرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش‌نویسی از نکات مطرح شده در جلسه «بررسی چالش‌های شرکت‌های پرداخت‌یاری ارز اربعین» از جمله تسهیل در روند پرداخت و مبادله ارز برای زائران تهیه شد.
فیلم باربی با هنرنمایی مارگو رابی به محبوبیت زیادی در سطح جهان رسیده است.این محبوبیت به حدی است که چالش‌های مختلفی در رابطه با این فیلم در اینستاگرام رواج پیدا کرده است.
اگر تمایل دارید به جلو خم شوید، سعی کنید بالش مسافرتی خود را روی میز صندلی جلویی و سر خود را بالای آن قرار دهید. بالش‌های U شکل برای این کار خیلی مناسب هستند، زیرا فضایی را برای قرار دادن صورت شما در حالی که پیشانی خود را مستقیماً روی بالش قرار می‌دهید، فراهم می‌کنند. در غیر این صورت، باید صورت خود را به پهلو بچرخانید، که این کار زیاد راحت نیست.
وزیر نیرو گفت: اگر ساعات کار ادارات مانند گذشته بود با چالش‌هایی مواجه می‌شدیم چراکه که در پیک مصرف خانگی، ادارات هم اوج مصرف داشتند و این دو پیک روی هم می‌افتاد و فشار زیادی به صنعت برق وارد می‌کرد.
ایران با جماعت زیادی از افرادی رو به رو است که پشت دیوار اشتغال ایستاده اند، این جماعت چه پشت دیوار در انتظار بمانند و چه بروند، دولت برنامه‌ای برای جذبشان ندارد چرا که مدام سخن از کوچک سازی دولت مطرح می‌شود. با این ارتش بیکارانی که درکشور داریم، افزایش سن بازنشستگی نارضایتی‌هایی برای این طیف ایجاد می‌کند.
رضا مراد صحرایی، جانشین یوسف نوری شده است. تصدی او به وزارت آموزش و پرورش در شرایطی است که از اواخر سال گذشته تا کنون، مشکلات زیادی از جمله تعویق در پرداخت حقوق معلمان، پیرامون وزارت اموزش و پرورش وجود دارد. بنابراین، صحرایی برای اداره وزارتخانه تحت هدایت خود به طور حتم با چالش‌هایی جدی رو به رو خواهد شد.
توافق عادی سازی ایران و عربستان یک نقطه عطف مهم در زمینه درگیری‌های بین‌المللی به سمت تضعیف هژمونی آمریکا و به رسمیت شناختن نقش احتمالی برای ابرقدرت‌های در حال ظهور به نمایندگی از چین است. چالش‌های زیادی پیش روی دو کشور برای پیشرفت در پرونده‌های پیچیده بین آن‌ها وجود دارد و همچنین مشکلاتی پیش روی آمریکا و اسرائیل در یافتن ابزار‌های فشار یا اغواء برای برهم زدن توافق وجود دارد.
یحیی گل‌محمدی برای قهرمان شدن با پرسپولیس طی سال‌های اخیر با چالش‌های زیادی مواجه شد.
پوست ما با چالش‌های زیادی مواجه است که ممکن است ناشی از عوامل محیطی، بی‌توجهی به رژیم غذایی و سبک زندگی باشد؛ یکی از مثال‌های بارز و متعاقب آن می‌تواند پسوریازیس باشد.
جنگ اوکراین، آمریکا و متحدانش را با چالش‌های زیادی از جمله مشکلات اقتصادی، خطر درگیری هسته‌ای و افول صنایع دفاعی مواجه کرده است و اگر غرب شکست بخورد، اوکراین بهای آن را خواهد پرداخت.
چالش‌های سیاسی و حقوقی رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در حال افزایش هستند حتی در حالی که برخی از نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند او کماکان از حمایت زیادی در میان جمهوری خواهان برخوردار است.
بازار سرمایه دقیقا از اول بهمن‌ماه با حدود ۱۰هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی مواجه بوده و نزولی بوده است. در نگاهی به دلایل منفی شدن بازار در روزهای اخیر و همچنین خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه در این مدت (پولی که بخش زیادی از آن پتانسیل ورود به بازارهای موازی را داشته و این ورود به بازارهای موازی مطمئنا اثرات مخربی برای اقتصاد خواهد داشت) به چند دلیل عمده می‌رسیم. این دلایل در واقع مهم‌ترین چالش‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران تا پایان سال به شمار می‌روند.
شاید پوشیدن یونیفرم‌های یکسان مزایای بسیار زیادی داشته باشد، اما باید بپذیریم که اصلی‌ترین علت زیبایی این تصویر، تفاوت‌های دانش‌آموزان با یکدیگر است. برخی از دانش‌آموزان را با کت و دامن می‌بینید در حالی که برخی دیگر چادر‌های گلدار به سر کرده‌اند. چادر‌های گلداری که احتمالا این روز‌ها کمتر در خیابان روی سر کسی می‌بینید. نکته جالب اینجاست که حتی چادر‌های گلدار داخل تصویر هم یکسان نیستند و شکل گل‌هایشان متفاوت از یکدیگر است.
بورل مدعی شد: ما با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستیم، اما ایران یکی از سخت‌ترین چالش‌ها است. سرکوب معترضان و توسل به حکم اعدام برای ما قابل‌قبول نیست! این اظهارات خصمانه و مداخله جویانه در حالی است که کشور‌های اروپایی از جمله بزرگترین ناقضان حقوق بشر به شمار می‌روند؛ با این حال بورل ترجیح داد تا از کنار این مسئله به راحتی عبور کند.
براساس ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری، هر شخصی از همان ابتدای بازداشت می‌تواند از حضور وکیل بهره‌مند شود، اما این وکیل محدودیت‌هایی دارد؛ مثل اینکه بیشتر از یک ساعت نمی‌تواند با شما ملاقات کند و باید تمامی موارد محرمانگی را رعایت کند. ولی این ماده تبصره‌ای هم دارد که چالش‌ها و بحث‌های زیادی پدید آورده است.
قایدی که در طول مسابقه چالش‌های زیادی با رامتین سلیمان‌زاده و سایر مهره‌های تدافعی محمد ربیعی داشت، امیدوار بود با استفاده از تکنیک خودش روی زمین، مدافعان بلندقامت مس را غافلگیر کند و در چند صحنه هم در این کار موفق بود، اما در نهایت، بخت با او و یارانش برای گلزنی یار نبود.
رئیس گروه هوایی ستاد توسعه فناوریهای فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت: چالش‌های زیادی در راستای توسعه هوانوردی عمومی و استفاده از ایرتاکسی ها وجود دارد که در صدد رفع آنها هستیم.
وزیر امورخارجه عمان گفت: چالش‌های بسیار و اختلافات زیادی وجود دارد ما در عمان معتقد هستیم تنها راه حل مشکلات فقط گفتگو و تفاهم است.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه حمایت از دانش بنیانها چالشهای زیادی دارد، گفت: ضروری است معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این زمینه پاسخگو باشد.
احد وظیفه گفت: بخشی زیادی از منابع آبی تهران از چاه‌های زیرزمینی تامین می‌شود. بر این اساس برای سال جاری بعید است که با جیره‌بندی آب روبه‌رو می‌شویم. اما درباره آینده نگران هستیم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: مشکلات اقتصادی در کشور زیاد است و چالش‌های بسیاری وجود دارد اما اعتراض و اغتشاش با هم تفاوت دارد و ما از قوه قضائیه انتظار رسیدگی دقیق داریم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: مشکلات اقتصادی در کشور زیاد است و چالش‌های بسیاری وجود دارد اما اعتراض و اغتشاش با هم تفاوت دارد و ما از قوه قضائیه انتظار رسیدگی دقیق داریم.
وقتی تعداد خودروهای ناوگان زیاد می شود مدیریت آنها تبدیل به یکی از چالش‌های هر سازمانی می‌شود؛ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم ضرورت استفاده از سیستم مدیریت ناوگان چیست.
وزیر صمت با بیان اینکه ۷۳۰۰ خودروی ناقص در پارکینگ‌ها داریم، گفت: خودروسازی چالش های زیادی دارد که برای رفع آنها یک برنامه ۴ ساله تهیه کرده ایم که تاکنون ۸ ماه از این برنامه گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ