رئیس جمهور ازبکستان با تاکید براینکه کشورش به تجربیات موفق ایران در مسیر پیشرفت نیاز دارد، گفت: فاصله طولانی 20 ساله برای سفر به ایران ناشی غفلت گذشتگان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور کشورمان انتخاب مجدد «شوکت میرضایف» را به عنوان رئیس‌جمهور ازبکستان تبریک گفت.
نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری ازبکستان نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور کنونی این کشور پیروز انتخابات شده است.
«شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان و هیئت همراه عصر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
رئیس‌جمهور از همتای ازبکستانی خود در مجموعه سعدآباد استقبال رسمی بعمل آورد.
رئیس‌جمهور کشورمان از شوکت میرضیایف، رئیس‌جمهور ازبکستان در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد استقبال کرد.
تصاویری از استقبال از شوکت میرضیایف رییس‌جمهور ازبکستان در فرودگاه مهرآباد تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شعب اخذ رای در ازبکستان به منظور برگزاری همه‌پرسی درباره تداوم حضور رئیس جمهور این کشور بر مسند قدرت تا سال ۲۰۴۰، باز شد.
شعب اخذ رای در ازبکستان به منظور برگزاری همه‌پرسی درباره تداوم حضور رئیس جمهور این کشور بر مسند قدرت تا سال ۲۰۴۰، باز شد.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (سه شنبه) با رئیس جمهور ازبکستان در محل دفتر ریاست جمهوری این کشور دیدار و درباره آینده روابط دوجانبه، موضوعات منطقه‌ای و بین المللی مذاکره کردند.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
مراسم استقبال رسمی از حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان با حضور شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان در سمرقند برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ