رانندگان در هر سنی بعد از یک سفر طولانی خسته می‌شوند و این طبیعی است. اما چه چیز‌هایی این مشکلات را تشدید می‌کند و چگونه می‌توان از آن‌ها اجتناب کرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه در نشست هم اندیشی با رسانه‌ها گفت: از آنجا که انتقال ۶ میلیارد دلار از بانک‌های کره جنوبی به سیستم بانکی این کشور شوک مالی وارد می کرد قرار شد طی چند مرحله جابجا شود.
جولیت با اشاره به اینکه کاهش تحرک یکی از دلایل اصلی بستری‌شدن در منزل است، می‌گوید: «نشستن روی زمین، اگر به‌شکل منظم انجام شود، از کارهایی است که کمک می‌کند بدون کمک‌گرفتن از جایی یا کسی، بتوانیم بنشینیم و بلند شویم.»
گروهی از پژوهشگران طی مطالعه‌ای که در آن نتایج ۱۳ مطالعه قبلی را بررسی کرده‌اند، دریافتند کسانی که روزانه بیش از ۸ ساعت می‌نشینند و تحرک کمی دارند، خطر مرگی مانند سیگاری‌ها تهدیدشان می‌کند.
نشست بازبینی نحوه اجرای سند تحول قضایی با هدف نحوه اجرای سند تحول قضایی در معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تشکیل شد.
بهترین راه برای نشستن نوزاد در کالسکه، استفاده از پشتیبان سر و گردن نوزاد است. در این صورت، سر و گردن نوزاد به درستی پشتیبانی می‌شود و نیازمندی‌های آن برطرف می‌شود.
مدیران کل استان ها، روسای ادارات و مدیران مدارس با حضور در نشست مجازی که امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه برگزار می شود، می توانند از جزییات نحوه رسیدگی به اعتراض معلمان مطلع شوند.
دبیر کارگروه کنسولی شورایعالی ایرانیان از برگزاری نشست نورورزی ایرانیان خارج از کشور در تهران در قالب گفتگوی مسئولان و میهمانان، نحوه بهبود ارتباط و تسهیل درتردد وخدمت رسانی به آنهاخبر داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در یک نشست غیررسمی نقطه نظرات خود را برای تسریع در بررسی بودجه سال آینده ارائه کردند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود، ضمن به سرانجام رسیدن طرح شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند. نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند، اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
رئیس‌ جمهوری در نشست مشترک هیات دولت با استانداران کشور گفت: وظیفه وزرا و استانداران است که بر نحوه تعامل با مردم در ادارات، نظارت کنند.
پای صحبت اولین بانوی مدال‌آور تاریخی دوومیدانی در پارالمپیک توکیو نشستیم، او درباره نحوه ورودش به ورزش و سختی‌های زیادی که برای رسیدن به موفقیت در رشته والیبال نشسته و سپس دوومیدانی تحمل کرده است، سخن گفت.
وزرای خارجه کشورهای ناتو بحران اوکراین و نحوه مقابله با چالش‌های چین را طی روزهای آینده در پایتخت رومانی، بررسی می‌کنند.
پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.
نشست بررسی نحوه اجرای طرح «تامین مالی زنجیره تامین» با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر محمدرضا فرزین در بانک ملی ایران برگزار شد.
محمدرضا داورزنی امروز در نشستی با رئیس اداره ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح موضوع نحوه به‌کارگیری ملی‌پوشان سرباز را در قالب «سرباز قهرمان» بررسی کرد.
علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به پرسش های تعدادی از خبرنگاران که پیرامون موضوعاتی همانند آخرین وضعیت طرح احیای دریاچه ارومیه، وضعیت تعرفه های برق و توسعه این صنعت و نیز بهره برداری از آب های ژرف مطرح شد، پاسخ گفت.
علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به پرسش های تعدادی از خبرنگاران که پیرامون موضوعاتی همانند آخرین وضعیت طرح احیای دریاچه ارومیه، وضعیت تعرفه های برق و توسعه این صنعت و نیز بهره برداری از آب های ژرف مطرح شد، پاسخ گفت.
عضو شورای شهر تهران گفت:از شهرداری تهران می‌خواهم نسبت به پاکسازی عایق اتوبان‌ها اقدام کند همچنین باید در رابطه با نگهداشت اتوبان‌ها اقدام شود.
بررسی ما نشان می‌دهد که دولت در پرداخت یارانه مرحله تیر ماه ۱۴۰۱، قسط وام کرونا را از حساب دریافت کنندگان این تسهیلات کسر کرده است. این تسهیلات در این سال و در دو نوبت پرداخت شد. مرحله نخست تیرماه ۹۹ انجام و براساس آن قرار شد که به صورت ۳۰ ماهه از حساب سرپرستان خانوار کسر شود.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ