رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کارشناس‌ارشد آمایش سرزمین معتقد است، گرچه وقف برای همه ایرانیان قابل احترام است، اما باید قانون در موضوع جنگل‌ها و مراتع اجرا شود: «جنگل‌ها و مراتع براساس قانون، وقف‌ناپذیرند. ما موردی داریم که ۴۰۰ هکتار را دونفر به‌شکل موقوفه خاص اجاره کرده‌اند. چرا باید اینطور باشد؟ این‌ها سرمایه‌های یک ملت است. همانطور که در متن رأی پرونده آق‌مشهد آمده، جنگل‌ها و مراتع مشمول، قابل وقف نیست. سازمان منابع‌طبیعی باید این رأی را زنده نگه دارد و در کارگروه مشترک، به دور از سیاست، جنگل‌ها و مراتع را از وقف خارج کند.»
ریابکوف گفت: «من در روز‌های دوشنبه و سه شنبه در تهران خواهم بود. با مقامات وزارت امور خارجه ایران دیدار خواهم کرد. موضوع مذاکرات ما مشخص است: مسلماً این وضعیت پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک برای حل و فصل مسئله برنامه هسته‌ای ایران است. علاوه بر این مسائل مربوط به همکاری ایران با بریکس هم هست. در این رابطه در سمیناری که توسط وزارت خارجه ایران با موضوع بریکس - ایران برگزار می‌شود، شرکت خواهم کرد.»
«جرج درانسفیلد» (George Dransfield) از پژوهشگران این پروژه گفت: در مدل متعارف تشکیل سیاره، هر چه جرم یک ستاره کمتر باشد، قرص مواد اطراف آن جرم کمتری دارد. از آنجا که سیارات از آن قرص به وجود آمده‌اند، انتظار می‌رفت که سیارات پرجرم مانند مشتری تشکیل نشوند. ما در مورد این موضوع کنجکاو بودیم و می‌خواستیم سیاره‌ها را بررسی کنیم تا ببینیم آیا این امکان وجود دارد یا خیر. TOI-۴۸۶۰ اولین گزینه مورد تایید ما است.
علی آبادی در ادامه با اشاره به موضوع خودرو و طرح جامعی که به زودی در این خصوص ارائه خواهد کرد، گفت: ما می‌توانیم به زودی این مشکل را با توجه به راهکار‌های عالمانه و هوشمندانه در تعامل با دنیا برطرف کرد. واردات هوشمند و به موقع می‌تواند بازار را تنظیم کند.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشور‌های دوست و همسو عازم کشور‌های ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
وزیر خارجه عراق در نشست مشترک  که با حضور وزرای خارجه اردن، عربستان، سوریه و مصر در امان برگزار شد، به بیان دیدگاه کشورش درباره سوریه پرداخت.
بحث‌های شکل گرفته در خصوص حمایت اسپانسر مشترک دو تیم استقلال و پرسپوليس از آبی‌پوشان با واکنش هواداران پرسپوليس همراه شده که اکنون با توضیحات مدیر تیم سرخپوشان همراه شده است.
رئیس جمهور عصر امروز (دوشنبه) پیش از سفر به چین گفت: مواضع مشترکی در مقابله با یکجانبه‌گرایی با چین داریم که در جهت استقلال سیاسی ما را در کنار یکدیگر در جهان قرار می‌دهد.
سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک اخیر میان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی، که از سوی رسانه های عبری بزرگترین مانور مشترک دو طرف عنوان شده بود، اظهارنظر کرد.
قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه آن هستیم. مسئولان محترم کشور آذربایجان کاملا در جریان جزئیات این پیگیری‌ها هستند و تعامل دوجانبه نزدیکی در این زمینه در جریان است. ما هیچ نشانه‌ای از تروریستی بودن این موضوع به دست نیاورده ایم. با این حال، لازم می‌دانم تاکید کنم تصمیم‌های احساسی درباره روابط دو کشور خواسته دشمنان مشترک و بدخواهان جهان اسلام خصوصا رژیم صهیونیستی است و باید درباره هرگونه تصمیم که می‌تواند تبعات بلند مدت نیز داشته باشد هشیار و دقیق بود.
عبدالرضا مصری درباره اتهام دریافت رشوه گفت: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به این موضوع رسیدگی کند؛ بعد از آن ما جلسه مشترکی با رئیس شورای ائمه جمعه و نمایندگان شاکی داریم و به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.
سجاد شهباززاده از خبری در "ورزش سه" مبنی بر حضور او در لیست خروجی استقلال منتشر شده، گلایه‌مند است.
سیدعلی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به تعطیلی مغازه‌ها به دلیل بی حجابی مشتریان آنها، گفت: این جریانات پشت پرده دارد. منظور این است که تذکر‌های مختلف داده اند و مرکز تجاری این موضوع را رعایت نمی‌کند. ما فیلم داریم که طرف به آنجا رفته و مغازه دار گفته که من این کار را انجام نمی‌دهم؛ یا مثلا به کسی ارتباط ندارد. این قابل پذیرش نیست. اگر بخواهیم قانونمداری را در کشور پیش ببریم، باید آحاد مختلف مردم رعایت کنند. البته عموما اصناف ما آدم‌های مؤمن، معتقد و نسبت به این مسائل پایبند هستند. باید بدانند که یک قشری دارد مشکل ایجاد می‌کند. یعنی در این شرایط اقتصادی، شهروندی که حاضر می‌شود باید متوجه باشد که با بی قانونی دارد مشکلی را برای مغازه دار و یا فروشنده ایجاد می‌کند
در بند ۱۲ بیانیه مشترک رئیس جمهور چین و سران شورای همکاری خلیج فارس که دیروز صادر شد، آمده است: رهبران از تمامی تلاش‌های مسالمت‌آمیز شامل ابتکارها، پیشنهاد‌های امارات برای رسیدن به راهکار صلح آمیز برای حل مسئله سه جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی، از راه مذاکرات ۲جانبه بر مبنای قوانین بین‌المللی حمایت می‌کنند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری پس از لغو دوباره، توضیح داد.
امام جمعه تبریز گفت: ما در موضوع قره‌باغ موضع اصولی خود را نشان دادیم؛ ما مخالف اشغال و تغییر در ژئوپلتیک مرزی هستیم. همسایگان ما با تحریم و مداخله بیگانگان نباید امنیت ملی ما را به مخاطره بیاندازند، زیرا همه ما در این منطقه منافع مشترک داریم.
وزیر خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با داود چاوش اوغلو همتای ترکیه‌ای خود گفت: ما نمی‌خواهیم پرونده هسته‌ای ایران و مسائل سوریه و لیبی از تشدید تنش در اوکراین تاثیر پذیرد.
وزیر خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترکیه ای خود نتایج رایزنی ها را سازنده دانست و بر وجود انسجام کامل دیدگاه های قطر و ترکیه نسبت به مسائل مختلف تاکید کرد.
قرار نیست در خلال گفت و گو یکدیگر را مجاب کنیم؛ قرار نیست کسی تن به عقیده دیگری بدهد. طبیعی است که نه من به واسطه ادلّه ظاهری تن به عقیده شما می دهم و نه شما به عقیده من، بلکه اینها بحث های آکادمیک است. گفت و گو برای مجاب کردن همدیگر نیست، بلکه برای پرداختن به دردهای مشترک و یافتن راهکار برای این مشکلات است.
«سمانه» یکی از زن‌ها که بی‌خبر از ابتلای همسرش، بعد از آزادی او از زندان به اچ‌آی‌وی مبتلا شد، می‌گوید: «همه ما یک سؤال مشترک در سرمان داشتیم؛ چرا من؟! اما بالاخره با این موضوع کنار آمدیم. تازه بعد از کنار آمدن خودمان با این ویروس و بیماری، باید با این مسئله کنار می‌آمدیم که اطرافیان و خانواده را چطور از این بیماری آگاه کنیم؟ آیا اصلا این کار درستی است؟ پاسخ به این سؤال برای هر فردی با دیگری متفاوت است و بستگی به سطح فرهنگ و میزان پذیرش خانواده‌ها دارد. اغلب ما حتی از فرزندان خودمان هم این موضوع را پنهان کرده‌ایم.»
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: اعتقاد بنده این است که ما (مجلس و دولت) باهم وحدت و هدف مشترک و مقدسی داریم اما در بعضی از جاها مثلا در همین موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی به شخصه معتقدم که ما یک مقدار عجله کردیم. می‌شد از بخش‌های دیگری شروع کنیم که به مردم کمتر فشار بیاید.
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ