این کارشناس‌ارشد آمایش سرزمین معتقد است، گرچه وقف برای همه ایرانیان قابل احترام است، اما باید قانون در موضوع جنگل‌ها و مراتع اجرا شود: «جنگل‌ها و مراتع براساس قانون، وقف‌ناپذیرند. ما موردی داریم که ۴۰۰ هکتار را دونفر به‌شکل موقوفه خاص اجاره کرده‌اند. چرا باید اینطور باشد؟ این‌ها سرمایه‌های یک ملت است. همانطور که در متن رأی پرونده آق‌مشهد آمده، جنگل‌ها و مراتع مشمول، قابل وقف نیست. سازمان منابع‌طبیعی باید این رأی را زنده نگه دارد و در کارگروه مشترک، به دور از سیاست، جنگل‌ها و مراتع را از وقف خارج کند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضوناظر مجلس در هیئت‌امنای صندوق ملی مسکن درباره شبهات مطرح شده نسبت به دست‌درازی به منابع مالی این صندوق گفت:برداشت منابع مالی صندوق خارج از اساسنامه،تخطی ازقانون بوده و مجلس برخورد می کند.
در آستانه روز جهانی قدس، مسئول جنبش جهاد اسلامی در سوریه اعلام کرد مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی اجازه دست‌درازی و تعدی به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی را نخواهد داد.
آزار جنسی در خیابان شاید برای بیشتر زنان فعال در جامعه پیش آمده باشد. زهرا مینویی، وکیل پایه‌یک دادگستری، ابعاد حقوقی این ماجرا را باز می‌کند و آزار خیابانی را به سه بخش متلک خیابانی، نوعی دست‌درازی مثل تنه‌زدن یا لمس و متلک‌های رکیک‌تر که نوعی فحش جنسی محسوب می‌شود، تقسیم می‌کند.
کفن‌های یشم جامه‌های دست‌دوزی از جنس یشم هستند که اغلب به سلسله‌ی هان تعلق دارند. از این کفن‌ها در دفن شخصیت‌های مهم و اعضای طبقه‌ی حاکم استفاده میشد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: جزایر سه‌گانه برای ابد ایرانی است و کسی قصد دست‌درازی به آن را ندارد و نمی‌تواند هم کاری کند، کمااینکه تاکنون نتوانسته‌اند.
کیادلیری در واکنش به اینکه با این دست‌درازی آیا احتمال خط‌خوردن نام جنگل‌های هیرکانی از فهرست یونسکو وجود دارد، می‌گوید: «این جنگل‌ها الان رفرنسی برای تمام دنیا هستند و برای بشریت مهم. وقتی تخریب ایجاد شود، می‌توانند ما را از فهرست خارج کنند، اما حفاظت از این جنگل‌ها باید مسئولیت اجتماعی خود ما باشد، نه اینکه به بهانه یونسکو از آن‌ها حفاظت کنیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ