وزیر خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با داود چاوش اوغلو همتای ترکیه‌ای خود گفت: ما نمی‌خواهیم پرونده هسته‌ای ایران و مسائل سوریه و لیبی از تشدید تنش در اوکراین تاثیر پذیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر امروز چهارشنبه در مسکو با «میخائیل میشوستین» نخست وزیر روسیه دیدار و مذاکره خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای قطری خود دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی طالبان از دیدار نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر با مقامات این گروه در قندهار در جنوب افغانستان خبر داد.
وزیر خارجه قطر و دبیر کل سازمان ملل امروز در دیداری موضوعات مختلفی از جمله پرونده مذاکرات هسته ای ایران را مورد رایزنی قرار دادند.
وزیر خارجه قطر در دیدار با همتای آلمانی روابط دوجانبه و تحولات بین المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
وزیر خارجه قطر گفت: اوضاع در رابطه با مذاکرات هسته‌ای با ایران پیچیده است، اما تلاش‌های دیپلماتیک باید ادامه یابد.
هرچند هنوز مشخص نیست که محمد بن عبدالرحمن آل ثانی حامل چه پیامی بود، اما بدون شک بعد از اتفاقات اخیر و مواضع تند و تیز مقامات اروپایی و آمریکایی در قبال جمهوری اسلامی، ماجرای این دیدار را بسیار حائر اهمیت می‌کند و باید دید ایران چه واکنشی به آن نشان خواهد. اما پیش از آن باید دید که پیام ارسال شده، چیست؟
ابوالفضل بازرگان، کارشناس بین‌الملل درباره پیام‌های دریافتی مربوط به برجام توسط کشور قطر، گفت: جمله مشخص وزیر امور خارجه قطر این بود که پیا‌م‌هایی از طرف آمریکا برای ایران آمده است که بخشی از آن مربوط به برنامه هسته‌ای و مسائل منطقه است. اگر بر این موضوع دقیق‌تر تمرکز کنیم می‌توان گفت که پیام خوشایند و خوش‌بینانه‌ای برای احیای برجام دریافت نکرده‌ایم.
وزیر خارجه قطر ادامه داد: «آمریکایی‌ها نیز یک سری پیام به ما داده‌اند تا آن را به ایران منتقل کنیم. در خصوص موضوعی که مرتبط و در رابطه با توافق است و شاید به صورت مستقیم با این موضوع مرتبط نباشد.»
وزیر خارجه قطر امروز در ترکیه با «رجب طیب اردوغان» رئیس‌ جمهور این کشور دیدار وگفتگو کرد.
وزیر خارجه قطر در جدیدترین موضع گیری خود اعلام کرد که کشورش در راستای سیاسی کردن انرژی هرگز حرکت نخواهد کرد.
وزیر خارجه قطر گفت که اقدامات اخیر دولت طالبان در افغانستان ناامید کننده بود.
وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه ای به جنجال سازی اخیر رسانه های اروپایی درباره پوشیدن لباس سنتی عرب ها از سوی لیونل مسی در مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۲۲، واکنش نشان داد.
وزیر خارجه قطر گفت که اکنون درحال بررسی گزارش‌ها درخصوص برنامه هسته‌ای ایران هستیم و معتقدیم که دیپلماسی بهترین راه تعامل است.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیرخارجه قطر امروز سه شنبه در سخنانی از گفتگو با مقامات آمریکا درباره توافق هسته ای خبر داد.
خبرگزاری رسمی قطر از گفتگوی تلفنی بین وزیر امور خارجه قطر با مشاور امنیت ملی آمریکا خبر داد.
وزیر خارجه قطر در جدیدترین موضع گیری خود درباره جام جهانی به هجمه برخی علیه دوحه واکنش نشان داد.
وزیر خارجه قطر در جدیدترین موضع گیری خود درباره جام جهانی به هجمه برخی علیه دوحه واکنش نشان داد.
معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه‌ای امروز با معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
وزیر خارجه قطر تاکید کرد مسائل منطقه‌ای مانند موضوع توافق هسته‌ای ایران نباید تحت تاثیر بحران‌های خارجی مانند بحران در اوکراین، قرار بگیرند.
وزیر خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترکیه ای خود نتایج رایزنی ها را سازنده دانست و بر وجود انسجام کامل دیدگاه های قطر و ترکیه نسبت به مسائل مختلف تاکید کرد.
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی گفت: قطر به اهمیت بازیابی توافق هسته‌ای اعتقاد راسخ دارد، زیرا نگرانی همه طرف‌ها را رفع می‌کند. معتقدیم که توافق به ثبات منطقه کمک خواهد کرد.
وزیر امور خارجه قطر در نیویورک با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه قطر با رئیس جمهوری قزاقستان دیدار و گفتگو کرد و طرفین افق توسعه روابط میان دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ