سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک اخیر میان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی، که از سوی رسانه های عبری بزرگترین مانور مشترک دو طرف عنوان شده بود، اظهارنظر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: موضع ایالات متحده امکان گفتگوهای صلح درباره اوکراین را از بین می‌برد.
به‌دنبال تصمیم مناقشه‌انگیز رئیس جمهور آمریکا برای ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین، اظهارات سخنگوی مطبوعاتی پیشین کاخ سفید در یک کنفرانس خبری به سوژه داغ رسانه‌ها بدل شد.
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به موضع اخیر آمریکا مبنی بر این که برجام (توافق هسته‌ای) فعلا در دستور کار آن قرار ندارد، وجود کانال‌های دیپلماتیک با ایران چه توجیهی دارد؟ گفت: «داشتن کانال‌های باز گفتگو مهم است. تکرار می‌کنم که سیاست ما در قبال ایران تغییری نکرده است. ما در این باره بسیار صریح بوده‌ایم.»
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز در واکنش به حضور مقتدرانه ایران در تنگه هرمز مدعی شد که موضع نظامی خود در خلیج فارس را تقویت می‌کند.
سخنگوی حماس اعلام کرد: اشغالگران هرگز موفق به شکست اراده مقاومت ما یا پایداری مردم ما با تشدید حملات تروریستی‌شان نخواهد شد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انهدام بیش از ۱۷۰ موضع اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به موضع روسیه پیرامون پشت‌پرده حمایت واشنگتن از حمله دیروز ادعا کرد: در حمله پهپادی به کرملین دخالتی نداشتیم!
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به فرمایشات انتخاباتی رهبری؛ اعلام کرد: تمام توان خود را برای برگزاری شایسته انتخابات به کار می‌گیریم
سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد: روابط پکن با روسیه طرف سومی را هدف قرار نمی دهد و از طرف سومی هم تاثیر نمی پذیرد.
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره موضع واشنگتن درباره مذاکرات برجام با توجه به این توافق گفت: موضع ما پیرامون مذاکرات برجام تغییر نکرده است. این مذاکرات درحال حاضر در تمرکز و دستورکار ما نیست.
سخنگوی وزارت خارجه چین می‌گوید که آمریکا باید درباره موضع این کشور در قبال مساله اوکراین تجدید نظر کند.
«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که موضع ایالات متحده و اتحادیه اروپا درقبال سپاه پاسداران همسو است.
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه امکانی برای اخراج روسیه از شورای امنیت وجود ندارد نسبت به این موضوع ابراز تاسف کرد.
سخنگوی کاخ سفید گفت که موضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در قبال اوضاع اوکراین تغییری نکرده و واشنگتن به حمایت از اوکراین تا زمانی که ضروری باشد ادامه خواهد داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران را مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک دانست.
اعلام موضع قاطع و شفاف سخنگوی دولت در خصوص علی کریمی: به کشور برگردد، کسی با او مشکلی ندارد
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکایی‌ها در موضع‌گیری‌های رسانه‌ای خود می‌گویند امکان بازگشت به توافق وجود ندارد یا برنامه‌ای برای این کار ندارند پس چرا از طریق واسطه‌ها پیام می‌دهند و چرا از طریق واسطه‌ها بر آمادگی خود برای از سرگیری توافق تاکید می‌کنند.
سخنگوی کرملین در واکنش به اقدام «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین مبنی بر امضای فرمان ممنوعیت مذاکره با ولادیمیر پوتین همتای روس خود، واکنش نشان داد.
سخنگوی کاخ سفید توافق را بهترین مسیر در ارتباط با موضوع هسته‌ای ایران عنوان کرد.
سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد ایالات متحده تا زمانی که ادامه مذاکرات احیای برجام در راستای امنیت ملی‌اش باشد، به این مذاکرات ادامه خواهد داد.
سخنگوی کاخ سفید گفت: ما نگرانی‌هایی در رابطه با ایران داریم، اما برجام بهترین راه برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای ایران است. ما به‌طور کاملا شفاف گفته‌ایم که هدف اصلی ما اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تداوم فشار به اسرائیل برای تغییر سیاست های خود پیرامون قواعد درگیری در کرانه باختری واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش حماس موافقت گروه های فلسطینی با عادی سازی روابط میان ترکیه و دشمن صهیونیستی را رد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین، اظهارنظر مقامات آمریکا در قبال تنش آفرینی های این کشور در منطقه تایوان را مورد انتقاد قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ