سجاد شهباززاده از خبری در "ورزش سه" مبنی بر حضور او در لیست خروجی استقلال منتشر شده، گلایه‌مند است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال با انتشار استوری مشترک در صفحه شخصی‌شان علیه مدیران این باشگاه موضع گرفتند.
روسیه و شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایان نشست اخیر خود در مسکو در بیانیه‌ای مشترک خواهان «ارجاع پرونده جزایر سه‌گانه به دیوان بین‌المللی دادگستری به منظور حل و فصل این مسئله مطابق با مشروعیت بین‌المللی» شده بودند.
یوفا بر خلاف موضع قبلی‌اش اعلام کرد باشگاه‌هایی که مالکیت‌ مشترک دارند فصل آینده اجازه حضور همزمان در یک رقابت اروپایی را خواهند داشت.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشور‌های دوست و همسو عازم کشور‌های ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
وزیر خارجه عراق در نشست مشترک  که با حضور وزرای خارجه اردن، عربستان، سوریه و مصر در امان برگزار شد، به بیان دیدگاه کشورش درباره سوریه پرداخت.
بحث‌های شکل گرفته در خصوص حمایت اسپانسر مشترک دو تیم استقلال و پرسپوليس از آبی‌پوشان با واکنش هواداران پرسپوليس همراه شده که اکنون با توضیحات مدیر تیم سرخپوشان همراه شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور خارجه ارمنستان بر موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پایداری مرزهای بین المللی و عدم تغییرات ژئوپلیتیکی در مرزهای مشترک کشورها تاکید کرد.
سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک اخیر میان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی، که از سوی رسانه های عبری بزرگترین مانور مشترک دو طرف عنوان شده بود، اظهارنظر کرد.
تغییر رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در روزهای اخیر به موضوع داغ رسانه های عبری تبدیل شده، این در حالی است که بحران های حاکم بر ارتش این رژیم، هالیوی را روبروی ماموریتی غیر ممکن قرار داده است.
اتحادیه اروپا و ناتو با توجه به شرایط اوکراین و با هدف موضع گیری علیه چین، همکاری نظامی خود را گسترش می دهند.
سیدعلی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به تعطیلی مغازه‌ها به دلیل بی حجابی مشتریان آنها، گفت: این جریانات پشت پرده دارد. منظور این است که تذکر‌های مختلف داده اند و مرکز تجاری این موضوع را رعایت نمی‌کند. ما فیلم داریم که طرف به آنجا رفته و مغازه دار گفته که من این کار را انجام نمی‌دهم؛ یا مثلا به کسی ارتباط ندارد. این قابل پذیرش نیست. اگر بخواهیم قانونمداری را در کشور پیش ببریم، باید آحاد مختلف مردم رعایت کنند. البته عموما اصناف ما آدم‌های مؤمن، معتقد و نسبت به این مسائل پایبند هستند. باید بدانند که یک قشری دارد مشکل ایجاد می‌کند. یعنی در این شرایط اقتصادی، شهروندی که حاضر می‌شود باید متوجه باشد که با بی قانونی دارد مشکلی را برای مغازه دار و یا فروشنده ایجاد می‌کند
در بند ۱۲ بیانیه مشترک رئیس جمهور چین و سران شورای همکاری خلیج فارس که دیروز صادر شد، آمده است: رهبران از تمامی تلاش‌های مسالمت‌آمیز شامل ابتکارها، پیشنهاد‌های امارات برای رسیدن به راهکار صلح آمیز برای حل مسئله سه جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی، از راه مذاکرات ۲جانبه بر مبنای قوانین بین‌المللی حمایت می‌کنند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری پس از لغو دوباره، توضیح داد.
وزیر خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترکیه ای خود نتایج رایزنی ها را سازنده دانست و بر وجود انسجام کامل دیدگاه های قطر و ترکیه نسبت به مسائل مختلف تاکید کرد.
قرار نیست در خلال گفت و گو یکدیگر را مجاب کنیم؛ قرار نیست کسی تن به عقیده دیگری بدهد. طبیعی است که نه من به واسطه ادلّه ظاهری تن به عقیده شما می دهم و نه شما به عقیده من، بلکه اینها بحث های آکادمیک است. گفت و گو برای مجاب کردن همدیگر نیست، بلکه برای پرداختن به دردهای مشترک و یافتن راهکار برای این مشکلات است.
جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش یمن موضع گیری شفاف و آشکار سازمان ملل متحد درباره توقیف کشتی های سوخت توسط ائتلاف سعودی را خواستار شد.
جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با موضوع «پیگیری مصوبات کمیسیون مشترک اقتصادی ازبکستان و قرقیزستان» به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد.
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.
نخست وزیر سابق پاکستان، ربودن یکی از اعضای سابق دولت خود را توطئه مشترک دولت فعلی اسلام آباد و آمریکا دانست.
آیت الله جنتی در سمینار مشترک ائمه جمعه استان‌ها و استانداران برای تنظیم امور امر به معروف و نهی از منکر: برای استحکام بیشتر کار قرار شد از ائمه جمعه و استانداران هم دعوت شود تا در حضور حضرتعالی مسائل را عنوان کنیم و با بصیرت ارشاد شما، کار را آغاز کنیم. امیدواریم حضرتعالی نیز با پشتیبانی کامل خود این موضوع را تقویت فرمایید. خداوند حضرتعالی را توفیق دهد که پشتیبان عدالت امر به معروف و نهی از منکر و حق در همه مراحل بوده و مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار دارید.
کانون کارگردانان سینمای ایران در اقدامی به موقع و دیق، نسبت به اظهارات یکی از اعضایش درباره جنبش می تو که در نشست مشترک نمایندگان صنوف با رئیس سازمان سینمایی مطرح شده بود، واکنش نشان داد و تاکید کرد استنباطی شخصی بوده و موضع رسمی کانون کارگردانان سینمای ایران نیست. اقدام به موقع کانون کارگردانان که رفتاری حرفه‌ای محسوب می‌شود، انتظارات جامعه سینما را برآورده کرد و موقعیت این صنف که در کنار تهیه کنندگان یکی از دو صنف تعیین کننده سینما محسوب می‌شود را نزد افکارعمومی بیش از پیش تثبیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ