قرار نیست در خلال گفت و گو یکدیگر را مجاب کنیم؛ قرار نیست کسی تن به عقیده دیگری بدهد. طبیعی است که نه من به واسطه ادلّه ظاهری تن به عقیده شما می دهم و نه شما به عقیده من، بلکه اینها بحث های آکادمیک است. گفت و گو برای مجاب کردن همدیگر نیست، بلکه برای پرداختن به دردهای مشترک و یافتن راهکار برای این مشکلات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نبوی نوشت: اینجانب به تفصیل در نقد «انقلابی دیگر و ترویج خشونت و در دفاع از اعتدال و روش‌های اصلاحی» سخن گفته‌ام و نهایتاً نیز بیانیه‌ی ۱۵ ماده‌ای آقای خاتمی را مانیفست اصلاحات دانسته‌ام، که امیدوارم این دیدگاه در فضای سیاسی کشور به ویژه در میان اصلاح طلبان مورد نقد و بررسی قرار گیرد و دیدگاههای مکمل و اصلاحی صاحب نظران باعث تداوم وظیفه ضروری و با ارزش گفتگو و تبادل نظر میان همه دلسوزان کشور به ویژه اصلاح طلبان شود. آنچه من بیان کرده‌ام ارتباطی با تحولات در مدیریت جبهه اصلاحات نداشته و ندارد.
ستاره جوان تیم ملی والیبال مصاحبه مفصلی با ورزش سه انجام داده و درباره خط خوردن از تیم ملی صحبت کرده است
گفتگو با کارشناس اورژانس هوایی که بعد از سقوط بالگرد یاسوج، با وجود مصدومیت به وظیفه کاری‌اش ادامه داد.
مرتضی شریفی از غیبت در ارومیه و مسابقات قهرمانی آسیا خیلی، خیلی ناراحت است.
رئیس جمهور با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت الجزایر، مخالفت فعال با توهین برخی کشورهای غربی به ساحت قرآن مجید و تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی را وظیفه همه آحاد امت اسلامی دانست.
شهرام محمودی ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران به نتایج دو هفته گذشته تیم ملی در لیگ ملت‌ها واکنش نشان داد.
مصطفی کارخانه، مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران به اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته مقابل ایتالیا واکنش نشان داد.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال که از شکست در فینال ناراحت بودند با نمایندگان رسانه ها گفت و گو نکردند.
بانوی طلایی رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا گفت که می‌خواهد در سال جاری در رقابت‌های جهانی خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کند.
اسماعیلی گفت: طیفی از دوستان در بخش‌های مختلف از وزارت فرهنگ و ارشاد توقع دارند که بسیار چکشی با این موضوعات برخورد کند، خیر این‌گونه نیست. جنس کار و مخاطب‌های ما مخاطب‌های فرهنگی و هنری هستند. در این افراد عواطف و ذوق هنری بر سایر مسائل غلبه دارد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه داریم با گفتگو این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم.
شاهین علاوه بر سگ و گربه‌های بومی و خیابانی، روباه، کلاغ، شاهین، عقاب، اسب، الاغ، مار و… هم می‌گیرد. خودش می‌گوید بسیاری از این حیوانات مربوط به شهرستان‌ها یا تهران هستند که اکثرا مورد حیوان آزاری قرار گرفته‌اند. او در جواب به این سوال که آیا این کار وظیفه سازمان محیط‌زیست است یا نه می‌گوید: «برخی افراد به آتش‌نشانی‌ها زنگ می‌زنند. اما بعضی مواقع آتش‌نشانی می‌گوید از حیطه وظایف ما خارج است. بعضی وقت‌ها هم آتش‌نشانی به محل می‌رود، اما نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، چون امکاناتش را هم ندارد.
ستاره سابق فوتبال ایران و استقلال به انتقاد از کی‌روش و اعضای قبلی هیات مدیره استقلال پرداخت.
سردار سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با دانشجویان نخبه بیست دومین دوره رزم مقدماتی در مرکز آموزش شهدای وظیفه ۰۱ نزاجا دیدار و گفتگو کرد.
علی اصغر مجرد می‌گوید احتمال بسیار زیاد نیاز به عمل ندارد و برای درمان به امارات خواهد رفت.
مهسا صابری در گفت و گو با "ورزش سه": اگر سریک در والیبال زنان تیم داری کند حتما در این تیم خواهیم ماند.
زهرا کریمی: ما نشان دادیم که لایق توجه هستیم و حالا برای کسب جام مصمم شدیم.
الساندارا کمپدلی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال زنان ایران در گفت و‌گو با ورزش سه درباره ترک ایران صحبت کرد.
بردیا سعادت، ستاره ملی پوش تورشاد درباره وضعیت وخیم ترکیه بعد از زلزله مهیبی که اتفاق افتاده با ورزش سه صحبت کرد.
سخنگوی دولت با اشاره به حضور امروز خود در یکی از دانشگاه‌های تهران، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به گفتگو با منتقد و معترض، به‌عنوان یک وظیفه ادامه خواهیم داد.
ستاره جوان والیبال ایران با لژیونر شدن اهداف بزرگی در سر دارد.
انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده ریاست‌جمهوری می گوید: نشست‌هایی که می‌گذاریم برای این است که دل‌مان می‌خواهد با گفت‌وگو و با شنیدن نظرات مختلف بهترین راه‌حل را برای این مسائل پیدا کنیم. اما همه این موارد مربوط به تصمیم‌گیری ما نیست و بسته به ارگان‌های مختلفی است که هر کدام وظیفه خاصی را در قبال قانون دارند.
پیمان رنجبری آمار خوبی را در ۴ هفته اخیر از خود به جا گذاشته است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هر آنچه در قانون به عنوان وظیفه برای ما در نظر گرفته شده موظف به انجام آن هستیم و نمی‌توانیم به وظایف شورای نگهبان چیزی اضافه کنیم چرا که بر خلاف قانون است، اما بنده هم مثل شما معتقدم در حوزه مصوبات و مباحث تخصصی شورا باید بیشتر با مردم گفتگو کنیم.
ستاره والیبال ایران درباره دلایل نرسیدنش به مسابقات قهرمانی جهان توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ