در بند ۱۲ بیانیه مشترک رئیس جمهور چین و سران شورای همکاری خلیج فارس که دیروز صادر شد، آمده است: رهبران از تمامی تلاش‌های مسالمت‌آمیز شامل ابتکارها، پیشنهاد‌های امارات برای رسیدن به راهکار صلح آمیز برای حل مسئله سه جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی، از راه مذاکرات ۲جانبه بر مبنای قوانین بین‌المللی حمایت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
موضوع کمبود برق، گزاره مهم دیگری بود که دلیل این تعطیلات عنوان شد. این گزاره با توجه به اینکه اقتصاد ایران به دلیل تحریم‌ها قادر به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های انرژی نبوده، جدی‌تر گسترش پیدا کرد. اما سخنگوی شرکت دولتی برق ایران، با تکذیب اینکه تعطیلی به دلیل کمبود برق بوده است، اعلام کرد: «نیروگاه‌های کشور ظرفیت کافی دارند.» ساعاتی پس از این تکذیبیه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم هم با انتشار پستی در توییتر نوشت: «باتوجه به گرمای بی‌سابقه، هیات دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعطیلی سراسری موافقت کرده است.»
منصور قنبرزاده تاکید کرد که به هیچ وجه زمان آغاز مسابقات لیگ بیست و سوم به تعویق نخواهد افتاد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: موضع ایالات متحده امکان گفتگوهای صلح درباره اوکراین را از بین می‌برد.
الازهر در پاسخ به مجوز سوئد و دانمارک برای سوزاندن قرآن کریم، ملت های مسلمان را به تحریم کالاهای این دو کشور دعوت کرد.
الازهر در پاسخ به مجوز سوئد و دانمارک برای سوزاندن قرآن کریم، ملت های مسلمان را به تحریم کالاهای این دو کشور دعوت کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی به این نوع روش‌هایی که خلاف قانون و شرع است و افرادی این کار را انجام می‌دهند، متذکر شدم. تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. این موضوع تذکر داده شده و به نوبه خودم باز هم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: موضع دولت سوئد در مقابل فرد هتاک به قرآن مایه تعجب است. نهادهای بین‌المللی با این برداشت غلط از آزادی برخورد کنند.
مدیر کل سابق سازمان امنیت عمومی لبنان به جزئیات گفتگوهای خود با سفیر آمریکا در لبنان و پیشنهادی که برای کاهش تنش در مرز لبنان با فلسطین اشغالی ارائه داده است، پرداخت.
وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه اجلاس سران ناتو در مصاحبه‌ای اعلام کرد: سیاست دولت آمریکا این است که ترکیه ناوگان خود را با هواپیماهای اف-۱۶ تقویت کند.
چارچوب هماهنگی گروههای سیاسی شیعی عراق به موضوع واردات گاز از ایران واکنش نشان داد و از بغداد خواست که برای وادار کردن آمریکا به آزادسازی فوری طلب های ایران بابت صادرات اقدامی انجام دهد.
حسینی گفت: مشی رئیس‌جمهور این نیست که از فرد یا جریان خاصی در انتخابات حمایت کند، بلکه معتقد است حق انتخاب با مردم است و هرکسی را مردم انتخاب کنند، دولت به آن احترام می‌گذارد.
استمرار ورود بی‌رویه اتباع خارجی و حضور بی‌قاعده آن‌ها تا عمق سفره ایرانیان از منظر حقوقی و تطبیق آن با حقوق شهروندان ایرانی، مخرب و حاوی خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای کشور است و امید است مجلس یازدهم به راحتی از کنار این موضوع عبور نکند و برای آینده امنیتی کشور هم که شده ورود مقتدرانه و بازدارنده‌ای داشته باشد. تغییر موازنه جمعیتی در برخی مناطق جغرافیایی کشور بخصوص در تهران به واسطه حضور بی‌ضابطه اتباع افغانستان، زنگ خطری است برای تحولات نگران‌کننده‌ای که می‌تواند تمامیت ارضی کشور، منافع و امنیت ملی را دچار خدشه جدی نماید.
رئیس‌جمهور اوکراین شورش اخیر گروه واگنر را بهانه‌ای برای مطرح کردن دوباره درخواست عضویت در ناتو دانست.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اوکراین و سوریه موضع گیری کرد.
دو تن از نمایندگان پارلمان عراق به موضع گیری درباره همکاری گازی میان تهران و بغداد پرداختند و بر اهمیت تداوم واردات گاز از کشورمان تاکید کردند.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که به زودی با همتای چینی خود گفتگو خواهد کرد.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
خانه سینما تفاهمی با سازمان سینمایی برای برخورد با سازندگان فیلم‌های بدون پروانه نداشته است. برای پروانه ساخت قانون وجود ندارد. ابتدا باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند تا به شان پروانه‌ای که می‌دهد توسط مسئولین مملکت احترام گذاشته شود. می‌توانیم درباره فیلم‌های بی‌پروانه به تفاهم برسیم، به شرطی که ارزش این پروانه به ما ثابت شود. باید به سمت استقلال صنف برویم. کمک سازمان سینمایی کفاف برنامه‌های ما را نمی‌دهد
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.
نیرو‌های سیاسی ریشه‌دار و باسابقه جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب که در این مدت به دلایل مختلف کمتر اظهارنظر کرده بودند، با مشاهده رادیکال شدن دوسویه فضای سیاسی به طرح صریح‌تر مواضع خود پرداخته‌اند.
هاشمی درباره معافیت مالیاتی گفت: این موضوع دو بخش دارد؛ معافیات مالیاتی هنرمندان و دیگری معافیت مالیاتی خانه سینما. بر اساس قانون فعالیت‌هایی مانند کشاورزی و دامپروری و نیز فرهنگ و هنر از معافیت مالیاتی (تعبیر جدید اداره دارایی مالیات با ضریب صفر) برخوردارند که اگر تشکل داشته باشند، شامل تشکل هم می‌شود؛ بنابراین حتی اگر خانه سینما به سمت ثبت در وزارت کار هم متمایل شود - که شخصا معتقدم ماموریت اصلی خانه سینما در اساسنامه، صنفی یعنی مراقبت از کسب و کار و امنیت شغلی است این کار را انجام دهد - صرفا معافیت مالیاتیِ خانه‌ سینما لغو می‌شود نه اهالی سینما که به کسب و کار فرهنگی هنری سینمایی مشغولند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ