رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای ونزوئلایی خود و به منظور ارتقای سطح روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کاراکاس پایتخت ونزوئلا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور به منظور شرکت در نشست سران «بریکس» که به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود چهارشنبه عازم ژوهانسبورگ می‌شود.
رئیس جمهور آمریکا- در ملاء عام شخصیتی آرام دارد اما در خلوت به یک مستبد تبدیل می‌شود.
رئیس جمهور پس از پایان سفر رسمی به کنیا، نایروبی را به مقصد «کامپالا» پایتخت اوگاندا ترک کرد.
رئیس جمهور پس از پایان سفر رسمی به کنیا، با بدرقه وزیر امور خارجه این کشور، نایروبی را به مقصد «کامپالا» پایتخت اوگاندا ترک کرد.
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای کنیایی خود و به منظور ارتقای سطح روابط با کشور های دوست و همسو و در راستای تنوع بخشی به مقاصد صادراتی و ایجاد زمینه های همکاری سیاسی و تجاری عازم کنیا شد.
اگرچه قرار نیست وزیر خزانه داری آمریکا در سفر به چین با «شی جین پینگ»، رئیس جمهور چین دیدار کند، اما انتظار می رود که ا با معاون نخست وزیر شورای دولتی گفتگو کند.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشور‌های دوست و همسو عازم کشور‌های ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
رئیس جمهور بامداد دوشنبه در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی و در راستای تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در آمریکای لاتین شد.
معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور ترکیه، تهران را به مقصد آنکارا ترک کرد.
رئیس دولت گفت: فردا رئیس جمهور با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهند کرد. این سفر پس از ۱۳ سال صورت خواهد گرفت و در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه و محور مقاومت خواهد بود.
رئیس جمهور مصر امروز در سفری چند ساعته عازم عربستان سعودی می‌شود.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی، عازم چین شده بود، وارد فرودگاه پکن شد.
رئیس جمهور که به دعوت رئیس جمهور چین عازم این کشور است، با بدرقه‌ی معاون اول تهران را به مقصد پکن ترک کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور که به دعوت رئیس جمهور چین عازم این کشور است، با بدرقه‌ی معاون اول تهران را به مقصد پکن ترک کرد.
رئیس جمهور در پاسخ به دعوت رسمی همتای چینی خود، فردا عازم چین خواهد شد.
رییس جمهور آمریکا امروز در حاشیه نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد: وزیر خارجه آمریکا برای ادامه مذاکرات میان دو طرف عازم چین خواهد شد.
رئیس جمهور به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم شهر آستانه پایتخت این کشور شد.
رئیس جمهور بامداد پنجشنبه به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم آستانه پایتخت این کشور خواهد شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در مسیر پرواز به آمریکا گفت: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
رئیس جمهور برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دقایقی پیش تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.
رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) با بدرقه محمد مخبر تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد.
اهواز - رئیس جمهور بعد از ورود به فرودگاه دزفول، با بالگرد عازم منطقه محروم و سخت گذر احمدفداله شد تا از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا شود...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ