رئیس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی، عازم چین شده بود، وارد فرودگاه پکن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
به‌دنبال انتشار تصاویری از درگیری ماموران اجرائیات شهرداری با سعید عبدولی کشتی‌گیر خوزستانی در فضای مجازی، موضوع با ورود و نظارت ویژه رئیس کل دادگستری خوزستان پیگیری شد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
تصاویری از ورود وزیر خارجه عربستان به تهران را مشاهد می‌کنید.
بوگاتی در حالی که مدل‌های فعلی را تکمیل می‌کند، چشم به آینده دارد. مت ریماک، رئیس شرکت می‌گوید این وسیله نقلیه آینده دارای موتور احتراقی است، اما با کمک الکتریکی. این شرکت می‌گوید که چیزی از شیرون به وجود نمی‌آید و همه چیز از ابتدا است.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای اندونزیایی خود و در راستای گسترش و تعمیق تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی عازم اندونزی شده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه جاکارتا شد.
تصاویری از ورود بشار اسد رئیس جمهور سوریه به جده عربستان برای شرکت در اجلاس سران عرب که فردا برگزار می شود، خبر دادند.
با ورود سامانه بارشی به کشور بارش تگرگ در شهر مشهد آغاز شده است.
رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران شایعه ورود مار‌های سمی به سواحل فریدونکنار و بابلسر را رد کرد.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
کیفرخواست ترامپ شامل ۳۴ فقره اتهام علیه رئیس جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا است. ترامپ متهم به جعل مکرر سوابق تجاری برای پنهان کردن جرایم است. وی خود را مقابل تمامی اتهامات بی‌گناه دانسته است.
الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین المللی مهرآباد مورد استقبال وزیر صمت قرار گرفت.
با ورود سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری، تمامی مناطق این استان متاثر از این سامانه بارشی، بارش برف را تجربه کردند.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان شب گذشته وارد ریاض شد تا آماده شروع کار در باشگاه النصر عربستان بشود.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان شب گذشته وارد ریاض شد تا آماده شروع کار در باشگاه النصر عربستان بشود.
تصاویری از مراسم ورود کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از ورود کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به CIP فرودگاه امام خمینی (ره) را در مشاهده می‌کنید.
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دقایقی پیش در صدر هیئت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.
تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی وارد قطر شد.
در واقع پس از انتشار تصویری از دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران با چابا کروشی رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، برخی از وجود پرچم کشور دیگری به جای پرچم ایران در این دیدار اظهار تعجب کردند.
گزارش‌ها حاکی از ازدحام جمعیت در ورودی ورزشگاهی بود که ویلیام روتو پیروز انتخابات کنیا، در آن رسما به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی شرق استان گفت: وجود آموزشگاه‌های آرایشگری و آرایشگاه‌های زنانه در مجتمع‌های مسکونی ممنوع است و باید در مکان تجاری و با نامه‌ی شهرداری باشد.
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.
رئیس جمهور با وجود طوفان شن در جمع مردم روستای کروچان از توابع زهکلوت در جنوب استان کرمان حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ