رئیس جمهور در پاسخ به دعوت رسمی همتای چینی خود، فردا عازم چین خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ازبکستان پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی، با رئیسی دیدار خصوصی داشته و سپس به اتفاق نشست مذاکرات هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.
رئیس جمهور ازبکستان، فردا به دعوت رسمی رئیسی و در راس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات سیاسی و اقتصادی این کشور مان سفر می‌کند.
برخی منابع خبری عربی اعلام کرده‌اند وزیر خارجه عربستان سعودی حامل پیامی از طرف ملک سلمان بن عبدالعزیز برای سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران است که به توسعه روابط دو کشور مربوط می‌شود.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور اهم برنامه های سفر استانی هیات دولت به استان آذربایجان شرقی را تشریح کرد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از حضور رییس جمهور در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.
رئیس دولت گفت: فردا رئیس جمهور با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهند کرد. این سفر پس از ۱۳ سال صورت خواهد گرفت و در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه و محور مقاومت خواهد بود.
اهواز - رئیس دادگستری مسجدسلیمان گفت: فردی در شهرستان مسجدسلیمان سه عضو خانواده خود را به قتل رساند و از محل متواری شد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس جمهوری در جلسه علنی فردا (یکشنبه) مجلس برای دفاع از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس جمهور ۲۱ دی ماه لایحه بودجه ۱۴۰۲ کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد؛ کلیات این لایحه هفته گذشته در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید و فردا در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می‌شود.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور در نشست علنی فردا (چهارشنبه) لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌کند.
رییس جمهور گفت: مهم دین است و پایداری حق، برای امر به خوبی‌ها و نهی از پلشتی نباید از فضاسازی‌ها ترسید. نهی بکنیم از فساد، رشوه و کم‌کاری یک کارمند به کارمند کناری‌اش بگوید چرا دیر سر کار آمدی؟ چرا کار امروز مردم را به فردا می‌اندازی؟ می‌گوید آقا بگویم که بگویند به تو چه؟ ما می‌خواهیم در مسیر دین یک به تو چه را تحمل کنیم یا نمی‌خواهیم؟
سومین نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سید ابراهیم رئیسی و برخی از وزرا و مسئولان دولتی فردا (یکشنبه سیزدهم آذر ماه) به مناسبت روز مجلس برگزار می‌شود.
معاون اجرایی دولت سیزدهم گفت: حجت الاسلم رئیسی فردا برای افتتاح طرح آبرسانی به سنندج و دیدار با علما، نخبگان و مردم به استان کردستان خواهد رفت.
معاون اجرایی دولت سیزدهم خبر داد که آیت‌الله رئیسی فردا برای افتتاح طرح آبرسانی به سنندج و دیدار با علما، نخبگان و مردم به استان کردستان خواهد رفت.
اعتراض یکی از حاضران در میانهٔ سخنرانی روز پنج‌شنبه سوم آذرماه سیدابراهیم رئیسی در اسلامشهر را ببینید. این فرد معترض خطاب به رئیسی گفت: دست بردارید از پوسیدگی افکار کهنه و... دست بردارید از عقب انداختن امر امروز به فردا. دست بردارید از رشوه و رانت و خطا. دست بردارید... ".
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: افزایش تولید غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم با آغاز تولید در فردو نشانگر اقتدار کشور و عزم ایران برای حفظ دستاوردهای هسته‌ای بوده، اما ما برای ساخت راکتورهای تحقیقاتی نیاز به اورانیوم با غنای بالاتری داریم.
کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونر‌ها که مستقیم به دوحه می‌روند، تمرینات خود را در قطر پیگیری کرده و برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند.
رییس‌جمهور گفت: کسانی که فکر می‌کردند دین امر فردی و شخصی است و کاری به امور اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ندارد، به برکت خون مطهر شهیدان در عالم بیدار شدند و امروز همه مسلمانان در همه عالم می‌خواهند مثل یک مسلمان زندگی کنند و تمام شئونات زندگی‌شان بر اساس اسلام و اصول اسلامی باشد.
بنابر اعلام کاخ ریاست‌جمهوری فرانسه، ماکرون پس از دیدار با همتای ایرانی‌اش، فردا با جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد.
سید ابراهیم رئیسی صبح فردا دوشنبه، به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تامین منافع ملت ایران و تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» به نیویورک سفر می‌کند.
حداد عادل گفت: شما کجا سراغ دارید رئیس‌جمهوری اینچنین از استراحت خود بگذرد؟! بنده حتی گاهی شاهد بودم آقای رئیسی تا ساعت یازده و نیم شب در جلسات حضور دارد در حالی که می‌دانستم فردا اول وقت باید در یک همایش بزرگ شرکت و سخنرانی کند.
حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص معرفی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس، گفت: امروز یا فردا این موضوع نهایی می‌شود و ما وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می‌کنیم. در وقت قانونی وزیر معرفی می‌شود و امیدواریم با رأی اعتماد مجلس کار را به خوبی انجام دهد.
انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی فردا برگزار می شود و «قالیباف» گزینه نهایی ریاست این فراکسیون است.
رئیس کمیته ملی المپیک صبح سه‌شنبه عازم قونیه، محل برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ