حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور که به دعوت رئیس جمهور چین عازم این کشور است، با بدرقه‌ی معاون اول تهران را به مقصد پکن ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ویلیام سامویی روتو» رئیس جمهور کنیا در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی به کنیا سفر کرده است، استقبال کرد.
موشک «هایپرسونیک» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «فتاح» صبح امروز با حضور رئیس جمهور، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار امیرعلی حاجی‌زاده رونمایی شد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
تمرین تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران و مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا یکشنبه ۱۴ خرداد در کمپ تیم‌های ملی فوتبال برگزار شد.
رئیس‌جمهور ساعاتی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» همتای اندونزی خود عازم جاکارتا شد.
رئیس جمعهور ایران صبح امروز از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس به صورت رسمی در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد استقبال کرد.
مراسم امضای بیانیه توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط دو جانبه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در مراسم بهترین‌های فیفا علی دایی جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.
پله اسطوره برزیلی در بلندترین قبرستان جهان که ۸۰۰ متر با ورزشگاه سانتوس فاصله دارد به خاک سپرده شد.
تصاویری از مراسم بهترین‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار شد و اِنزو فرناندز به عنوان پدیده جام ، کیلیان امباپه برنده کفش طلا ، اِمیلیانو مارتینز برنده دستکش طلا و لیونل مسی برنده توپ طلا شد.
مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از مراسم اهدای مدال به بازیکنان کرواسی توسط اینفانتینو رئیس فیفا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مراسم استقبال رسمی رئیس جمهور از «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در مجموعه تاریخی-فرهنگی سعدآباد برگزار شد.
فیلمی از عروسک جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در مراسم افتتاحیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ورزشگاه البیت ورزشگاهی است که در الخور، قطر برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ ساخته شده‌است و میزبان مراسم افتتاحیه این رویداد خواهد بود.
فیلمی از راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی را مشاهده می‌کنید.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در شیراز آغاز شد.
مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز شد.
فیلمی از آغاز مراسم جاماندگان اربعین در تهران را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از مراسم افتتاحیه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را در قونیه ترکیه مشاهده می‌کنید.
ناصر حجازی چهره فراموش نشدنی فوتبال ایران، همواره نقش پررنگی در برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ