اهواز - رئیس جمهور بعد از ورود به فرودگاه دزفول، با بالگرد عازم منطقه محروم و سخت گذر احمدفداله شد تا از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا شود...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسوج- رئیس جمهور در سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد با عشایر منطقه مارگون شهرستان بویراحمد دیدار کرد.
یاسوج- رئیس جمهور در ابتدای سفر به کهگیلویه و بویراحمد برای دیدار با عشایر شهرستان مارگون راهی این شهرستان شد.
جیل بایدن، بانوی اول آمریکا در مصاحبه به یکی از رسانه‌های منطقه ابراز اطمینان کرده که همسرش در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ مجدداً انتخاب خواهد شد و در عین حال انتقاد‌ها درباره سن جو بایدن را رد کرده است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با رئیس جمهور این کشور تحولات سیاسی عراق و منطقه را مورد رایزنی قرار داد.
اردوغان و بن زاید تلفنی درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای گفتگو کردند.
رئیس جمهور تونس با امیر قطر درباره موضوعات منطقه ای و بین المللی رایزنی کرد.
افتتاح بیمارستان هوشمند و دولتی حضرت مهدی (عج)/ رئیس جمهور: باید در حوزه پزشکی به مرجعیت علمی در منطقه و جهان دست یابیم/ تلاش کنید کیفیت خدمات بیمارستان حضرت مهدی (عج) روز به روز ارتقا یابد
بنا به اعلام کاخ کرملین، اقدام خرابکارانه نیروهای اوکراینی در یک منطقه مرزی، از سوی رئیس جمهور این کشور در دست بررسی است.
رئیس جمهوری عراق از طرف های منطقه ای و بین‌المللی خواست به مردم توجه کنند و از تصمیمات و سیاست های تنبیهی که به غیرنظامیان آسیب می زند، دست بکشند.
«جو بایدن» و «محمد شیاع السودانی» در گفتگوی تلفنی تأکید کردند که ثبات منطقه در گرو ثبات عراق است و نباید از عراق به عنوان محلی برای حمله به همسایگان استفاده شود.
در پی وقوع زلزله در منطقه خوی در استان آذربایجان غربی، رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد در اسرع وقت ظرفیت‌های موجود را در خدمت رسیدگی به نیازها و مشکلات مردم مناطق آسیب‌دیده از زلزله قرار دهد.
رئیس جمهوری کره جنوبی در سفر امروز یکشنبه خود به امارات با رئیس این کشور درباره همکاری ها و تحولات منطقه ای و بین المللی دیدار و گفتگو کرد.
کره جنوبی به نفوذ پهپادهای کره شمالی در منطقه پرواز ممنوع در اطراف کاخ ریاست جمهوری اذعان کرد.
رئیس جمهور گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر انگلیس در تماسی تلفنی پیرامون روابط دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.
رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی ارتش وارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.
رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی ارتش وارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.
رئیس جمهور کشورمان به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک حضور پیدا کرد تا از توانمندی‌های این نیرو بازدید کند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک حضور پیدا کرد تا از توانمندی‌های این نیرو بازدید کند.
رئیس جمهور چین تاکید کرد که منطقه آسیا-اقیانوسیه حیاط خلوت هیچ‌کس نبوده و نباید به صحنه رقابت ابرقدرت‌ها بدل شود.
رئیس جمهور عراق بر نقش حیاتی کشورش در منطقه تاکید کرد.
رئیس جمهور با یادآوری این نکته که جمهوری اسلامی ایران همواره دوست روز‌های سخت همسایگان خود بوده، گفتگو میان همسایگان و ارتقای همکاری کشور‌های منطقه را موثرترین راه حل مشکلات دانست.
رئیسی، جمهوری اسلامی ایران را دوست روز‌های سخت برای همسایگان خود خواند و با اشاره به اقدامات انسان‌دوستانه ایران در پناه دادن به مهاجران افغانستانی و همچنین مبارزه جدی با تروریسم به‌عنوان خطری بزرگ برای منطقه و جهان، گفت: در مقابل، رهاورد ناتو و آمریکا در منطقه ما جنگ، ویرانی، اشغالگری و کشتار بوده است.
از اواخر شامگاه چهارشنبه، بارندگی‌های سیل آسا در تهران، موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروزکوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه، خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ