زمانی که فرد مضطرب یا خسته باشد، انقباضات شدیدتر می شوند. گاهی اوقات این اسپاسم پلک می تواند باعث بسته شدن کامل چشم یا حتی پارگی آن شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: پس از تدوین طرح شفافیت قوای سه گانه و سایر نهادها، فقط یک بند آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی مانده و آن این است که گفته‌ایم موضوعات اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان که در مجمع بررسی می‌شود نیز باید شفاف شود اما در این زمینه هنوز مجمع اعلام نظر نکرده است و در آنجا مانده است.
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
این موجود استثنایی ساکن بخش‌هایی از کشورهای کامرون و گینه استوایی است. جدای از شکار و تخریب محیط‌زیست تهدید دیگری که برای حیات این شگفتی دنیای قورباغه‌ها وجود دارد، علاقه روزافزون مردم به نگهداری آن به عنوان حیوانی خانگی است.
روسیه در توسعه جنگنده‌های نسل پنجم از سایر کشورهای جهان جلوتر است و نزدیک ترین رقیب آن، کره‌جنوبی با برنامه KF-۲۱ است.
شمار زیادی از صهیونیست‌ها از صبح امروز سه‌شنبه در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی که در شور نخست کنست به تصویب رسیده، به خیابان‌ها آمده و علیه نتانیاهو و کابینه وی شعار سر دادند.
سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ از همان چیپست اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی اس ۲۳ اولترا استفاده خواهد کرد. سال گذشته، اس ۲۲ اولترا دارای Exynos ۲۲۰۰ یا Snapdragon ۸ Gen ۱ بود، در حالی که «گلکسی زد فولد ۴» از Snapdragon ۸+ Gen ۱ کارآمدتر استفاده می‌کرد، به نظر می‌رسد امسال اختلافی در چیپست‌ها وجود نخواهد داشت.
حیوانی که دچار این اختلال است معمولا تعادل کاملی در راه رفتن ندارد، زیرا عصب‌های دو مغز در هنگام ارسال دستور به عضو مورد نظر مرتب در حال درگیر شدن با یکدیگر هستند و حتی گاهی اوقات بعضی از حیوانات بدون آنکه به سمت مکان خاصی بروند بی‌هدف به صورت زیگزاگ حرکت می‌کنند.
گمانه زنی ها درباره احتمال پخش یا عدم پخش مراسم شب های قدر و سخنرانی ایشان از صدا و سیما به نظر می رسد باعث افزایش مراجعه به این پایگاه خبری شده و این اختلال منجر به خارج شدن این پایگاه از دسترس شده است.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
روابط عمومی تلوبیون در مورد تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نسبت به اختلال در سخنرانی رییس جمهور اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
برگزاری آزمون‌های بین‌المللی در ایران، طی دو دهه اخیر چند بار به دلایل مختلف متوقف شده است. تابستان سال ۱۳۸۹ و در اولین سال فعالیت دولت دهم، موسسه ATS که مجری امریکایی برگزاری آزمون تافل در کشور‌های متقاضی است، اعلام کرد که اختلال در فعالیت شعبات بانکی ایران در خارج از کشور بعد از تصویب قطعنامه‌های شورای امنیت و اعمال تحریم‌ها علیه ایران، مشکلاتی در نقل‌وانتقال وجوه مربوط به هزینه برگزاری این آزمون ایجاد کرده است.
افرادی که دچار پدیده عصبی آفانتازیا هستند، نمی‌توانند تصاویر را در ذهن خود تجسم کنند. اما این وضعیت نوعی اختلال روانی محسوب نمی‌شود. چشم ذهن آن‌ها خالی است.
در پستانداران، آلبینیسم زمانی اتفاق می‌افتد که فرد یک یا چند ژن جهش یافته را از هر دو والدین به ارث می‌برد که در تولید ملانین در بدن، رنگدانه اصلی که رنگ پوست، خز و چشم را تعیین می‌کند، اختلال ایجاد می‌کنند. تولید ملانین در ملانوسیت‌ها رخ می‌دهد، سلول‌های تخصصی که در پستانداران آلبینو وجود دارند، اما به طور کامل عمل نمی‌کنند.
تبریز- رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آخرین تصاویر ماهواره ای، فعالیت سامانه بارشی موجب اختلال در تردد جاده‌ای استان می‌شود.
هر محدودیت ضروری به زعم دولت از جمله اختلال در اینترنت، باید با تصویب مجلس و برای مدت محدود و مشخصی باشد که سقف آن ۳۰ روز اعلام شده است، مگر اینکه دولت برای تمدید محدودیت از مجلس درخواست مجدد کند. منطبق با این ماده صریح قانون اساسی، این اقدام در رابطه با محدودیت‌های اعمال شده در مورد اینترنت، توسط دولت و مجلس صورت نگرفته است.
از مجموع ۲ فروند هواپیمای شخصی و تشریفاتی محمدرضا شاه، یک فروند بویینگ ۷۲۷ (به جز جت شخصی اشرف پهلوی) از حدود سال ۱۳۷۲ در نمایشگاه و موزه هوایی تهران، نگهداری می‌شود. بویینگ ۷۲۷ با نام «شهباز» و ۳ موتور جت در واقع دومین هواپیمای شخصی و تشریفاتی خاندان شاه پهلوی دوم بوده که بعد از تبدیل به «وی‌آی‌پی» سلطنتی، به سیستم «اختلال فرکانس» با هدف عدم ردیابی و شناسایی و اجرای شگرد‌های امنیتی، مجهز شد.
مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران درباره علائم هشدار بروز آلزایمر، بیان کرد: اختلال حافظه، مشکلات در انجام کار‌های عادی، ضعف بیان، گم کردن زمان و مکان، ضعف یا کاهش قضاوت، مشکلات در تفکر ذهنی، جابجا گذاشتن اجسام، تغییرات در حالات و رفتار، اختلال در درک تصاویر و تشخیص اندازه و فاصله آن‌ها و از دست دادن انگیزه، ۱۰ نشانه مهم برای هشدار بروز آلزایمر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ