گمانه زنی ها درباره احتمال پخش یا عدم پخش مراسم شب های قدر و سخنرانی ایشان از صدا و سیما به نظر می رسد باعث افزایش مراجعه به این پایگاه خبری شده و این اختلال منجر به خارج شدن این پایگاه از دسترس شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی که ساعت زنگ دار کالایی گران و دور از دسترس برای اکثر افراد بود، شغلی به نام ساعت وجود داشت.
اسلحه ساخته شده به مسلسل ماکسیم توکارف معروف شد و حدود 3 هزار قبضه از آن درکل تولید شد که تقریبا همگی به نیروهای جمهوری خواه در اسپانیا و نیروهای چپ چین در دهه 30 میلادی، اهدا شد. این سلاح در خدمت اتحاد شوروی با مسلسل سبک DP27 و بعدتر DPM جایگزین شد.
تاریخ مشهد عکس از بدل ناصرالدین شاه را منتشر کرده است. این آقای سمت راست بدل ناصرالدین شاه بوده که هویتش اخیرا فاش شده! این آقا یک فرد یهودی بود که یوسف بخشی نام داشت و در اوقاتی که شاه به سفرهای طولانی فرنگ میرفت ایشون ایفای نقش میکرد! هویت این فرد رو چند سال قبل سایت جامع کلیمیان منتشر کرد!
ساخت این ساختمان که اکنون موزه بانک ملی است در ۲۶ تیر ۱۳۱۲ با کلنگ زنی رضا شاه آغاز شد. کلنگی که برای این کار انتخاب شده بود، تبر طلایی و جواهر نشانی بود که هم اکنون در موزه بانک ملی در معرض دید عموم قرار دارد.
این سایت یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی است که تا کنون از اوایل سلسله‌ی شانگ در چین کشف شده است.
آنچه که دانشمندان شوروی در اواخر دهه 80 ارائه داده بودند، به نوعی شباهت به تجهیزات خانه هوشمند امروزی داشت.
تنها چند ساعت پس از فاش‌شدن نخستین تصاویر گلکسی Z Fold ۵ اکنون نوبت به لو رفتن عکس‌های Z Flip ۵ رسیده است.
سایت بیلد آلمان در مطلبی اولین قرابت فوتبالی مالک جدید منچستریونایتد را به تصویر کشیده است.
سایت رسمی باشگاه استقلال تصویری از احمد خمینی در بازی فینال جام حذفی منتشر کرد.
ساخت طولانی ترین خیابان پایتخت (ولی‌عصر(عج) ) از سال ۱۳۰۰ شمسی آغاز شد.
سایت میر در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر اسیوط در مصر علیا قرار دارد. گورستان میر شامل گروهی از مقبره‌های صخره‌ای هم می‌شود که به طور کامل در صخره حکاکی شدند و قدمت آن‌ها به دوران پادشاهی قدیم و میانه باز می‌گردد. حاکمان استانی در مقبره‌هایی در دامنه‌ی تپه دفن شدند.
موزائیکی بزرگ که قهرمان افسانه ‌ای تروا را به تصویر می ‌کشد قهرمان شعر حماسی ویرژیل شاعر کلاسیک جمهوری روم در شهر عثمانیه در جنوب ترکیه کشف شده است. این موزاییک در حفاری پایه یک سایت ساخت و ساز کشف شد که بقایای یک ویلای رومی را نشان داد.
سایت میدل ایست نیوز با انتشار تصاویری نوشت: در حاشیه سفر رئیس جمهور عراق به تهران، شاناز ابراهیم همسر وی با جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران دیدار کرد.
آلیاژ GRX-۸۱۰ در مقایسه با سوپرآلیاژهای چاپ سه‌بعدی پیشرفته کنونی، دو برابر قوی‌تر، بیش از ۱۰۰۰ برابر بادوام‌تر و دو برابر در برابر اکسیداسیون مقاوم‌تر است.
سایت رسمی فدراسیون جهانی با انتشار بولتن رسمی مسابقات کاراته قهرمانی جهان، تابلو روز شمار این رقابتها را به تصویر کشید.
سایت رسمی فدراسیون جهانی با انتشار بولتن رسمی مسابقات کاراته قهرمانی جهان، تابلو روز شمار این رقابتها را به تصویر کشید.
ترانه معروف شکیرا با الهام از جدایی‌اش از جرارد پیکه به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است. این اولین آهنگ خواننده کلمبیایی است که به چارت 10 آهنگ پرطرفدار 15 سال اخیر سایت بیلبورد راه پیدا می‌کند.
تصویر گرافیکی قرار گرفته در سایت فدراسیون موجب بروز یک اشتباه در بین رسانه‌ها شد.
طبق تصویری که در صفحه اول این سایت درج شده، گروه هکری موسوم به بلک ریوارد مسئولیت این حمله را به‌عهده گرفته است.
سوفیا بسیار محبوب است؛ تصویر او با رفتن بر روی جلد مجلات آن‌ها را زیبا کرده است، در برنامه‌های تلویزیونی بی‌شماری حضور داشته و مصاحبه کرده و حتی در سازمان ملل متحد نیز سخنرانی کرده است. اخیرا سایت «Freethink» این فرصت را پیدا کرد که با سوفیا صحبت کند و از او سؤالات مختلفی بپرسد.
سایت بیزینس اینسایدر اخیرا هفت تصویر باشکوه که از سیاره آبی ما از فضا ثبت شده است را منتشر کرده و ما در ادامه به توضیح و تاریخ ثبت این تصاویر پرداخته‌ایم.
رهبر معظم انقلاب از عملکرد ملی‌پوشان فوتبال ایران در دیدار مقابل ولز تمجید کرد.
کمتر اتفاق علمی بزرگی در دنیاست که رخ دهد اما یک نخبه ایرانی در مهاجرت بخشی از این پروژه های بزرگ علمی نباشد. از پروسه ساخت واکسن کرونا تا پروژه ساخت اینترنت ماهواره ای استارلینک.
پس از آنکه نخستین بخش از جدیدترین ابررایانه استرالیادر دسترس قرار گرفت، محققان مجموعه ای از مشاهدات یک تلسکوپ رادیویی از جمله تصویری بسیار دقیق از بقایای یک ابرنواختر را پردازش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ