مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران درباره علائم هشدار بروز آلزایمر، بیان کرد: اختلال حافظه، مشکلات در انجام کار‌های عادی، ضعف بیان، گم کردن زمان و مکان، ضعف یا کاهش قضاوت، مشکلات در تفکر ذهنی، جابجا گذاشتن اجسام، تغییرات در حالات و رفتار، اختلال در درک تصاویر و تشخیص اندازه و فاصله آن‌ها و از دست دادن انگیزه، ۱۰ نشانه مهم برای هشدار بروز آلزایمر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق مطالعات انجام شده تقریباً ۱۰ درصد از افرادی که زندگی می‌کنند، دچار اگزمای دست هستند که این شرایط شیوع ندارد، اما علاوه بر خارش دست، باعث قرمز شدن پوست، خشکی و گاهی اوقات زخم شدن آن خواهد شد.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
عدل خو با عنوان این مطلب که ۵۰ درصد کمردردها ظرف یک ماه خود به خود خوب می‌شود، گفت: تا ۹۰ درصد کمردردها نیز تا ۸ هفته بهبود می‌یابد و ما برای ۱۰ درصد کمردردهایی که بعد از دو ماه خوب نمی‌شوند، سراغ روش‌های تشخیصی می‌رویم.
محققان نشان دادند که با استفاده از نانولوله‌ها و به کارگیری آن در کروماتوگرافی و طیف‌سنجی جرمی، می‌توان با دقت و صحت بالا باقیمانده‌های آنتی‌بیوتیک آمینوگلیکوزید را در محصولات آبزی مشخص کرد.
یافته‌های علمی نشان داده است که مقادیر بالای ویتامین C در پیاز سبب شده است که این سبزی در تنظیم و تقویت سیستم ایمنی بدن، تولید کلاژن برای توقف خونریزی و التیام زخم‌ها و نیز جذب آهن در بدن نقش به سزایی داشته باشد.
پژوهش‌ها نشان می‌دهد که شکلات تلخ مانند آنتی‌اکسیدان‌ها به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. مصرف منظم این ماده غذایی خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت را کاهش می‌دهد.
با توجه به اینکه رسانه‌های اجتماعی، دوستان، خانواده و حتی غریبه‌ها سعی می‌کنند به ما بگویند چگونه کارهایمان را انجام دهیم و چگونه مادری کنیم، فهمیدن اینکه چگونه یک مادر خوب باشیم می‌تواند گیج کننده و خسته کننده باشد. در این مقاله دلایلی می‌آوریم که نشان میدهند شما بهتر از آنچه تصور میکنید مادری میکنید.
فصل آنفولانزا هنوز تمام نشده و در ماه های آخر سال به دلیل سرد و گرم شدن هوا، معمولا آمار این بیماری ویروسی بیشتر می شود. در این شرایط، مهم است که بدانید ویروس آنفلوانزا چه کاری می تواند با بدن شما انجام دهد و چگونه می توانید عفونت را تشخیص دهید.
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید.
زوال عقل دارای علل مختلفی است اما مطالعات انجام شده نشان می دهد: حدود ۴۰ درصد افراد مبتلا به این عارضه تحت تأثیر عوامل خطرزایی هستند که فرد می تواند از طریق انتخاب سبک زندگی بر آن ها تأثیر بگذارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها در هفته های اخیر نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشتند گفت: نقش بازیکنان تاثیرگذار در این موفقیت ها کلیدی بوده است.
زبان بدن همیشه راز درون افراد را افشا می‌کند. طبق همین اصل کسانی که دروغ می‌گویند نیز علائمی در زبان بدن خود بروز می‌دهند.
زبان بدن همیشه راز درون افراد را افشا می‌کند.
موسسه تحقیقات اوتیسم توصیه می‌کند، اگرچه تشخیص این بیماری به پزشک نیاز دارد، اما والدین و مراقبان باید از علائم آن آگاه باشند.
یکی از رایج‌ترین مشکلات سخت افزار‌ها که به تعمیر احتیاج پیدا می‌کند، مربوط به باتری است. بی‌توجهی کردن در نگهداری از باتری نه تنها باعث عملکرد ضعیف سیستم می‌شود، بلکه می‌تواند به سخت‌افزار‌های مجاور خودش هم آسیب وارد کند. به‌طور مثال حرارتی که از یک باتری معیوب تولید می‌شود می‌تواند باعث سوختن یا وارد شدن آسیب‌هایی جدی به دیگر قطعات الکترونیکی مجاور آن شود.
دلایل اصلی ابتلا به میگرن نه تنها به تغییرات مغزی بلکه به عوامل ژنتیکی نیز مربوط است. میگرن یک سردرد شدید است که ممکن است با حالت تهوع و حساسیت به نور خود را نشان دهد. درد‌های میگرنی اغلب چند ساعت تا چند روز به طول می‌انجامد.
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید. برخی از آنها عبارتند از: تاری دید، خستگی، تشنگی دائم و...
بیماری آلزایمر چندین دهه قبل از شروع علائمی مانند از دست دادن حافظه شروع می شود. از اینرو تشخیص زودهنگام احتمال کاهش سرعت بیماری با دارو را افزایش می دهد.
تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که دو بار در هفته و هر بار سه حبه سیر خام می‌خورند، تا ۴۴ درصد کمتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به سرطان ریه قرار می‌گیرند و این خطر حتی در افراد سیگاری نیز به میزان ٣٠ درصد کاھش پیدا می‌کند.
نظرسنجی ها نشان می دهد که بیش از دو سوم آمریکایی ها فکر می کنند اقتصاد کنونی خوب نیست و اقتصاد عامل مهمی در انتخاب آنها خواهد بود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز یازدهم آبان ماه در وضعیت قابل قبول قرار گرفت.
بدن برای تنظیم سطح کلسیم و فسفات به ویتامین D نیاز دارد؛ به همین دلیل دریافت آن برای بدن ضروری محسوب می‌شود. یک مکمل ویتامین D ۱۰ میکروگرمی معمول در طول ماه‌های زمستان برای تکمیل رژیم غذایی کافی است.
۹۶ گلوله توپ که هر یک نشانه یک سال از زندگی ملکه بود در فاصله ۱۰ ثانیه‌ای شلیک شد. این اتفاق از هاید پارک لندن تا جزایر مانش و جبل‌الطارق رخ داد.
لرزش انگشت، شست، دست یا چانه می‌تواند نشان دهنده پارکینسون باشد، اگرچه می‌تواند یک عارضه جانبی استرس، آسیب، دارو یا ورزش زیاد نیز باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ