تبریز- رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آخرین تصاویر ماهواره ای، فعالیت سامانه بارشی موجب اختلال در تردد جاده‌ای استان می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ احسان مومنی اظهار داشت: رانندگان و مسئولان باربری‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ساعت ۲۴ به بعد در سطح معابر شهر تهران حضور یافته یا تردد داشته باشند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خلوتی معابر شهر تهران و نسبت به تردد در شهر با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر هشدار داد.
مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در مورد محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، محور قرچک - ری، آزادراه تهران - قم، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه قم - تهران، محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان و آزادراه قزوین - رشت بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته را داشتند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به افزایش ۱.۹ درصدی تردد در ۲۴ ساعت گذشته و در سراسر کشور گفت: پیک تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ بوده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در دو محور مواصلاتی و اعمال محدودیت موقت تردد در مقطعی از آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در روز جمعه خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توصیه‌هایی به رانندگان جهت تردد ایمن در روزهای برفی ارائه داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توصیه‌هایی به رانندگان جهت تردد ایمن در روزهای برفی ارائه داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را اعلام کرد.
رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شروع ترافیک به دلیل بارش برف و باران در معابر پایتخت، گفت: موتورسواران از تردد در شرایط بارانی و برفی خودداری کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه هفتم بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.
با افزایش تردد در جاده ها رانندگان باید احتیاط بیشتری برای سفر داشته باشند.
سرهنگ علی اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان درخواست کرد در روزهایی که معابر به دلیل بارش برف و باران لغزنده است نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کنند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه من به رانندگان این است که در صورتی که الزام ندارد از تردد در خیابان‌ها جلوگیری کنند و اگر مجبور به تردد شدند تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در اکثر محورهای استان با مه غلیظ مواجه هستیم، گفت: رانندگان با تجهیزات زمستانه در مسیر تردد کنند.
براساس قوانین و مقررات، هر خودرویی که قصد حمل مسافر در جاده‌ها را داشته باشد باید تحت نظارت سازمان راهداری و پلیس باشد همچنین دارای پروانه فعالیت، کارت هوشمند رانندگی، کارت سلامت راننده، دفترچه ثبت ساعت، گواهی معاینه فنی معتبر و... هم باشد.
‌رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه پلیس راهور فاتب به رانندگان خودروها در روز بارانی این است که همواره با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنید.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، از افزایش تردد در محورهای برون‌شهری و در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل خبر داد.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری گفت: قرار است با کمک ناوگان تاکسیرانی پایتخت، تعدادی تاکسی با رانندگان آموزش دیده و مسلط به زبان خارجی و آشنا با اماکن دیدنی، گردشگران را جابه جا کنند.
اصفهان- رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به بارش باران و لغزندگی محورهای مواصلاتی غرب، جنوب و شمال استان از رانندگان خواست با با احتیاط تردد کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه باران در آزادراه قزوین و رشت در حال باریدن است، گفت: وضعیت ترافیکی محورهای قزوین ـ کرج حدفاصل پل استاندارد تا پل فردیس و شهریار ـ تهران ( محدوده شهر قدس) ترافیک گزارش شده است و تردد در بقیه محورها به‌صورت روان در حال انجام است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان بین ساعات ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: عابران پیاده هم توجه داشته باشند که با توجه به پوشش تیره‌ای که بر تن دارند، در زمان تاریکی هوا از محل‌های مجاز و دارای روشنایی کافی تردد کنند. رانندگان نیز دقت و توجه بیشتری به مسیر مقابل خود داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ