وزیر کشور بر ضرورت ساماندهی امور مهاجران خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تغییر سیاست‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفت: در انجام امور محوله چهاراصل شامل قانون‌گرایی، تعاملات با دستگاه‌ها، پیگیری مطالبات مردمی و رهنمود‌های رهبری مدنظر است. طبق قانون، وظایف ستاد نیز بر پایه آموزش‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی و آموزش تشکل‌های مردمی که در برابر منکر بی‌تفاوت نباشند، تقویت عفاف و حجاب و پیگیری مطالبات مردمی در دستگاه‌های اجرایی استوار شده است.
نخستین جلسه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امروز در محل استانداری تهران برگزار شد
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.
سمنان- دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان با بیان اینکه طرح «سه شنبه‌ها با جوان» در استان اجرا می شود، گفت: موضوع این طرح گفتگوی مستقیم بین جوانان و مسئولان است.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون تجمع مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: روز شنبه ۱۷ تیر تعدادی از جانبازان در مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع کردند. تجمعی که از روز‌ها قبل بدون در نظر گرفتن ساز و کار‌های قانونی در فضای مجازی ساماندهی شد تا با ایجاد فضایی متشنج پرداخت غرامت جنگی از سوی کشور متجاوز که اساساً موضوعی غیر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است پیگیری شود.
رئیس جمهور به وزارت کشور ماموریت داد تا به نتیجه رسیدن تکلیف سازمان امور مهاجرین، امور مربوط به اتباع افغانستانی در یک سامانه ثبت شده و تحت اشراف دولت مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از برنامه ۱۵ بندی دولت برای ساماندهی بازار اجاره‌بها خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۲ سال خوبی از جهت هدایت اعتبارات به فعالیت‌های تولیدی و مولد خواهد شد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: قرار است برنامه ساماندهی حجاب به صورت متمرکز، نه پراکنده و سلیقه‌ای برنامه‌ریزی شود.
کرج- رئیس قوه قضاییه گفت: به منظور تسهیل امور مردم بومی و مراجعان برای ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز اقداماتی را ترتیب خواهیم داد.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت.
متأسفانه به هر طریقی بود مجلس یازدهمی که نتوانسته موضوعاتی مانند اختصاص کالابرگ به قیمت شهریور ۱۴۰۰ یا ساماندهی بازار مسکن و خودرو و همچنین ازدواج و اشتغال جوانان و تخصیص بودجه اشتغال را به‌طور مؤثر پیگیری کند و ناتوان در این امور بوده، توانست بر متولیان نهاد وکالت که سال‌ها در غفلت بوده و اسیر روند‌های سنتی خود بودند، برتری یابد و این برتری کمپین رفع انحصار را تا حدی می‌توان در عدم آینده‌نگری و گعده‌گرایی مدیران نهاد وکالت دانست.
مدیرکل دفتر ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی سازمان امور اراضی کشور می‌گوید همه اراضی دارای تداخل مالکیت دولت و مردم تا پایان سال ۱۴۰۲ تعیین تکلیف می‌شود.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: ستادهای ساماندهی امور جوانان بهترین جایگاه برای پیگیری مشکلات جوانان است.
انسیه خزعلی گفت: هدف‌گیری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از سوی دشمن و کار مداوم و پیوسته برای اتهام و دروغ بستن به این معاونت و ساماندهی وسیع فیک‌نیوز‌ها برای تخریب حوزه زنان و خانواده همه نشان از آن دارد که این معاونت در ریل صحیح خود قرار گرفته و به شدت دشمن را خشمگین کرده است.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در جلسه با نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان بر لزوم ساماندهی تردد وسایل نقلیه تجاری و شخصی در ترددهای زمینی از مررزهای مشترک دو کشور تأکید کرد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در طرح ساماندهی مودیان مالیاتی، ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان به پرونده‌های مالیاتی وصل شد.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در طرح ساماندهی مودیان مالیاتی، ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان به پرونده‌های مالیاتی وصل شد.
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه گفت: باید ساماندهی بایگانی راکد دیوان عالی کشور بر اساس دستورالعمل انجام شود.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از اجرای طرح شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام (ره) و محور رنجبر و ساماندهی اراضی پیرامون خبر داد.
بندرعباس - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: پس از بررسی و آنالیز پروژه‌های هرمزگان، هشت طرح اولویت دار و بالای ۶۰ درصد صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان رصد و ساماندهی می‌شود.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد ساماندهی و ارتقای سطح فعالیت شرکت‌های تعاونی سهام عدالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مشترک ۲ وزارت اقتصاد و تعاون عنوان کرد.
مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از طراحی برنامه‌ها و اقدامات لازم برای کاهش بحران‌ها و مشکلات هواداران خبر داد.
امام جمعه اصفهان: به نامزدهای انتخاباتی ایراد گرفته می‌شود که فلان وعده را دادی اما تا کنون انجام نشده است؛ باید دقت داشت هنگامی که مدیری، وارد میدان عمل می‌شود با اولویت‌های متفاوتی رو به رو می‌شود که شاید وعده انتخاباتی او در این اولویت‌ها قرار ندارد، بنابراین او باید برای ساماندهی امور کشور به اولویت‌ها رسیدگی کند نه برخی از وعده‌های انتخاباتی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ