معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از اجرای طرح شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام (ره) و محور رنجبر و ساماندهی اراضی پیرامون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
سرهنگ محمدرضا علیزاده رئیس پلیس اسلامشهر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و جهت جمع آوری حاملان سلاح سرد و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه طرح انتخابات تناسبی باعث ایجاد رقابت خواهد شد، گفت: هر اقدامی که بتواند انتخابات را به سمت شاخص محوری سوق دهد به نفع کیفیت قوه مقننه خواهد بود.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه توطئه دشمنان برای سقوط ۲۱ روزه صنعا مانند بغداد شکست خورد، گفت آمریکا برای توجیه حضور نظامی خود در یمن از القاعده و داعش حمایت می‌کند.
اواسط دهه شصت، (امام) خمینی به عراق آمد در حالی که در ابتدا فعالیتی نداشت. پس از انقلاب جولای ۱۹۶۸ میلادی، عراق موضع مخالفی در قبال تصمیم شاه برای الحاق جزایره سه‌گانه (امارات) اتخاذ کرد. محمدرضا شاه پهلوی به عنوان اهرم فشار و تهدید، نیروهایش را روانه مرز‌های عراق کرد. شاه از مخالفان کرد در عراق حمایت کرد و حمایت از مخالفان ایران را علیه او آغاز کردیم.
نماینده مردم سبزوار گفت: خبرها حاکی از طرح تشکیل استان جدید در اطراف تهران است این در حالی است که خراسان رضوی شاخص های لازم را برای تشکیل استان جدید دارد.
نماینده مردم سبزوار گفت: خبرها حاکی از طرح تشکیل استان جدید در اطراف تهران است این در حالی است که خراسان رضوی شاخص های لازم را برای تشکیل استان جدید دارد.
مدیرعامل ایران خودرو برای بررسی روند اجرایی و نتایج طرح امدادنوروزی از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو بازدید کرد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که تاکنون۸۷ درصد از پروژه های طرح تحول کیفیت محقق شده است، گفت: بر اساس آخرین نتایج منتشر شده، سبد محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودروهای تحویل شده (CSI) با رشد ٣٧ امتیازی نسبت به بهمن ماه سال گذشته، به امتیاز ٧٠٠ رضایتمندی دست یافته است.
«مسئولان حرم شاه چراغ یک طرح توسعه‌ای دارند به اسم طرح «۵۶ هکتاری» که می‌خواهند در دل یک منطقه ۳۶۰ هکتاری بافت تاریخی شیراز اجرایی کنند و الان هم در حال اجرای آن هستند. متاسفانه برای اجرای این طرح بیش از ده‌ها بنای قدیمی که قدمتشان به دوران قاجاریه و زندیه و بعضا صفویه می‌رسد، دچار آسیب خواهند شد. این در حالی است که بافت تاریخی شیراز به تنهایی یکی از صندوق‌های ارزی پایدار برای کشور محسوب می‌شود.»
بافت تاریخی شهر شیراز سال‌هاست که زیر پای لودر‌ها می‌لرزد و هر بار بخشی از آن فرو می‌ریزد و تخریب می‌شود تا حرم شاهچراغ توسعه پیدا کند. بلایی که از دهه شصت با تخریب چند خانه تاریخی به جان بخشی از تاریخ ایران افتاد و در دهه هفتاد با تخریب قسمت وسیعی از این بافت تاریخی ادامه پیدا کرد تا طرح «بین‌الحرمین» اجرایی شود. در سال ۹۳، اما با تخریب حجمی وسیع‌تر از بافت تاریخی که شامل چند بنای شاخص مربوط به دوره قاجاریه و زندیه بود، فاز جدیدی از تخریب بافت تاریخی شیراز کلید خورد.
براساس گفته‌های نوری قزلجه محتوای طرح صیانت در حال اجرا در کشور است، اما مهم این است که بدون مجوز مجلس است، اما گویی برخی اصرار دارند این مسائل را به صورت قانونی در بیاورند. اصراری که حالا از جانب چهره شاخص جبهه پایداری در قالب اعلام مراحل پایانی بررسی طرح، شنیده می‌شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به هیچ عنوان طرح «تغییر استاندارد‌های شاخص آلودگی هوا» و هیچ پیشنهادی درباره بحث آلایندگی‌ها از سوی سازمان محیط زیست مطرح نشده است. ما تنها در حال انجام و پیگیری اقدامات علمی این موضوع هستیم.
صنیع الدوله که برای نخستین‌بار کارخانه نساجی در ایران دایر کرده بود و طرح راه‌اندازی راه‌آهن سراسری را پیشنهاد کرده بود مقدمه جالبی بر نخستین بودجه ایران نوشته و بر ضرورت خارج‌کردن دخل و خرج عمومی از دست شاه و قراردادن آن در دست نمایندگان مردم تاکید کرد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
رضا شاه منصوری کارشناس حقوقی ورزش گفت: رفتار لوکادیا نهایتا غیبت غیر موجه است؛ باشگاه پرسپولیس باید طرح دعوا کند تا بتوانند حقشان را بگیرند.
اهواز- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت آموزش به منظور ارتقای شاخص های آموزشی در استان در حال اجرا است.
کیفیت آب در مناطق تحت پوشش طرح آبرسانی غدیر با بهبود قابل توجه مواجه شده و برای مثال در منطقه آبادان و خرمشهر شاخص کیفیت EC ۱۱ برابر بهبود را تجربه کرده است.
طرح مطالعه تطبیقی تاریخ مردم‌شناسی ایران و ترکیه که تفاوت‌های مؤسسه‌ای شدن در رشته مردم‌شناسی به عنوان یک شاخه مهم از علوم میراثی را در دو کشور ایران و ترکیه بررسی می‌کند، انجام شد.
امروز چند خبر در فضای رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند به نوعی برای سهامداران و بورسی ها مهم باشند. قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید. دو افزایش سرمایه برای دو نماد در راه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ