مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: بر اساس آمار به دست آمده از کشور مقصد روزانه ۴ تا ۵ هزار دام سبک از کشور به مقصد بندر خصب عمان قاچاق می‌شود.
میامی- جانشین فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه ۲۰ راس دام سبک قاچاق از یک کامیونت در این شهرستان کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش این محموله را دو میلیارد ریال برآورد کردند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته پلیس شش ماموریت ویژه در شهرهای استان انجام داده است، گفت: این ماموریت‌ها در حوزه قاچاق کالا، دستگیری سارقان و پولشویی است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، از کشف ۱۰۵ راس دام قاچاق از نوع گوسفند در شهرستان میامی خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۵۰۵ راس دام زنده قاچاق در ۲ عملیات جداگانه در شهرستان حاجی آباد خبر داد.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: اعلام نرخ گندم برای کشاورزان وظیفه دولت نبود و شورای قیمت‌گذاری باید این کار را انجام می‌داد؛ اما قیمت ۱۵ هزار تومانی اعلام شد که به قاچاق دامن می‌زند.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از کشف بیش از ۱۸ هزار قلم انواع دارو و قرص قاچاق از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.
انهدام باند قاچاق ۲هزار میلیارد تومانی ارز/ ماجرای تلخ جنین کُشی!/ قتل پای سفره هفت‌سین/ کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان / دستگیری فروشندگان سکه‌های تقلبی/ کیس عنکبوت شهرداری سنندج به دام افتاد/ راز قتل نوجوان کرولال/ دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر با کشف بیش از ۳۰ کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.
پلیس امارات از خنثی سازی قاچاق بزرگ محموله مواد مخدر خبر داد.
مبداء ارسال دارو‌هایی که به صورت اینترنتی از سوی پلتفرم‌ها به فروش می‌رسند، مشخص نیست و معلوم نیست که این دارو از کدام داروخانه ارسال شده است.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: قیمت بیش از ۴۰۰ هزار تومانی هر کیلوگرم گوشت قرمز حاصل بی توجهی دولت به اخطارهای کمیسیون کشاورزی در خصوص کشتار دام مولد است.
مجتبی قهرمانی اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران دریابانی موفق شدند هفت فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.
پلیس مرزی رومانی از دستگیری یک تبعه اوکراین که در حال قاچاق سلاح به انگلیس بود، خبر داد.
یک مقام مسئول در ستاد مبارزه با قاچاق با بیان اینکه سالانه بین ۴ تا ۵ میلیارد دلار قاچاق معکوس در کشور انجام می شود، گفت: سوخت و دارو به دلیل اختلاف قیمت سال‌هاست که قاچاق می‌شوند.
دادستان تهران گفت: برای ۹ نفر از اخلالگران نظام اقتصادی کشور به اتهام قاچاق دارو و ارز ، احتکار داروهای کمیاب و توزیع داروهای تقلبی وغیرمجاز کیفرخواست صادر شد.
این روزها قیمت گوشت قرمز در بازار افزایش یافته است، از دلایل افزایش قیمت گوشت، در کنار صادرات، قاچاق دام به برخی کشورهای همسایه و فروش با نرخ‌های بالاتر است.
نایب رییس انجمن داروسازان ایران گفت: قاچاق چمدانی دارو، به ویژه دارو‌های تزریقی، واکسن‌ها و ... بسیار فاجعه‌بار است؛ چراکه قطعا محصول در حمل و نقل خراب می‌شود.
سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به وضعیت تأمین ارز دارو گفت: دولت در این زمینه که با سلامت مردم ارتباط دارد به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و با رایزنی با بانک مرکزی ارز لازم را تامین کرده است.
سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به وضعیت تأمین ارز دارو گفت: دولت در این زمینه که با سلامت مردم ارتباط دارد به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و با رایزنی با بانک مرکزی ارز لازم را تامین کرده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
وکلای ملت در نشست علنی امروز با تعیین اعضای ناظر مبارزه با قاچاق کالا و شورای عالی مقابله با پولشویی، بانک مرکزی را موظف به انتشار مشروح مذاکرات و مصوبات شورای فقهی برای عموم کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۰ هزار قلم کالای قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ