معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: قرار است برنامه ساماندهی حجاب به صورت متمرکز، نه پراکنده و سلیقه‌ای برنامه‌ریزی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
معاون اول رییس جمهور درباره برنامه دولت برای ساماندهی بازار اجاره مسکن گفت: اقداماتی در دولت انجام شده و لایحه نیز در این خصوص در مجلس در دست بررسی است.
معاون اول رییس جمهور درباره برنامه دولت برای ساماندهی بازار اجاره مسکن گفت: اقداماتی در دولت انجام شده و لایحه نیز در این خصوص در مجلس در دست بررسی است.
معاون اول رییس جمهور درباره برنامه دولت برای ساماندهی بازار اجاره مسکن گفت: اقداماتی در دولت انجام شده و لایحه نیز در این خصوص در مجلس در دست بررسی است.
معاون اول رییس جمهور درباره برنامه دولت برای ساماندهی بازار اجاره مسکن گفت: اقداماتی در دولت انجام شده و لایحه نیز در این خصوص در مجلس در دست بررسی است.
در جلسه علنی امروز مجلس، طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تصویب شد.
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بر لزوم بازنگری طرح ویژه حفاظت، صیانت و ساماندهی باغات و برنامه ساماندهی حریم وبستر روددره کن تاکید کرد.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
عبادی گفت:براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرربود تا پایان برنامه ششم توسعه،۲۴۱۷ کیلومتر ازرودخانه‌های کشور ساماندهی شود که تاکنون بالغ بر۲۵۲۸کیلومتر عملیات ساماندهی در سطح کشور انجام شده است.
دولت با اذعان به «سرگردانی شاغلان و خانوارهای سراسر کشور در مواجهه با شبه‌تعطیلی پنج‌شنبه»، تصمیم گرفته است با ارائه یک لایحه به مجلس، تعداد روزهای کاری هفته را از ۶ به ۵روز کاهش دهد. این برنامه، ششمین سعی دولت و مجلس از سال۹۵ برای تصویب «آخرهفته ۲روزه» به حساب می‌آید؛ اما دو موضع‌گیری روز گذشته یکی از مقامات دولتی در دفاع از نسخه۱۴۰۱ «سامان‌دهی تقویم تعطیلات»، احتمال اصابت تصمیم به هدف، در این آزمون را بالا برده است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: ستادهای ساماندهی امور جوانان بهترین جایگاه برای پیگیری مشکلات جوانان است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: از رئیس سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم در واقعی‌سازی آنچه در بودجه می‌نویسد با آنچه تخصیص می‌دهد ساماندهی صورت دهد و از تخصیص‌های سلیقه‌ای خودداری کند.
دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران با تاکید بر اینکه طرح‌های ضربتی جمع آوری، پاسخگوی ساماندهی کودکان کار نبوده است، گفت: در برنامه سلبی برخورد با سرشبکه ها و توقیف خودروها پیش بینی شده است.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: طرح و برنامه‌ریزی دشمنان برای ایجاد اغتشاش در ایران این بود که این برنامه با دو موضوع «حجاب» و «مسائل معیشتی» از مهر ماه شروع شود.
وزیر کشور از برنامه دولت برای ساماندهی ۲۰۲ محله کم برخوردار و محروم در یک برنامه زمانی خبر داد و گفت: در این مناطق برای خانه هایی که بدون مجوز ساخته شده اند، سند مالکیت صادر می شود.
وزیر کشور با بیان اینکه پرداختن به مسائل اجتماعی از وظایف مهم وزارت کشور است، افزود: در برخی محله‌ها به دلیل رشد و شتاب مهاجرت به شهرها با مشکلات مختلفی مواجه هستیم.
شهردار تهران گفت: یکی از برنامه های شهرداری تهران ساماندهی راکبان و موتورسواران است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد ساماندهی و ارتقای سطح فعالیت شرکت‌های تعاونی سهام عدالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مشترک ۲ وزارت اقتصاد و تعاون عنوان کرد.
برنامه «رو در رو» درگفتگو با معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور به بررسی عملکرد و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی درخصوص ساخت مسکن و ساماندهی بازار مسکن می پردازد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
در نشست سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران و شهردار تبریز تجربیات و برنامه های دو کلانشهر در راستای احیای بافت فرسوده و تولید مسکن بررسی شد.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیست و هشتمین جلسه خود، بازبینی، ساماندهی و تعیین تکلیف شرکت‌های دولتی در سیاست های کلی برنامه هفتم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه روند اجرای فعالیت های مرتبط با حل معضل پسماند سراوان رضایت بخش نیست، گفت: این موضوع در صحن علنی مجلس نیز مطرح شده است.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: سیل، گل‌آلودگی آب و تراکم ماهی در مزارع میزان تلفات ماهیان در سیل اخیر را تشدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ