متأسفانه به هر طریقی بود مجلس یازدهمی که نتوانسته موضوعاتی مانند اختصاص کالابرگ به قیمت شهریور ۱۴۰۰ یا ساماندهی بازار مسکن و خودرو و همچنین ازدواج و اشتغال جوانان و تخصیص بودجه اشتغال را به‌طور مؤثر پیگیری کند و ناتوان در این امور بوده، توانست بر متولیان نهاد وکالت که سال‌ها در غفلت بوده و اسیر روند‌های سنتی خود بودند، برتری یابد و این برتری کمپین رفع انحصار را تا حدی می‌توان در عدم آینده‌نگری و گعده‌گرایی مدیران نهاد وکالت دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرابی با القابی، چون شناسنامه پرورش اندام ایران و پدر بدنسازی نوین ایران شناخته می‌شود. سهراب سرابی برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ در مسابقات کشوری در تهران قهرمان شد. تهران همان سال میزبان رقابت‌های آسیای و جهانی هم بود و سهراب سرابی در دسته کوتاه قامت قهرمان آسیا شد و همین در دسته در مسابقات جهانی به مقام سوم دست یافت.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه سرای محتشم رشت باید به صورت مشارکتی مرمت شود، گفت: مرمت و بازسازی مغازه‌های داخل کاروانسرای محتشم در اولویت است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که برگزاری مسابقه در ترکیه، شرایط داوری و آسیب‌دیدگی دلخانی منجر به شکست او مقابل کرم کمال ترک شد و این کشتی در مسابقه بعدی با نتیجه متفاوتی همراه خواهد بود.
با ورود شمس‌آذر قزوین به لیگ برتر، تعداد کل تیم‌هایی که در تاریخ این رقابت‌ها حاضر بوده‌اند به 44تیم رسید.
هواداران استقلال و پرسپولیس در صدا زدن نام یک بازیکن در ورزشگاه آزادی اشتراک پیدا کردند.
رئیس پلیس فتا تهران گفت: این دسته از خودکار‌ها هیچ کارایی و قابلیت استفاده برای دانش آموز ندارد و تنها سرابی برای پیشرفت دانش آموز است.
سرگذشت ما با فیلترینگ و اینترنت شبیه کسی است که در بیابانی دنبال آب می‌گشت، اما تا چشم کار می‌کرد سراب بود. درواقع دسترسی آزاد به اینترنت همان سرابی است که نه‌فقط برای ما، بلکه برای بسیاری از کشور‌های دیگر هم رویایی دور است.
بقایای این زن به نام Anne d'Alègre که از سال ۱۵۶۵ تا ۱۶۱۹ زندگی می‌کرد، طی کاوش‌های باستان‌شناسی در سال ۱۹۸۸ در Chateau de Laval در شمال غربی فرانسه کشف شد. او مومیایی شده بود و سپس در تابوت سربی دفن شده بود، که به این معنی بود که استخوان‌ها - و دندان‌هایش - به‌خوبی حفظ شده بودند.
عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال در باشگاه صدرنشین لیگ دسته اول سمت مدیریتی گرفت.
محمد امیدفر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته جلفا با دمای مثبت ۱۰ درجه گرم‌ترین شهر استان و سراب با دمای منفی ۲۵ درجه سردترین شهر استان و کشور بوده است.
قربانی درباره این موضوع که ایجاد محدودیت برای اینترنت موجب ایجاد رانت برای عده خاص می‌شود، تصریح کرد: «اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مختارند که برای اعضای خود از چنین طرحی استفاده کنند. در واقع این موضوع به اعضا و رویکرد اتحادیه‌ها بازمی‌گردد، ولی ما در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که حدود ۷هزار شرکت در کل کشور دارد، با این کار مخالفیم؛ بنابراین اینکه برای اعضای خود امتیاز‌های جدایی را دریافت کنیم، به نفع اعضا و شرکت‌ها نمی‌دانیم؛ اینترنت طبقاتی ایده خطرناکی است.»
قهرمان وزن 67 کیلوگرم امیدهای جهان تاکید کرد که هر صبح و ظهر و شب به شکست محمدرضا گرایی و قهرمانی جهان فکر می‌کند.
فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران به عنوان نامزد دریافت عنوان ستاره کشتی جهان در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد.
آندرومدا که با نام زن در زنجیر نیز شناخته می‌شود، نزدیک‌ترین کهکشان به کهکشان راه‌شیری است و با چشم غیرمسلح می‌توان آن را دید. اولین کسی که به وجود این جرم آسمانی پی برد، ستاره‌شناس ایرانی، «عبدالرحمن الصوفی» در سال ۹۶۵ میلادی بود. او این کهکشان را در کتاب ستارگان ثابت خود با عنوان «لکه سحابی» یا «ابر کوچک» ذکر کرد.
رئیس جدید انجمن پاراتکواندو گفت: پاراتکواندو برای اولین بار وارد بازی‌های پارآسیای شده و ملی پوشان ایران می‌توانند در این رقابتها مدال‌های ارزشمندی برای کاروان ورزشی کشورمان کسب کنند.
سید دانیال سهرابی با شکست حریف فرانسوی خود در فینال مسابقات جهانی به مدال طلا دست یافت.
پایان مسابقات نوبت اول، سید دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم به دیدار نیمه نهایی راه یافت.
در سال‌های اخیر و با تغییر شرایط اقتصادی خیلی‌ها کوله‌بار زندگی‌شان را بستند و برای کار راهی ترکیه شدند. شاید برخی‌ها معتقد باشند که ترکیه از نظر وضعیت اقتصادی تفاوت زیادی با ایران ندارد. اما آن‌هایی که ترکیه را برای زندگی انتخاب می‌کنند، چند دلیل دارند؛ اول آنکه ترکیه همسایه ایران است و هر زمانی که فرد بخواهد می‌تواند به ایران برگردد، از سوی دیگر تعداد ایرانی‌هایی که به این کشور مهاجرت‌کرده‌اند، کم نیست و این امر سبب می‌شود که آن‌ها احساس غربت کمتری نسبت به کشور‌های دیگر داشته باشند.
اولین لیست کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران در شرایطی اعلام شد که این مربی روی نام یک هافبک پرسپولیس و یک مدافع استقلال خط قرمز کشیده است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه، فلسطین را قطب‌نمای پایداری و عدالت محوری نظم جهانی دانست و گفت:تا زمانی که حقوق مردم فلسطین استیفا نشود، دستیابی به امنیت و تحقق عدالت سرابی بیش نخواهد بود.
برترین‌های هفته سوم لیگ برتر از از لحاظ آماری مشخص شدند که در این بین نام بازیکنی از استقلال و پرسپولیس به چشم نمی‌خورد.
علیرغم شکست عجیب در جام حذفی، همه در لورکوزن به رقم زدن فصلی موفق امیدوار هستند.
سراجی از هیات‌رئیسه فدراسیون عزل شد، براتی و اصولی ماندند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ