معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد ساماندهی و ارتقای سطح فعالیت شرکت‌های تعاونی سهام عدالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مشترک ۲ وزارت اقتصاد و تعاون عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه اقدام مشترک برای توسعه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بافت فرسوده شهری اطراف حرم با همکاری بنیاد مسکن، شهرداری تهران،آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، مجلس شورای اسلامی و دولت تدوین میشود.
بر اساس اطلاعیه مشترک وزارتخانه‌های نیرو و صمت، برنامه تامین برق صنایع کشور برای تابستان سال‌جاری با هدف تولید حداکثری در سال رشد تولید تدوین و ابلاغ شد.
در صورت مسجل شدن قهرمانی لالیگا، روز دوشنبه جشن قهرمانی تیم های فوتبال مردان و زنان بارسلونا در خیابان های شهر بارسلون برگزار خواهد شد.
وزیر امور خارجه گفت: سند برنامه جامع همکاری‌های مشترک بلند مدت دو کشور برای اولین بار در روابط دو کشور و در سطح رؤسای جمهور امضا شد.
دو باشگاه چلسی و اورتون برای کمک به سازمان خیریه‌ برنامه‌‌ای مشترک برگزار می‌کنند که ستاره سابق دو تیم، کریستین آتسو، که در زلزله اخیر ترکیه کشته شد به آن کمک می‌کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره نوسانات قیمت ارز داد.
وزیر آموزش‌و پرورش گفت اشتراکات فرهنگی کشورهای عضو اکو، قابلیت گسترش همکاری‌ها در حوزه تعلیم و تربیت را به کشورهای عضو این سازمان می‌دهد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که واشنگتن دوره گسترده آموزش نیروهای اوکراین را در آلمان آغاز خواهد کرد.
مسابقات هندبال قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۱ دی آغاز می‌شود و شیلی اولین حریف تیم ملی ایران در این مسابقات خواهد بود.
نشست مشترک فعالان حوزه قطعه‌سازی خودرو استان مرکزی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی برگزار شد.
وزیر نیرو ضمن پیشنهاد ارائه برنامه مشترک «ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها» به دولت گفت: این برنامه می‌تواند ۴۰ تا ۵۰ درصد از خسارات سیل‌ها را کاهش دهد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت که در دو هفته آینده جلسات مشترکی بین مجلس و قوه قضاییه و دولت برگزار خواهد شد.
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بنا بر اعلام سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی طی همین روزها برای سه فدراسیون شمشیربازی، سوارکاری و بدمینتون سرپرست معرفی خواهد شد.
اراک - استاندار مرکزی با گلایه از فقدان برنامه عملیاتی اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهری در استان گفت: این برنامه باید تدوین و با امضای تمامی اعضا در جلسه آتی ستاد ارائه شود.
دبیر کمیسیون مشترک مجمع تشخیص گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام، رهبری را در مورد نظر‌های مشورتی سیاست‌های کلی این برنامه، مرحله به مرحله و غیر رسمی در جریان می‌گذاشت، اما ارسال رسمی نظر مجمع این هفته انجام می‌شود.
سران قوا پیگیری رصد برخی شاخص‌های مهم در برنامه هفتم توسعه را به کارگروه مشترک بین دولت و مجلس سپردند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید مشترک با روسیه را عاملی برای افزایش سهم بازار در این کشور دانست و گفت: باید با نگاه بلندمدت همکاری، سود شرکای تجاری تضمین شود.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۰۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۳۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر
در این دیدار که رئیس‌جمهور کشورمان نیز حضور داشت، آقای قاسم ژورمات توکایف، رئیس‌جمهور قزاقستان گفت: مذاکرات بسیار خوبی با جناب آقای رئیسی داشتیم و اسنادی که به امضای دو طرف رسید، می تواند زمینه‌ساز گسترش بیش از پیش روابط دو کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ