این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تغییر سیاست‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفت: در انجام امور محوله چهاراصل شامل قانون‌گرایی، تعاملات با دستگاه‌ها، پیگیری مطالبات مردمی و رهنمود‌های رهبری مدنظر است. طبق قانون، وظایف ستاد نیز بر پایه آموزش‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی و آموزش تشکل‌های مردمی که در برابر منکر بی‌تفاوت نباشند، تقویت عفاف و حجاب و پیگیری مطالبات مردمی در دستگاه‌های اجرایی استوار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به شباهت‌های قیام عاشورای ۶۱ هجری با انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: واقعه عاشورا با هدف برپایی امر به معروف و نهی از منکر به وقوع پیوسته است؛ امروز نیز که در حال گذار از تحریم ها، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ... هستیم به تعبیری انقلاب درحال تصفیه شدن است؛ برای پیروزی نهایی نیازمند حضور نیروهای مخلص در میدان هستیم.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شباهت‌های قیام عاشورای ۶۱ هجری با انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: واقعه عاشورا با هدف برپایی امر به معروف و نهی از منکر به وقوع پیوسته است؛ امروز نیز که در حال گذار از تحریم ها، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ... هستیم به تعبیری انقلاب درحال تصفیه شدن است؛ برای پیروزی نهایی نیازمند حضور نیروهای مخلص در میدان هستیم.
مشهد ـ دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: نرم‌افزار «سو» در راستای تسریع در پیگیری مطالبات مردمی با ۱۶ محور کلیدی در استان طراحی و راه‌اندازی شده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری طی حکمی، هادی گنجعلی را به عنوان دبیر ستاد پیشران مردمی‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان را منصوب کرد.
محمدحسین طاهری آکِردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.
غریب آبادی تصریح کرد: آمریکا بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر است شاید کمتر کشوری را سراغ داشته باشیم که چنین جنایاتی علیه بشریت انجام داده باشد از دخالت در امور سیاسی کشور‌ها تا نقض حقوق بشر از جمله اقدامات آمریکا است و امیدواریم این روشنگری از مرز‌های ایران فراتر رود و باید این جنایات در سطح بین‌المللی نمایان شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری، طی حکمی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک را منصوب کرد.
اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در افغانستان نیز تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه گذشته نزدیک به ۵۰ برابر شده است، گفت: علی رغم وعده‌های طالبان و براساس آمارهاس رسمی سازمان ملل در سال گذشته، کشت و تولید مواد مخدر افزایش داشته است. تولید مواد مخدر صنعتی رکورد زده و افغانستان در حال حاضر رتبه اول تولید تریاک در دنیا و رتبه دوم تولید مواد مخدر صنعتی و متامفتامین را در دنیا دارد. همه شواهد نشان می‌دهد که در منطقه و جهان با افزایش تولید و مصرف مواد مخدر روبه رو هستیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی، «دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات» را منصوب کرد.
مراسم معرفی حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و تجلیل از تلاش‌های سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر سابق این ستاد امروز، یکشنبه هفتم خرداد با حضور حجت الاسلام صدیقی و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
حجت الاسلام دکتر محمد حسین طاهری آکردی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور منصوب شد.
مراسم معرفی حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و تجلیل از تلاش‌های سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر سابق این ستاد امروز، یکشنبه هفتم خرداد با حضور حجت الاسلام صدیقی و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری با صدور حکمی، «دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت» را منصوب کرد.
روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، اکبر زمانیان را به عنوان دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه انرژی منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، با صدور حکمی «دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» را منصوب کرد.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منصوب شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برخورد قاطع حاکمیت اسلامی با هنجارشکنان، متجاهران و قبح شکنان را سبب بازگشت آرامش روانی به جامعه دانست و گفت: جمهوری اسلامی باید با قبح شکنی‌ها در فضای حقیقی و مجازی مقابله کند تا مردم همچنان از نظام اسلامی به واسطه پایبندی به اصول دینی حمایت کنند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی را منصوب کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر برای حضور در نشست‌های کمیته سوم مجمع عمومی و رایزنی‌های دو و چندجانبه عازم نیویورک شد.
دبیر ستاد حقوق بشر برای حضور در نشست‌های کمیته سوم مجمع عمومی و رایزنی‌های دو و چندجانبه عازم نیویورک شد.
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت و تهیه کننده گاندو نسبت به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر واکنش نشان دادند.
هاشمی‌گلپایگانی با تأکید بر این‌که دولت نمی‌تواند متکفل بحث عفاف و حجاب باشد، گفت: دولت اگر بتواند مسئله عفاف و حجاب را در ادارات حل کند50 تا 60 درصد مشکل رفع می‌شود ولی وقتی قادر نیست، چگونه می خواهد مسئولیت حل مشکلات عفاف و حجاب در سطح جامعه را برعهده بگیرد؟!
گماشتن مربی غیرمسلمان بالای سر دختران مسلمان خلاف نص قرآن کریم است. مگر مربی داخلی نداریم که از مربی خارجی استفاده می‌شود؟ هرچه زودتر فولاد مبارکه این بساط را جمع کند. دستگاه‌های نظارتی به این قرارداد‌ها هم ورود کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ