اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا ساکت به خبر جنجالی پیرامون بودجه تیمهای ورزشی سپاهان واکنش نشان داد.
دروغ عجیب رئیس فدراسیون بسکتبال؛ تیم ملی با ۲سرمربی رسمی!
کریستیانو رونالدو می‌گوید از اینکه به زودی در دو بازی دوستانه با پیراهن النصر به مصاف پی‌اس‌جی و اینتر می‌رود هیجان‌زده است.
آنچه در فضای مجازی می‌بینیم مونیتور یا تلویزیون بیرونی است. دوربین اما در درون دستگاه‌های اداری و اجرایی در حال کاویدن و تصویر برداری است. کاویدن و ثبت گفتار و رفتار مدیرانی که با هزار ادعا از بیرون به مجموعه‌های جا افتاده تزریق یا تحمیل شدند.
تعقیب بهترین بازیکنان فوتبال جهان توسط پادشاهی سعودی باعث ایجاد شور و هیجان در بین عوامل و مدیران شده است.
مشکل استقلال از درون باشگاه و مدیریتش است اما ماجرا به پرسپولیس کشیده می‌شود. چه ربطی به پرسپولیس دارد؟  درست مدیریت کنید و هواداران را با پرسپولیس سرگرم نکنید. هر دو تیم برای وزارت هستند. به هر دو تیم هم به اندازه نیازشان پول می‌دهند.
دروغ توییتری بیرانوند برای فرار از فشار پرسپولیسی‌ها؟
مصطفی آجورلو درخصوص اتهامات مربوط به هزینه 700 میلیاردی استقلال به برخی ابهامات پاسخ داد.
شجاع خلیل‌زاده شایعه امضای قرارداد دو ساله با سپاهان را تکذیب کرد.
خائومه یوپیس معتقد است مدیران باشگاه در مورد بازگشت لیونل مسی دروغ می گویند.
رسانه رسمی باشگاه استقلال در حالی خبر از پرداخت مطالبات بازیکن نساجی داده که این موضوع صحت ندارد.
هولوکاست دروغین و تلاش صهیونیست‌ها برای توجیه جنایات خود در سراسر جهان از طریق آن از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در فضای مجازی به آن پرداخته‌اند.
از زمانی که آندره استراماچونی مربی ایتالیایی در استقلال مشغول به کار شد تا امروز مدیریت این باشگاه هفت بار تغییر کرد اما هیچکدام نتوانستند بدهی او را در سه سال و نیم گذشته پرداخت کنند.
انتظار از وزیر آموزش و پرورش این است که این بار برای معاونت تربیت بدنی و تندرستی یکی از مدیران کاربلد و متخصص را از داخل این خانواده انتخاب کند.
وزارت ورزش: تغییر مدیران استقلال دروغ است
مشخص شده که این نگرانی مدیران ارشد فدراسیون بی‌مورد بوده و پیام دستیار کی‌روش برای مذاکره بعداز تعطيلات کریسمس هم دروغ بود، چراکه کی‌روش از همان قطر با تیم میزبان مذاکره کرد.
آیت‌الله دژکام گفت: در موضوع حجاب نگرانی و دغدغه زیاد است؛ لذا باید درخواست‌های عمومی را سازماندهی و عملیاتی کنیم و مدیران از حمایت‌های گوناگون نسبت به مسئله حجاب دریغ نکنند.
آیت‌الله دژکام گفت: در موضوع حجاب نگرانی و دغدغه زیاد است؛ لذا باید درخواست‌های عمومی را سازماندهی و عملیاتی کنیم و مدیران از حمایت‌های گوناگون نسبت به مسئله حجاب دریغ نکنند.
لوئیس فیگو مصاحبه منتسب به خود در مورد اینکه فرناندو سانتوس به خاطر نیمکت‌نشین‌کردن رونالدو باعث ناکامی پرتغال در جام جهانی شد را رد کرد.
غلامی، یکی از مدیران خبرگزاری فارس: گزارش صداوسیما در مورد بولتن‌های خبرگزاری فارس دروغ است و خانم ذبیح‌پور‌ دروغگو است
ما هنوز به صورت دوره‌ای از بیرحمی سیا یاد می‌کنیم، مانند ترور اخیر بدون محاکمه الظواهری القاعده. اما رهبری برنان و برنز مدیران سیا را در مسیری قرار داده که نقشی مهم‌تر در جستجوی راه حلی برای بحران کنونی اوکراین ایفا می‌کند.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی که مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از همدلی، زحمات و تلاش بی دریغ کارگران ، کارمندان و مدیران گروه سایپا برای تکمیل و صفر شدن خودروهای ناقص کف پارکینگ ها تشکر کرد.
کمتر از پنج ماه به شروع رقابت‌های جام جهانی قطر باقی مانده است؛ اولین دوره این رقابت‌ها که در پاییز برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ