رسانه رسمی باشگاه استقلال در حالی خبر از پرداخت مطالبات بازیکن نساجی داده که این موضوع صحت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدا از مشکلات خاص فوتبال ایران، شایعات و در حقیقت "دروغ" نیز بخش لاینفک این چرخه هستند.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، در کشورش به دلیل شهادت نادرست به دادگاه فراخوانده شده است.
توصیه‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی بسیاری از اوقات می‌توانند گمراه‌کننده باشند. به خصوص وقتی پای سلامت در میان است، این نکته اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند.
بعدها مشخص شد پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون دلاری از بدهی که شاید یکی از دلایل قطع گاز ترکمنستان به ایران در گذشته بود به صورت تهاتری بوده است. در این معنا که ایران مستقیما پولی در اختیار ترکمنستان قرار نداده است بلکه عراق بدهی ایران به ترکمنستان را از منابع ناشی از صادرات گاز ایران به بغداد پرداخته است. از این رو ادعای مالک شریعتی در ارتباط با تسویه بدهی با ترکمنستان بدون برجام؛ یک پروپاگاندای رسانه‌ای است.... هر چند ظریف، ظریفانه عمل می‌کند تا به کسی بر نخورد و با وقار تمام بسیاری از نقدها، دروغ ها و تهمت‌ها را تحمل می‌کند اما مخالفانش دست بردار نیستند و حتی به نقل از وی تلاش می‌کنند دیگران را علیه او به واکنش وادار کنند.
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
همچنین وزیر میراث فرهنگی که اولین روزِ هفته صنایع دستی را در اصفهان آغاز کرد، با اشاره به مشکلات هنرمندان صنایع دستی گفت: تمام تلاشمان این است که رونق تولید ایجاد و در کنار آن باید بزرگان و هنرمندان این حوزه را تکریم کنیم.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو تست مثبت الکل راننده بوده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو تست مثبت الکل راننده بوده است.
سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود نوشت: مدارس نیمه کاره خیّرساز با فروش عوائد حاصل از طرح مولدسازی تکمیل و فعال خواهد شد.
بعد از این همه سال همزیستی و تجربه حضور در ۵تورنمنت مختلف، می‌توان برخی از باور‌های رواج‌یافته پیرامون کارلوس را مورد بازبینی قرار داد.
جلیلی با بیان این‌که شعار «زن زندگی آزادی» از سوی آمریکا و متحدان او یک دروغ بزرگ است، خاطرنشان کرد: اگر این کشور‌ها به شعار زن آزادی اعتقاد داشتند امروز درگیر مشکلات عمیق و جدی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نبودند.
دشمنان اعلام می کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می خواهد ما را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کند.
فرهاد مجیدی می گوید که نتیجه بازی برابر خورفکان و شکست این تیم عادلانه نبوده است.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا بعد از باخت در هفته دوازدهم لیگ امارات، گفت: نتیجه بازی با خورفکان یک دروغ بزرگ بود!
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا بعد از باخت در هفته دوازدهم لیگ امارات، گفت: نتیجه بازی با خورفکان یک دروغ بزرگ بود!
۲ میهمان دیروز برنامه‌های ورزشی ادعا‌های دور از واقعیتی در خصوص تیم ملی ایران مطرح کردند.
صحبت‌های غیرواقعی دو عضو کادر تیم ملی در جام جهانی پیرامون تیم ملی انگلیس تعجب زیادی به همراه داشت.
انتشار تصاویری از وضعیت مساعد یکی از ویرانی‌طلبان که اخیرا به صورت مشروط آزاد شده است، تبدیل به رسوایی بزرگ در خصوص ادعاها مبنی بر شکنجه و اعتصاب غذای وی گردید.
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران در واکنش به اتهامات مطرح شده علیه یکی از شرکت‌های بزرگ لبنی، گفت: دروغ پردازان صنعت و اقتصاد کشور را هدف گرفته اند.
شورای تامین استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: به اطلاع عموم مردم شریف استان می رساند، نیروهای جان برکف انتظامی و امنیتی برای تامین امنیت ملت بزرگ ایران از بذل جان و خون خود دریغ ندارند و به مزدوران و ایادی وابسته به استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچگونه شرارت ناامنی و شیطنت نخواهند داد.
یک شاهد عینی می‌گوید مدال طلایی که ژوزه مورینیو در سال 2006 بعد از قهرمانی در لیگ برتر با چلسی به سمت تماشاچی‌ها پرتاب کرد متعلق به خود او نبوده بلکه مدال یکی از بازیکنان تیمش بوده است.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، ادعای آمریکا در خصوص استثنای بشردوستانه حوزه‌های غذا و دارو از شمول تحریم‌ها را دروغی بزرگ خواند که با واقعیات موجود هم‌خوانی ندارد.
دختر مرحوم دهداری اعتقاد دارد فیلم مستندی که جواد خیابانی سازنده آن بود در مورد باشگاه شاهین درست نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ