آنچه در فضای مجازی می‌بینیم مونیتور یا تلویزیون بیرونی است. دوربین اما در درون دستگاه‌های اداری و اجرایی در حال کاویدن و تصویر برداری است. کاویدن و ثبت گفتار و رفتار مدیرانی که با هزار ادعا از بیرون به مجموعه‌های جا افتاده تزریق یا تحمیل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدائی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.
معاون سابق سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود.
رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص انتشار خبری مبنی بر کشف مزرعه بزرگ ماری جوانا در این دانشگاه توضیح داد.
متهم گفت: حدود یک سال و نیم قبل با دختری به نام منیژه دوست شدم. من عاشق منیژه شده بودم و تصمیم به ازدواج با او داشتم. یک شب که منیژه میهمان خانه‌ام بود در عالم مستی راز سرقت‌هایم را برایش فاش کردم هم از طلا‌ها گفتم و هم از سرقت‌هایی که انجام داده بودیم.
چمدان را روی میز تیمسار می‌گذارد و می‌گوید این چمدان مال شماست. تیمسار می‌گوید: «داخل آن چیست؟» جواب می‌دهد که این درآمد یک سال من است؛ من ۳۰۰ هزار تومان در این سال درآمد داشته‌ام. این نان را شما در دامن من گذاشته‌اید. در آن زمان مبلغ زیادی بوده است. تیمسار به او می‌گوید این چمدان را بردار. خودت زحمت کشیده‌ای و این پول مال عرق‌هایی است که ریخته‌ای. برو به امید خدا. آن جوان کاسب خوبی شد و توان مالی بسیار خوبی پیدا کرد.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی آیا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی ایا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص پرونده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد گیلان گفت: ما پیش از منتشر شدن این فیلم، از روابط مدیر کل ارشاد استان گیلان اطلاع داشتیم و به وزیر تذکر داده بودیم. این موضوع ریشه‌ها و ابعاد پنهانی دارد که با صراحت نمی‌توان بیان کرد. هر کسی که این قضیه را بداند و لاپوشانی کند، از دید من خائن به این آب و خاک است
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی به این نوع روش‌هایی که خلاف قانون و شرع است و افرادی این کار را انجام می‌دهند، متذکر شدم. تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. این موضوع تذکر داده شده و به نوبه خودم باز هم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
ادارۀ ارشاد گیلان دربارۀ وقایع اخیر ماجرای رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یک اطلاعیه صادر کرد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست گیلان درباره رفتارشناسی مار چلیپر گفت: مار چلیپر از خانواده آب‌ماران با تعداد و پراکندگی زیاد در زیستگاه‌های آبی استان یافت می‌شود و جزو گونه‌های بسیار آرام با درجه تهاجمی بسیار کم است.
رشت- تخریب پوسته هتل تاریخی تهران بندرانزلی، سبب از دست رفتن آخرین بخش باقی‌مانده از این میراث ارزشمند گیلان در قلب این شهر شد.
انهدام باند قاچاق ۲هزار میلیارد تومانی ارز/ ماجرای تلخ جنین کُشی!/ قتل پای سفره هفت‌سین/ کشف ۸۰ تن انواع مواد مخدر طی یک سال در کرمان / دستگیری فروشندگان سکه‌های تقلبی/ کیس عنکبوت شهرداری سنندج به دام افتاد/ راز قتل نوجوان کرولال/ دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. طوری که در کمتر از چند روز، این جوان گیلانی به شهرت جهانی رسید و خبرنگاران و مستندسازان ایرانی و خارجی، راه خانه‌اش را در پیش گرفتند.
سرهنگ حسن‌پورجانشین فرمانده انتظامی گیلان در خصوص ماجرای حادثه سبزه‌ میدان گفت: ماجرا مربوط به شکایت یکی از شهروندان به دلیل سو استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی بود.
به دنبال واکنش‌های شهروندان به این اتفاق نیروی انتظامی استان گیلان به فیلم پرتاپ شدن زن از ون پلیس واکنش نشان داد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: متهم این ماجرا که حالت طبیعی نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران پلیس را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ