اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از موافقت وزارت ورزش و جوانان با تغییر نام این فدراسیون به "ورزش های جانبازان و توانمندیابان" خبر داد.
زمان تغییر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به روز یکشنبه هفته آینده موکول شد.
تبریز - معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در این برهه زمانی صلاح نیست در خصوص تغییر مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس تصمیم گیری کنیم.
معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال با هماهنگی وزارت اقتصاد انجام می‌شود.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: مسئولان نگاه‌شان به تنیس را تغییر و اجازه دهند ملی‌پوشان ما به بازی‌های آسیایی اعزام شوند و من هم حاضرم هزینه‌های بازیکنانم را بدهم.
در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، سید مجید مومنی به عنوان سرپرست دفتر امور مجلس منصوب شد.
وزارت ورزش شایعه تغییر فتح‌الله‌زاده و برخی اعضای هیات مدیره استقلال را رد کرد.
مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شایعات پیش آمده درباره تغییر مدیریت در استقلال را رد کرد.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اعلام کرد: در روز‌هایی که هوا ناسالم برای گروه‌های حساس (شاخص کیفیت هوا ۱۰۱ الی ۱۵۰ ورنگ زرد) باشد زمان بازی کودکان در فضای باز و پارک‌ها را به میزان زیادی کاهش دهید. همچنین افراد مسن و بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی هستند نیز فعالیت خود را در فضای بیرون کاهش دهند. در روز‌هایی که شاخص کیفیت هوا «ناسالم برای همه گروه‌ها» (۱۵۱ الی ۲۰۰ ورنگ قرمز) است باید از ورزش، دوچرخه سواری و به طور کلی از قرار گرفتن در معرض هوای آزاد بپرهیزید
با حکم حمید سجادی، سرپرست جدید شرکت توسعه و نگهداری و چند معاون وزرات ورزش و جوانان مشخص شد.
وزیر ورزش چهارده پس از انتصاب معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش، اقدام به انتصاب سرپرست جدیدی به جای وی کرد.
نایب رئیس فدراسیون بوکس می‌گوید تصمیم وزارت ورزش بعد از برکناری ثوری برای انتخاب سرپرست به یکباره تغییر کرده است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی درحالی اخیرا احکامی را صادر کرده که جایگاه خودش در این شرکت از ثبات به تزلزل تغییر وضعیت پیدا کرده و احتمال جابجایی وجود دارد.
نایب رئیس فدراسیون بوکس می گوید تصمیم وزارت ورزش بعد از برکناری ثوری برای انتخاب سرپرست به یکباره تغییر کرده است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی درحالی اخیرا احکامی را صادر کرده که جایگاه خودش در این شرکت از ثبات به تزلزل تغییر وضعیت پیدا کرده و احتمال جابجایی وجود دارد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در حوزه ورزشی شاهد رفتارهای غیراخلاقی از سوی آمریکا هستیم و دستگاه دیپلماسی نسبت به اقدام فدراسیون آمریکا به تغییر پرچم ایران بلافاصله واکنش نشان داد.
امروز سرپرست سه فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند؛ تغییراتی که غیرمنتظره و ناگهانی بود.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که تغییر در ورزش طبیعی است، گفت: خیلی خوب است که در مدیریت وزارت ورزش از ورزشی‌ها استفاده شود، اما در این راستا معذوراتی وجود دارد.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و با بیان اینکه دلیل این تغییر را نمی‌داند، آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست!
وزارت ورزش در حالی فدراسیون سوارکاری را با تغییر مدیریتی مواجه کرده که این اقدام در تضاد کامل با اساسنامه است و علاوه بر تبعات بین‌المللی می تواند مهمترین انتخابات داخلی ورزش را هم باطل کند.
وزارت ورزش در حالی فدراسیون سوارکاری را با تغییر مدیریتی مواجه کرده که این اقدام در تضاد کامل با اساسنامه است و علاوه بر تبعات بین المللی می تواند مهمترین انتخابات داخلی ورزش را هم باطل کند.
انزلی- وزیر ورزش و جوانان گفت: تغییر نام ورزشگاه تختی انزلی در صورت تایید مسئولان استان گیلان از سوی وزارت ورزش بلامانع است.
انزلی- رئیس هیئت فوتبال انزلی با بیان اینکه تا کنون وزارت ورزش و جوانان تغییر نام ورزشگاه انزلی را تایید نکرده است، گفت: نام ورزشگاه انزلی همچنان به نام تختی است.
انزلی- رئیس هیئت فوتبال انزلی با بیان اینکه تا کنون وزارت ورزش و جوانان تغییر نام ورزشگاه انزلی را تایید نکرده است، گفت: نام ورزشگاه انزلی همچنان به نام تختی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ