خائومه یوپیس معتقد است مدیران باشگاه در مورد بازگشت لیونل مسی دروغ می گویند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
باشگاه منچسترسیتی موفق به جلب نظر باشگاه وستهم برای انتقال لوکاس پاکتا شده است.
گروه‌های مالی عربستان سعودی سرمایه گذاری در بارسلونا را ​​مطالعه می کنند که می تواند کمک بزرگی برای این باشگاه مقروض باشد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
طبق گزارش نشریه تلگراف، باشگاه رئال مادرید فیرپلی مالی را نقض کرده است.
وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از فیرپلی مالی در بودجه باشگاه های فوتبال گفت: یکی۵۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و تیم دیگر با ۲۷ میلیارد تومان راهی لیگ برتر فصل گذشته شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فیرپلی مالی برای لیگ آتی اهمیت ویژه ای خواهد داشت.
تیم والیبال شهداب ایران با واگذاری نتیجه مسابقه برابر پلیس قطر به مقام چهارمی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 اکتفا کرد.
رومن وایدن‌فلر، دروازه‌بان سابق دورتموند، درباره دلایل ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا در 10 سال گذشته صحبت کرد.
شهداب یزد پس از یک سال دوباره به تیم سانتوری سانبردز ژاپن رسید.
اولین مدیر برنامه‌های لیونل مسی در بارسلونا معتقد است باشگاه توان مالی جذب او را ندارد و مسی باید با قراردادی سمبلیک و به شکل رایگان برای بارسا بازی کند.
سازمان خصوصی سازی بیانیه دیگری درباره مسائل مالی باشگاه استقلال منتشر کرد و مدعی شد علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تا ۳۱ فروردین برای بازگرداندن ۵ میلیارد تومان مهلت خواسته است.
سازمان خصوصی سازی بیانیه دیگری درباره مسائل مالی باشگاه استقلال منتشر کرد و مدعی شد علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تا ۳۱ فروردین برای بازگرداندن ۵ میلیارد تومان مهلت خواسته است.
هیئت بازرسی مالی در سازمان خصوصی‌سازی تا ۱۹ فروردین به مدیرعامل استقلال فرصت داد که رقم پنج میلیارد تومان را به این باشگاه بازگرداند.
ادنالدو رودریگس، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، کارلو آنچلوتی را مربی‌ای عنوان کرد که به راحتی می تواند فشار مربیگری در هر باشگاه و تیم ملی بزرگی را مدیریت کند.
خرید باشگاه منچستریونایتد توسط ایلان ماسک، احتمال هیجان انگیزی است که تحقق آن می تواند برای هواداران شیاطین سرخ رویایی باشد.
باشگاه منچسترسیتی از سوی لیگ برتر فوتبال انگلیس به نقض قوانین مالی متهم شده و این می تواند عواقب سنگینی داشته باشد.
ژوسکو گواردیول، مدافع تیم ملی کرواسی و باشگاه لایپزیش، از نگاه یورگن کلینزمن، بهترین مدافع جام جهانی بوده و می تواند گران‌ترین مدافع دنیا شود.
مالک باشگاه پورتو با اطمینان از ادامه فوتبال په‌په در این باشگاه خبر می‌دهد.
مدیرعامل باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم اطمینان داد که بزودی اخبار خوبی در مورد مسائل مالی و پرداخت مطالبات خواهند شنید.
باشگاه پرسپولیس برای تامین مالی هزینه‌های جاری خود ۱۲۰ میلیارد تومان وام دریافت کرده است.
پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه مارسی، شایعات خرید رونالدو را رد کرد و گفت که حفظ توازن مالی برایش بسیار مهم است.
باشگاه استقلال نیز به مانند پرسپولیس، لیست هزینه های خود در فصل جاری را منتشر کرد که رقم 343 میلیارد تومان را نشان می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ