مصطفی آجورلو درخصوص اتهامات مربوط به هزینه 700 میلیاردی استقلال به برخی ابهامات پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری سیما از آمنه سادات ذبیح پور می‌پرسد: چرا به شما لقب بازجو خبرنگار داده اند؟ آمنه سادات ذبیح پور در این گفت و گو به نقل ماجرای تماس تلفنی مسیح علی نژاد می پردازد و استفاده از برخی القاب و دروغ گفتن را از تکنیک های رسانه ای رسانه های بیگانه می شمارد.
دروغ گفتن به خود کار دشواری است حتی زمانی که ما با دروغ احاطه شده ایم. خودفریبی مستلزم شکافتن شخصیت است با این وجود، دروغ گفتن در ملاء عام این گونه نیست.
ایشان، شایعات افراد مغرض و مریض‌القلب را علیه دستگاه قضا، بسیار بیشتر از واقعیت دانستند اما گفتند: فساد درون قوه را هر قدر هم کم باشد باید ریشه‌کن کنید.
خواهر حامد به عنوان شاهد ماجرا گفت: وقتی سر و صدای برادرم را شنیدم خودم را سراسیمه به کوچه رساندم. این ۳ مرد قصد داشتند با زور برادرم را سوار خودرویی کنند و حتی چند دقیقه‌ای هم او را در خودرو پژو ۲۰۶ حبس کردند که من مانع حرکت آن‌ها شدم. وقتی جمعیت جمع شد آن‌ها خودشان را مأمور معرفی کردند و گفتند که برادر من دزد است. اما بعد از اینکه مأموران گشت از راه رسیدند و دروغ این مردان آدم ربا در برابر چشم عابران فاش شد، مرد جوانی جلو آمد و به من گفت که هر چه را دیده شهادت می‌دهد.
در روزهای گذشته، شهرداری تهران طرحی را در مذمت دروغ گفتن در سطح شهر نصب کرده، اما بی‌بی‌سی فارسی با روایتی نادرست این طرح‌ها را کنایه‌ای به آسیب‌دیده‌گان در جریان اغتشاش کشور دانسته است.
در جریان هواپیمای اوکراینی، وقتی آن حادثه پیش آمد، یک ساعت بعدش جمهوری اسلامی صادقانه گفت که اشتباه از جانب خودمان بوده است و اشتباه از نیرو‌های نظامی خودمان بوده است؛ صادقانه به مردم گفتند. به هر حال مردم هم وقتی دیدند که مسوولان‌شان صادقانه توضیح می‌دهند، پذیرفتند. اما هیچ‌وقت نیامدیم دروغ بگوییم که مثلا نقص فنی بود و اینها؛ می‌شد این کار‌ها را هم کرد؛ اما صادقانه گفته شد. پس از اینکه بررسی کردند و دیدند مشکل از ناحیه خودمان بوده، اعلام کردیم
پدر‌ها و مادر‌های عزیز چه دوست داشته باشید و چه نه فرزندان بعضی از شما در مدرسه توسط دانش‌آموزان دیگر اذیت می‌شوند و جملاتی کلیشه‌ای مانند "به آن‌ها توجه نکن" یا "سعی کن با آن‌ها دوست شوی" و ... چاره کار نیست.
در منچسترسیتی معتقدند که پپ گواردیولا همین حالا تصمیم خود برای جدایی در پایان فصل را گرفته چرا که در باشگاه با او در مورد تخلفات مالی صادق نبوده‌اند.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: روز قبل از برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ در جلسه به بچه‌ها گفتم که اگر بخواهند می‌توانند با تلاش، غیرممکن را ممکن کنند.
امام جمعه موقت تهران تحرکات در ماه‌های اخیر در فضای سیاسی کشور را در راستای هدف قرار دادن امنیت کشور دانست و گفت: «پلیس کشی» و «بسیجی کشی» یعنی چه؟ مگر برای اعتراض سطل آشغال آتش می‌زنند؟ آقا گفتند دشمن با تبلیغات و دروغ کار خود را پیش می‌برد. این‌ها در مدتی کوتاه ۳۸ هزار دروغ علیه ایران گفتند. ما هم در مقابل باید جهاد تبیین داشته باشیم و هر کس که صدایی دارد، از حوزه و دانشگاه و صدا و سیما یا حتی در خانواده‌ها باید جهاد تبیین داشته باشیم.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران که به عنوان بهترین بازیکن لیگ چین انتخاب شد، گفت: وقتی می‌خواستم از تیم ملی کناره‌گیری کنم وحید شمسایی حتی به خودش زحمت نداد از اتاقش پایین بیاید.
عباس عبدی گفت: فرض کنیم که خبری درباره یک متهم بازداشتی نوشته شد و دستگاه مربوط اعم از نیروی انتظامی یا سازمان زندان‌ها یا وزارت اطلاعات گفتند که این خبر دروغ است، آیا امکان دسترسی و تهیه اسناد و مدارک و شواهد و تامین دلیل برای اثبات صحت خبر را در اختیار فرد متهم قرار می‌دهید تا از خود و ادعایش دفاع کند؟
رحیم پور ازغدی با بیان اینکه برخی از مردم بی‌اعتماد شده‌اند، گفت: بی‌اعتماد‌ها می­‌گویند هرچه گفته می­‌شود، دروغ است. در همان قضیه شاهچراغ برخی گفتند که کار خودشان بوده است. برخی از افرادی که چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، مریض اند، اما بقیه بی‌اعتماد اند. در اعتراضات اکثرا بچه بودند و طبق گزارشات، در جیب یک سوم آنان گل پیدا شده است. در اعتراضاتی که در دانشگاه‌ها شکل گرفت، صحنه‌هایی دیده شد که در ایران و دنیا بی‌سابقه بود. حدود ۹۸ درصد دستگیرشدگان، همان ابتدا ابزار ندامت می‌کردند.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: آقای فاطمی امین در رابطه با خودرو ۸ ماه قبل در این مجلس قول داد که ایران‌خودرو و سایپا را طی ۲ ماه به صاحبان اصلی خود واگذار کند، اما این کار تاکنون صورت نگرفت؛ چرا او این دروغ را مرتکب شد؟
علی‌رغم وعده‌ای که به کیلیان امباپه هنگام تمدید قرارداد با پی اس جی داده شده بود، او در پستی بازی می کند که به آن علاقه ندارد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است مربی گل‌گهر به دروغ به داور گفته ساپینتو با زبان پرتغالی توهین می‌کند.
موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی گفت: ما در بخش سیاسی کشور دچار بی‌مسئولیتی و ولنگاری سیاسی هستیم. در کشور ما دروغ گفتن و تهمت زدن کنتور نمی‌اندازد ولی در دیگر کشورها اینگونه نیست. / آخرین خبر
موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی گفت: ما در بخش سیاسی کشور دچار بی‌مسئولیتی و ولنگاری سیاسی هستیم. در کشور ما دروغ گفتن و تهمت زدن کنتور نمی‌اندازد ولی در دیگر کشورها اینگونه نیست. / آخرین خبر
خزعلی با اشاره به اینکه بلندگو‌های معاویه با ایجاد جنگ شناختی شکل دیگری از شبهات علیه حق را ایجاد کرد، اظهار داشت: هر کجا که با تمام قوا وسط میدان بودیم هجمه‌ها و دروغ پراکنی‌ها و شایعات بی‌اساس شکل گرفتند تا حواس‌ها پرتِ فضای مسموم رسانه‌ای شود.
خزعلی با اشاره به اینکه بلندگو‌های معاویه با ایجاد جنگ شناختی شکل دیگری از شبهات علیه حق را ایجاد کرد، اظهار داشت: هر کجا که با تمام قوا وسط میدان بودیم هجمه‌ها و دروغ پراکنی‌ها و شایعات بی‌اساس شکل گرفتند تا حواس‌ها پرتِ فضای مسموم رسانه‌ای شود.
ابوذر ندیمی با اشاره به موئلفه‌های تعیین نرخ تورم، آماری که از سوی دولتی‌ها ارائه می‌شود را غیرواقعی دانست اما تاکید کرد که این به معنی دروغ گفتن دولت نیست.
سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ