مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از همدلی، زحمات و تلاش بی دریغ کارگران ، کارمندان و مدیران گروه سایپا برای تکمیل و صفر شدن خودروهای ناقص کف پارکینگ ها تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قدردانی نماینده مردم کرمان و راور از وزیر صمت برای انتصاب مدیرعامل شرکت ملی مس
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اهدای لوح تقدیر و پیراهن قهرمانی از حمایت‌های بیمه دات کام، قدردانی کرد.
دکتر سعدی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و جمعی از فعالان بازار سرمایه از تدابیر و حمایت‌های دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس در بهبود اقتصاد صنعت مس با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.
مدیرعامل مس کرمان در آستانه سال نو با حضور در منزل دو خانواده شهید، ضمن دیدار با آنها، روز شهید را گرامی داشت.
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران و دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.
در نشست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که با حضور مدیرعامل این صندوق و جمعی از نمایندگان بانک‌ها برگزار شد، از بانک آینده نیز برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به متقاضیان معرفی شده، قدردانی شد.
​جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل بانک صادرات ایران به دلیل پیشگامی این بانک در راه‌اندازی چک امن دیجیتال «چکنو» و ایجاد بستر امن برای مبادلات بانکی، بازگرداندن اعتبار به چک و پیامدهای مثبت اجتماعی آن، قدردانی کردند.
​جمعی از نمایندگان مجلس با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل بانک صادرات به دلیل پیشگامی این بانک در راه‌اندازی چک امن دیجیتال «چکنو» و ایجاد بستر امن برای مبادلات بانکی و ... قدردانی کردند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بابت مشارکت در طرح ها و زیرساخت های فرهنگی شهرستان قدردانی کرد.
اعضای هیات مدیره، قائم مقام‌ها و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در نشست با معاون وزیر صمت، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه مدیرعامل، صداقت و سرعت بالای تصمیم گیری را از مشخصات بارز وی دانستند.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از زحمات مدیرعامل شرکت ملی مس به دلیل برگزاری گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» در مجتمع مس شهربابک تقدیر و تشکر کرد.
دکتر سقائیان‌نژاد شهردار کلانشهر قم با توجه به حمایت های همه جانبه بانک شهر از پروژه‌های فرهنگی، عمرانی و حمل و نقلی این کلانشهر؛ از دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی خطاب به مدیرعامل بانک دی، از بهبود امور و ایجاد امید و اعتبار برای این بانک قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، قهرمانی تیم دوومیدانی مجتمع مس سونگون و نائب قهرمان تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه در «جام شرکت‌های کارگری جهان» را تبریک گفت.
به‌دنبال دستور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس برای خدمت‌رسانی جهادی به مناطق سیل‌زده در کرمان، تامین اقلام و مایحتاج ضروری مردم در کمترین زمان و اعزام امکانات لجستیک برای بازگشایی معابر، مجمع جهادگران کرمان با صدور پیامی از دکتر رستمی تشکر کرد.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن قدردانی از عملکرد چند ماهه اخیر در این گروه صنعتی، گفت: موفقیت‌های قابل توجه ایران‌خودرو در جمع‌آوری خودروهای ناقص، توسعه محصول و افزایش کیفیت محصولات، نشان‌دهنده نقش تعیین کننده مدیریت در این مجموعه است.
در پی دستور مدیرعامل شرکت مس مبنی بر خدمت‌رسانی و ارسال محموله‌های کمک‌رسانی سریع به مناطق سیل زده استان کرمان از طریق مجتمع مس سرچشمه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با صدور پیامی از امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده استان کرمان تشکر کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از زحمات کارکنان گروه سایپا تشکر و قدردانی کرد.
کمتر از پنج ماه به شروع رقابت‌های جام جهانی قطر باقی مانده است؛ اولین دوره این رقابت‌ها که در پاییز برگزار می‌شود.
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بازار مسکن در مورد اثر طرح جدید یارانه ای دولت بر روی بازار مسکن گفت: البته اجرای این طرح تاثیر خاصی بر روی بازار مسکن نخواهد گذاشت، هر چند ممکن است بر روی برخی از متغیر‌ها اثر جزئی بگذارد، این این موضوع خیلی محسوس نخواهد بود، از سوی دیگر با توجه به موج تورمی در کشور وجود، قیمت خرید مسکن و همچنین اجاره‌بها با افزایش روبرو می‌شود.
بررسی مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حداقل مستمری بازنشستگی، ازکار افتادگی و بازماندگان که محمد مخبر آن را ابتدای هفته جاری ابلاغ کرد، به ما می‌گوید که بازنشستگانی که حداقلی بگیر هستند، حقوق آن‌ها به میزان ۵۷.۴ درصد افزایش می‌یابد. با این افزایش ۵۷.۴ درصدی، حقوق ۶۲ درصد بازنشستگان حداقلی بگیر به ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان می‌رسد.
اینکه نیازی معاون وزیر صمت نامه زده و سامانه یکپارچه فروش را فاقد ویژگی‌های فنی و امنیتی اعلام کرده به نظر بنده از اساس بی پایه است، زیرا سامانه‌ای که در حال حاضر وزارت صنعت از آن برای پیش‌فروش استفاده می‌‌کند، همانی است که خودروسازان نیز استفاده می‌کردند، بر این اساس سایت ایرانی کار از هیج نظری نسبت به گذشته تفاوتی نکرده است.
بر اساس گزارش‌های سازمان اورژانس، این حوادث پرشمار ۱۲۰ مصدوم بر جای گذاشته که عمده ایشان (۱۰۹ مصدوم) توسط ۴۸ دستگاه آمبولانس اعزامی اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شده اند تا در آنجا تحت مراقبت و مداوا قرار گیرند و متاسفانه، به جان باختن ۵ دیگر از مصدومان منجر شده است.
انسان‌هایی که با پوست در حال ذوب شدن، چهره‌های آغشته به خون و بدن‌های جهش‌یافته از خود عکس می‌گیرند، در حالی که در مقابل جهانی در حال سوختن ایستاده‌اند، چیزی است که هوش مصنوعی "دال-ای" (DALL-E) معتقد است آخرین سلفی‌های اینفلوئنسر‌ها در آخرالزمان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ