از زمانی که آندره استراماچونی مربی ایتالیایی در استقلال مشغول به کار شد تا امروز مدیریت این باشگاه هفت بار تغییر کرد اما هیچکدام نتوانستند بدهی او را در سه سال و نیم گذشته پرداخت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد.
با حضور علی خطیر در رأس مدیریت استقلال، حالا دیگر تمامی مدیران گذشته استقلال جدا شده اند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که باید هرچه زودتر برای فروش چهار بازیکن اقدام کنند.
باشگاه النصر دقایقی پیش خبر داد که در حال حاضر در هتلی در شهر پاریس مذاکرات بین مدیران النصر و مارسلو بروزوویچ در جریان است.
مدیران رئال مادرید به زودی دیداری با مدیران اینتر خواهند داشت تا درباره جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی، مذاکره کنند.
در صورت جدایی قطعی ساپینتو، مدیران استقلال چند گزینه داخلی و البته گزینه های نامحدود خارجی را روی میز دارند.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
هواداران متعصب پاری سن ژرمن پس از تظاهرات علیه مدیران این باشگاه و لیونل مسی و نیمار، حالا قصد دارند دیدارهای این تیم را هم تحریم کنند.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند مدیران اینتر تصمیم خود را درباره آینده سیمونه اینزاگی، سرمربی‌شان گرفته‌اند و او فصل آینده روی نیمکت نراتزوری نخواهد نشست.
اهواز- رئیس جمهور، آب و فاضلاب و برق را جزو مسائل اولویت‌دار خوزستان عنوان کرد و گفت: مدیران استان به اجرای بدون اشکال طرح‌ها و تسریع در تکمیل پروژه‌های در حال احداث اهتمام داشته باشند.
وقتی تصور این باشد که مشکلات فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زور و جریمه حل کرد، وقتی گمان کنند تورم را با ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق و در همان زمان بالا بردن ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌ها و هزینه خدمات می‌توان مهار کرد و وقتی استقبال فوق‌العاده مردم از برقراری روابط با عربستان نتواند به حکمرانان بفهماند که این مردم با تمام وجود خواهان تنش زدائی با غرب و برقرار کردن روابط متوازن بین‌الملل هستند، چگونه می‌توان انتظار داشت با عزل و نصب چند نفر از وزیران و مدیران ارشد مشکلات کشور حل شود؟
مدیران باشگاه استقلال از شب گذشته تا امروز به پرداخت طلب استراماچونی امیدوار شدند.
خوان لاپورتا و تمام مدیران باشگاه بارسلونا همراه با کاروان تیم در ریاض عربستان حضور دارند و صبح امروز به بازی پادل مشغول شدند.
نمایش ضعیف فرلاند مندی در بازی روز گذشته مقابل ویارئال دیگر جای شکی برای مدیران رئال باقی نگذاشته و او در تابستان پیش رو فروخته خود شد.
مدیران باشگاه استقلال در صدد هستند تا مبلغ دیگری را به رافائل سیلوا مدافع برزیلی خود پرداخت کنند.
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان از حمایت کامل مدیران تیم در مسیر صعود قهرمان اسبق لیگ برتر به سطح اول فوتبال ایران خبر داد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران مدیران بحران مناطق ۲۲گانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.
طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، تا قبل از جام جهانی مشخص خواهد شد که مکس آلگری در یوونتوس ماندنی است یا برکنار خواهد شد.
در این جلسه مدیران و کارآفرینان استارتاپی ضمن اشاره به ضعف‌ها و چالش‌های سامانه سوئیچ بیمه مرکزی و مشکلات‌شان در این راستا، خواستار حل چالش‌های این نهاد سیاست‌گذار با شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه شده و قول‌های مساعدی را هم دریافت کرده‌اند.
مدیران منچستریونایتد دیگر تصمیمی برای جذب فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، ندارند.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
مدیریت بازار ارز بدون حراج ذخایر ارزی کشور
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ