در اغلب موارد نه امگا ۳ که معمولا در قالب روغن ماهی به فروش می‌رسد و نه ویتامین دی، هیچکدام التهاب را در بدن کاهش نمی‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
دختر دانش آموز، همکلاسی خود و برادر ۹ ساله او را به خاطر یک فیلم سیاه در اپلیکیشن «شاد» به طرز فجیعی کشت.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: قرار است تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود تا آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست. یکی از تلخ‌ترین و ناخوشایند راه‌ها برای تجربه عشق زمانی است که یک طرفه باشد. افرادی که خود را در عشق نافرجام می‌بینند، ممکن است در خلاص شدن از شر احساسات آزارنده دچار مشکل شوند.
رسانه‌ها و مقامات روس اعلام کردند سامانه پدافند هوایی این کشور ۲ پهپاد اوکراینی را در نزدیکی شهر مسکو سرنگون کرده است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: دانش‌بنیان‌ها موجب ۲ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی سالانه در حوزه دارو شده اند و در حوزه امنیت غذایی و پزشکی نیز دستاوردهای خوبی داشته اند.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز اعلام کرد که به‌دنبال تغییر قاضی در پرونده حمله به‌کنگره و نیز انتقال دادگاهش به خارج از پایتخت این کشور است.
جذب ناقص بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ برتر ممکن است این تیم را وارد شرایط سختی کند.
منابع عراقی امروز جمعه از بازداشت چند تروریست در جریان عملیاتی سریع و غافلگیرکننده در بغداد خبر دادند.
حریفان تدارکاتی تیم ملی در بازی‌های آتی مشخص شدند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: ۲ خانم خبرنگار بازداشتی ارتباطی با تهیه‌ گزارش از موضوع مهسا امینی ندارند و با آمریکا همکاری داشته‌اند.
ماش غنی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین B ۱، ویتامین B ۲، ویتامین B ۳، ویتامین B ۵، ویتامین B ۶، فولات، منگنز، منیزیم، آهن، پتاسیم، مس، روی، سلنیوم، فیبر، پروتئین و اسید آمینه‌های ضروری مانند فنیل آلانین، لوسین، ایزولیزین، والین، لیزین و آرژنین است و از همین رو خواص ماش بسیار فراوان است.
گردو و بادام همانطور که مواد مغذی مانند کلسیم و ویتامین D دارند، پروتئین سالمی دارند که نیازی نیست نگران بیش از حد خوردن آن باشید.
با وجود اینکه هیچ مکملی جایگزین سبک زندگی سالم، رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم نیست، اما این پژوهش نشان داد که اگر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ هستید، ویتامین D در کاهش خطر ابتلا به این بیماری اثربخشی قابل‌قبولی دارد. اما این موضوع بدین معنا نیست که یک قرص بخورید و رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش روزانه را کنار بگذارید.
این مطالعه تا حدی توضیح می‌دهد که چگونه ویتامین K به پیشگیری از دیابت کمک کرده و می‌تواند به کاربردهای درمانی جدید برای دیابت نوع ۲ منجر شود.
گوجه سبز دارای خواص بسیار و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. دارای کالری بسیار و در هر ۱۰۰ گرم آن ۵ درصد ویتامین آ، پنج درصد کلسیم، سرشار از ویتامین ب و پنج درصد آهن و دارای نیاسین و ۱۳ درصد ویتامین ث، ۲ درصد فسفر و ۳.۶ درصد پتاسیم برای هر فرد تأمین می‌شود.
مطالعات اخیر نشان می‌دهد که مکمل‌های ویتامین D در کاهش احتمال ابتلا به دیابت در افراد مبتلا به پیش‌دیابت نقش دارند. بر اساس این مطالعات، افراد مبتلا به پیش‌دیابت می‌توانند با مصرف مکمل ویتامین D خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را تا ۱۵ درصد کاهش دهند.
حدود نیمی از جمعیت جهان دچار کمبود ویتامین D هستند و نتایج مطالعه‌ای نشان داده است که کاهش وزن با نوشیدن شیر که حاوی سطوح بالایی از کلسیم و ویتامین D است، دو برابر خواهد شد و هر دو با کاهش وزن مرتبط هستند.
برای چاق شدن سریع صورت هر شب قبل از خواب ۲ قاشق غذاخوری شیر خشک را با ۱ قاشق مرباخوری عسل و ۱ لیوان شیر ترکیب کنید و بخورید. شیر خشک سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و در آبرسانی به پوست صورت نقش موثری دارد. همانطور که بالاتر اشاره کردیم، مصرف عسل و شیر هم در چاق شدن صورت موثر است.
رایج‌ترین ویتامین‌های گروه B شامل ویتامین B ۱۲، ویتامین B ۶، ویتامین‌های B ۱ و B ۲، ویتامین B ۳ و ویتامین B ۹ است.
مقدار ویتامین و مواد معدنی که کودک نیاز دارد بسته به سن، جنس، اندازه و نمودار رشدی او متفاوت است. به گفته کارشناسان بهداشت کودکان ۲ تا ۸ ساله روزانه ۱۰۰۰ کالری، ۹ تا ۱۳ ساله به ۱۴۰۰ تا ۲۶۰۰ کالری نیاز دارند البته این مقدار هم با توجه به سن و میزان فعالیتشان تغییر می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ