برای چاق شدن سریع صورت هر شب قبل از خواب ۲ قاشق غذاخوری شیر خشک را با ۱ قاشق مرباخوری عسل و ۱ لیوان شیر ترکیب کنید و بخورید. شیر خشک سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و در آبرسانی به پوست صورت نقش موثری دارد. همانطور که بالاتر اشاره کردیم، مصرف عسل و شیر هم در چاق شدن صورت موثر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: با تکمیل این پروژه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر تهران تحت پوشش طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب قرار می‌گیرند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از توزیع ۱۲ هزار بسته مکمل غذایی ویژه کودکان ۶ ماهه تا دو ساله خبر داد.
دانه چیا یکی از بهترین و مفیدترین دانه‌های خوراکی است. این دانه‌های سیاه و سفید، آب دوست هستند و می‌توانند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند، برای همین میان ورزشکاران و افرادی که رژیم می‌گیرند طرفدار دارد.
پرسپوليس طی ۱۲ روز اخیر در سکوت خبری بزرگی در خصوص نقل و انتقالات مواجه بوده‌اند.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه تیم های زیادی متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر هستند، گفت: کیفیت برای‌مان مهمترین فاکتور است و به همین دلیل بیش از ۱۲ تیم نمی‌پذیریم.
بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.
۱۲ درصد از سهام شرکت خمیر مایه رضوی بعنوان نهمین عرضه اولیه سال جاری به روش حراج و در نماد معاملاتی غمایه۱ عرضه اولیه می‌شود.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از 12 سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه معتقدند در صورت اجرای این طرح شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
رسانه‌های آمریکا از وقوع یک تیراندازی در شهر فیلادلفیا خبر می‌دهند که در جریان آن دست‌کم ۴ نفر کشته و ۸ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
در یک مطالعه، ۱۴ مرد دارای اضافه وزن که ۲۵ درصد کالری خود را از پروتئین به مدت ۱۲ هفته مصرف کردند، در مقایسه با گروهی که پروتئین کمتری مصرف کردند، ۵۰ درصد کاهش میل به میان وعده در اواخر شب را تجربه کردند. علاوه بر این، کسانی که پروتئین دریافتی بیشتری دارند، سیری بیشتر در طول روز و افکار وسواس گونه گرسنگی کمتری را در مورد میل غذا گزارش کردند.
۱۲ درصد سهام شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیا ناما در نماد «ناما» به عنوان هشتمین عرضه امسال، به روش حراج در فرابورس عرضه می‌شود. جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب بخوانید.
فرابورس ایران امروز چهارشنبه مورخ ۳۱ خرداد ماه میزبان عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام نیان الکترونیک به روش ترکیبی در نماد معاملاتی "نیان ۱" می‌باشد. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
اگرچه لاک ناخن زیبا به نظر می‌رسد، ناخن‌های شما باید نفس بکشند. استفاده مداوم از لاک حتی لاک غیر سمی و مرغوب می‌تواند باعث ضعیف شدن ناخن شود. پس از یک هفته استفاده از لاک ناخن آن را با پاک کننده بدون استون پاک کنید و سپس بگذارید ناخن‌ها به مدت یک هفته بدون لاک باشد.
بهترین روش فعلی برای تشخیص وضعیت ویتامین دی (به شکل 25(OH)D) اندازه‌گیری میزان آن در خون است و به طور کلی افرادی که غلظت 25(OH)D در خون آنها کمتر از ۱۲ نانوگرم در میلی‌لیتر (۳۰ نانومول در لیتر) باشد، در معرض خطر کمبود ویتامین دی هستند.
«ریانه برناوی»، به عنوان نخستین زن در تاریخ جهان عرب بامداد امروز با همراهی «علی القرنی» دیگر هموطنش رهسپار ایستگاه فضایی بین المللی شد. این ۲فضانورد سعودی قرار است تا ۱۲روز را در ایستگاه فضایی بین المللی سپری کنند.
نوشیدن آب زیاد و هیدراته نگه داشتن بدن یک راه عالی برای پاکسازی روده است. نوشیدن آب ولرم جوشیده به صورت ناشتا برای هیدراته ماندن بدن تاثیر خوبی دارد و علاوه بر روده، به سلامت عمومی بدن تان کمک می‌کند.
به‌ نظر می‌رسد مداخله ورزشی به‌ مدت ۱۲ هفته یا کمتر در کاهش علائم سلامت روان به‌ ویژه برای کسانی که از اضطراب و افسردگی رنج می‌برند، موثرترین روش است.
استدلال کارشناسان این است که ویژگی‌های یادگیری ماشین آیفون عکس‌هایی عجیب و غیرعادی ایجاد می‌کند و در آیفون ۱۲ پرو دستکاری‌های دیجیتال تهاجمی و ناخواسته هستند.
روزنامه ورزشی امروز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
خشک شدن بینی به دلایل مختلفی از جمله از دست دادن آب بدن، اثرات سیستم‌های تهویه و عوارض جانبی برخی از داروها می تواند ایجاد شود و علائمی مانند التهاب بینی، خارش، خس خس سینه، ورم و خون دماغ به همراه داشته باشد.
عملیات بازارگردانی نمادهای معاملاتی «سفارود۱»، «وشمال۱»، «تپسی۱» و «فجهان۱» به روش مبتنی بر حراج از روز دوشنبه ۱۸ مهر ماه به مدت ۱۲ ماه آغاز می‌شود.
لیگ برتر انگلیس با مرگ ملکه ۱۲روز تعطیل شد
از طب سوزنی می‌توان برای بیماری‌هایی نیز استفاده کرد که روش درمانی دیگری ندارند. این مورد برای شیائومی، یک لابرادور نر ۱۲ ساله که از فشردگی عصب در قسمت پایین کمر خود رنج می‌برد صورت گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ