یک مقام ارشد کاخ سفید مدعی شد واشنگتن اطلاع‌رسانی درباره آزمایش موشک‌های بالیستیک به روسیه را ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کربی گفت: هرگونه تلاش از سوی ایران برای کند یا متوقف کردن غنی‌سازی اورانیوم، گام‌های خوبی برای منطقه محسوب می‌شود.
کاخ سفید روز سه‌شنبه با رد مداخله نظامی روسیه در کودتای اخیر در نیجر اعلام کرد که واشنگتن قصد تخلیه شهروندان خود از کشور نیجر را ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد این کشور برنامه‌ای برای تخلیه شهروندان خود از نیجر ندارد.
کاخ سفید چشم‌انداز تورم آمریکا را فاش کرد
مشاور امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید که اوکراین در ضدحملاتش علیه روسیه، بخش قابل توجهی از نیروهای خود را از دست داده است.
اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات و همچنین توهمات مقامات کاخ سفید در خصوص منطقه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های عربی است.
بلینکن تصریح کرد: "آمریکا همچنان بر این باور است که دیپلماسی، به همراه فشار اقتصادی، بازدارندگی و همکاری قوی دفاعی، بهترین راه برای مهار این اقدامات خطرناک (ایران)است. ما از تلاش های عربستان سعودی برای تنش زدایی و ثبات در روابط (با ایران) حمایت می کنیم."
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه دیپلماسی همچنان بهترین راه حل مسأله هسته ای ایران است، مدعی شد که ایران در این پرونده با حسن نیت رفتار نکرده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه دیپلماسی همچنان بهترین راه حل مسأله هسته ای ایران است، مدعی شد که ایران در این پرونده با حسن نیت رفتار نکرده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین در پاسخ به سوالی درباره گفتگو‌ها و مذاکرات برای تبادل زندانیان با ایران گفت: «تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم، این است که ما روی همه این موارد بسیار سخت کار می‌کنیم.
کاخ سفید در بیانیه‌‌‌ای به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: «ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای دستیابی به این هدف است، اما رئیس‌‌‌جمهور همچنین گفته است که ما هیچ گزینه‌‌‌ای را از روی میز حذف نکرده‌‌‌ایم.» نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به سوالات آسوشیتدپرس در مورد ساخت‌وساز، گفت: «فعالیت‌‌‌های صلح‌‌‌آمیز هسته‌‌‌ای ایران شفاف و تحت پادمان‌‌‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.»
کاخ سفید به خبرگزاری آمریکایی اسوشیتدپرس گفت: ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است اما جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا همچنین به صراحت گفته است که ما هیچ گزینه‌ای را از روی میز حذف نکرده‌ایم.»
همچنین کربی اظهار کرد: بایدن به زودی از نتانیاهو برای حضور در کاخ سفید دعوت خواهد کرد اما تاریخ این سفر هنوز نامشخص است.
ژان پی‌یر، این مسمومیت‌ها را محکوم کرد و خواستار انجام تحقیقات مستقل و معتبر در این باره و همچنین پاسخگویی عاملان آن شد.
پامپئو در بخشی از سخنرانی خود، ترامپ را، بی‌آنکه به نام او اشاره کند، فردی «شکننده» توصیف کرد که واقعیت‌ها را نمی‌پذیرد. او همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد حضور ترامپ در کاخ سفید باعث شد ۸ تریلیون دلار به مجموع بدهی‌های ملی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا اضافه شود و از همین منظر یک ارزیابی انتقادی از عملکرد ۴ ساله رئیس جمهوری سابق ایالات متحده ارائه داد.
کاخ سفید اعلام کرده است که ارسال تانک های آبرامز به اوکراین همچنان جز گزینه های وزارت دفاع آمریکاست.
جست‌وجوی روز جمعه به‌‌‌دنبال کشف مجموعه‌‌‌ای از اسناد طبقه‌‌‌بندی شده توسط وکلای خود رئیس‌‌‌جمهور در خانه وی در ویلمینگتون و دفتر واشنگتن که بایدن قبل از نقل مکان به کاخ سفید از آن استفاده می‌‌‌کرده است، صورت گرفت. همچنین وکلای بایدن به سرعت اسناد را به آرشیو ملی و بعدا به وزارت دادگستری تحویل دادند. ا
در ادامه این بیانیه همچنین تاکید شده که این اسناد محرمانه مربوط به دوره فعالیت بایدن به عنوان معاون «باراک اوباما»، رئیس جمهوری وقت آمریکا، پس از بازدید «ریچارد ساوبر»، وکیل کاخ سفید از خانه مذکور در روز پنج شنبه هفته گذشته پیدا شده است.
مشاور کاخ سفید در امور رقابت اعلام کرد دولت جو بایدن همچنان از قانون آنتی تراست شرکت های فناوری که اکنون در کنگره در حال بررسی است، حمایت می کند.
رقابت برای رسیدن به دفتر بیضی کاخ سفید در سال ۲۰۲۴، شاید برای جوان‌ها قلمرویی ناشناخته باشد اما برخی پیرمردها باوجود گاف، لکنت و سوتی همچنان سودای قدرت دارند!
یک مقام ارشد کاخ سفید گفت که تحریم ها علیه سوریه با وجود امضای توافقنامه ترسیم مرز دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.
سخنگوی کاخ سفید درباره ادعای استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین تهران را متهم به عدم صداقت کرد و مدعی شد ایران همچنان در این باره دروغ می‌گوید.
هماهنگ‌کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره توافق هسته‌ای با ایران گفت که همچنان روش مذاکره و دیپلماسی ادامه خواهد داشت.
این مقامات آتش نشان همچنین اظهار کردند که این چهار نفر در حین یک توفان بسیار شدید در پارک «لافایت» در واشینگتن، دی. سی بودند که صاعقه به آن‌ها برخورد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ