مشاور امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید که اوکراین در ضدحملاتش علیه روسیه، بخش قابل توجهی از نیروهای خود را از دست داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که باتوجه به ناکامی ضدحملات اوکراین علیه روسیه، حالا مقامات آمریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که باید به درخواست‌ها برای مذاکرات صلح توجه بیشتری می‌کردند.
یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که اوکراین نمی‌تواند در نبرد با روسیه به موفقیتی دست یابد.
کاخ سفید اعلام کرد دولت آمریکا در حال بررسی امکان ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین است.
دولت آمریکا اعلام کرد که واشنگتن مانند گذشته قصد ندارد همانند اقدام انگلیس در تحویل موشک‌های Storm Shadow به کی‌یف، موشک‌های برد بلند AtacMS را به اوکراین دهد.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: برای عملیات تهاجمی اوکراین، به‌زودی تسلیحات جدیدی به کی‌یف می‌دهیم.
کاخ سفید نسبت به نتیجه‌بخش بودن گفتگوی تلفنی میان روسای جمهور چین و اوکراین ابراز تردید کرد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز اعلام کرد: بسته جدید کمک نظامی به اوکراین خیلی زود اعلام می‌شود.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: آمریکا در شرایط کنونی برقراری آتش‌بس در اوکراین را غیرقابل قبول می‌داند!
«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت بایدن در سالگرد جنگ اوکراین مدعی شد روسیه جنگ در اوکراین را باخته است.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا ادعای واشنگتن مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین را تکرار کرده و گفت: ایران با عرضه صد‌ها پهپاد دارای قابلیت‌های مهلک به آن‌ها (روسیه)، به طور مستقیم و قابل اثباتی به روسیه در این جنگ کمک می‌کند.
با وجود تصمیم آمریکا و اروپا برای ارسال تانک به اوکراین، مقامات ارشد اوکراین می‌گویند برای مقابله با روسیه، نیاز به جنگنده دارند، اما مقامات آمریکایی اعلام کردند که جنگنده نخواهند فرستاد.
کاخ سفید اعلام کرده است که ارسال تانک های آبرامز به اوکراین همچنان جز گزینه های وزارت دفاع آمریکاست.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا پیش بینی کرد که جنگ در اوکراین در ماههای آینده نیز ادامه داشته باشد.
کاخ سفید اعلام کرد: مذاکره جدی با پوتین برای پایان جنگ اوکراین در جریان نیست و کسی حق ندارد به آمریکا دیکته کند چه نوع کمک امنیتی در اختیار اوکراین قرار می دهد.
در بیانیه کاخ سفید آمده که رئیس جمهور روسیه هیچ توجهی به یافتن راهی برای پایان دادن به جنگ با اوکراین نشان نداده است.
سخنگوی کاخ سفید گفت که موضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در قبال اوضاع اوکراین تغییری نکرده و واشنگتن به حمایت از اوکراین تا زمانی که ضروری باشد ادامه خواهد داد.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: جو بایدن رئیس جمهور امریکا در اظهارات روز گذشته خود به این امر که اکنون زمان گفتگو است اشاره‌ای نکرد.
کارشناس مسائل منطقه‌ای، امتیاز ندادن و اخذ امتیاز را شیوه‌ی آمریکا در مذاکرات با دیگر کشورها دانست و گفت: بدعهدی و فریب سیاست نهادینه شده دولت آمریکاست که جمهوری‌خواه و دموکرات هم ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در سخنانی اعلام کرد: آمریکا قصد کاهش سرعت کمک نظامی به اوکراین را ندارد.
شماری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا نامه ای را که به کاخ سفید ارسال و طی آن خواستار مذاکره با روسیه درباره اوکراین شده بودند، پس گرفتند.
شماری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا نامه ای را که به کاخ سفید ارسال و طی آن خواستار مذاکره با روسیه درباره اوکراین شده بودند، پس گرفتند.
کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید اوکراین ادعا کرد: مذاکره با روسیه تصمیمی است که در نهایت اوکراین باید بگیرد نه آمریکا.
آمریکا، تهران را به دروغگویی در مورد استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین متهم می‌کند.
کاخ سفید بار دیگر بر رویکرد جنگ افروزانه خود در اوکراین تاکید و اعلام کرد تا پیروزی کی یف در نبرد با مسکو حمایت ها ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ