ژان پی‌یر، این مسمومیت‌ها را محکوم کرد و خواستار انجام تحقیقات مستقل و معتبر در این باره و همچنین پاسخگویی عاملان آن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
هافبک سابق سپاهان می گوید جایی که مهدی هاشمی نسب حضور داشته باشد به خودش اجازه اعتراض نمی دهد.
ایوب والی کاپیتان فولادی‌ها در متنی اینستاگرامی به حواشی دیدار تیمشان مقابل صنعت نفت واکنش نشان داد.
تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.
در پی مصاحبه رضا درویش که اشاره های نادرستی به باشگاه استقلال داشت، باشگاه آبی تهران بیانیه ای صادر کرد.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره توافق انجام شده میان ایران و اندونزی در زمینه تجاری و امضای اسناد متعدد در این زمینه، بر سیاست مداخله‌جویانه واشنگتن درباره روابط دوجانبه کشور‌ها و تهدید آن با تحریم‌ها صحه گذاشت.
سران «جی ۷» با صدور بیانیه‌ای در کنار اشاره به تحولات سودان و فلسطین، در موضعی مداخله‌جویانه اعلام کردند که هنوز زمان عادی‌سازی روابط با سوریه و کمک به بازسازی این کشور فرا نرسیده است.
کنعانی اظهار داشت: طرح اتهامات ضدایرانی مقام آمریکایی در حالی صورت می‌گیرد که این کشور طی دهه‌های طولانی با سیاست‌های مداخله‌جویانه و مخرب خود، به ایجاد و تشدید بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه خلیج فارس مشغول بوده و اتهام زنی‌های جدید به ایران نیز بهانه جویی و با هدف توجیه ادامه و یا افزایش حضور مداخله جویانه در منطقه صورت می‌گیرد.
پیش از این وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی با ادعای نقض حقوق بشر در ایران به اجرای حکم سرکرده گروهک تروریستی حرکة‌النضال واکنش نشان داده بود.
وزارت امور خارجه اتهامات وارده در بیانیه وزرای خارجه گروه هفت علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اساس و مداخله‌جویانه خواند و محکوم کرد و مسؤولیت بین‌المللی اعضای این گروه را به واسطه تبعیت از تحریم‌های غیرقانونی و ضدبشری آمریکا علیه ملت ایران یادآور شد.
در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه برخی مقامات اروپایی، «ماتیاس لنتز» سفیر سوئد در تهران در جایگاه ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.
سفیر آلمان در تهران پیش از این نیز یکبار در پی اظهارات مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، و باری دیگر نیز در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان به وزارت امور خارجه احضار شده بود.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در اظهاراتی مداخله‌جویانه، به برگزاری رزمایش مرزی ایران واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آمریکا درباره زنان ایران واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آمریکا درباره زنان ایران، پرسید: براستی آیا در تحریم حداکثری شما علیه ملت ایران، زنان و مادران ایرانی مستثنی بودند؟
سخنگوی وزارت امور خارجه مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی با تسلیت به پدر و مادر و خانواده داغدار ایشان، مواضع مداخله‌جویانه خارجی در مورد این حادثه تأسف‌بار را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ