هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین در پاسخ به سوالی درباره گفتگو‌ها و مذاکرات برای تبادل زندانیان با ایران گفت: «تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم، این است که ما روی همه این موارد بسیار سخت کار می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کربی گفت: هرگونه تلاش از سوی ایران برای کند یا متوقف کردن غنی‌سازی اورانیوم، گام‌های خوبی برای منطقه محسوب می‌شود.
یک مقام ارشد کاخ سفید اذعان کرد که اوکراینی‌ها می‌دانند که زمان به نفع آنها نیست و با شروع پاییز، مانور دادن روی زمین و استفاده از پهپادها و سامانه‌های پدافند هوایی برایشان دشوار خواهد بود.
کاخ سفید روز سه‌شنبه با رد مداخله نظامی روسیه در کودتای اخیر در نیجر اعلام کرد که واشنگتن قصد تخلیه شهروندان خود از کشور نیجر را ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد این کشور برنامه‌ای برای تخلیه شهروندان خود از نیجر ندارد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، سرویس مخفی این کشور را به سرپوش گذاشتن روی ماجرای کشف کوکائین در کاخ سفید برای محافظت از پسر رئیس جمهور آمریکا متهم کرد.
کاخ سفید پس از اینکه از ضدحملات اوکراین که البته با تاخیر بسیار هم شروع شد، نتیجه نگرفت به دنبال تجهیز کی‌یف به سلاحی بسیار مرگبار و قاتل است تا اهداف آمریکا در جنگ اوکراین محقق شود.
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن تصمیم ارسال بمب های خوشه ‏ای برای برای ارتش اوکراین را اقدامی از روی «ناامیدی و عجز» کاخ سفید خواند.
کاخ سفید در بیانیه‌‌‌ای به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: «ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای دستیابی به این هدف است، اما رئیس‌‌‌جمهور همچنین گفته است که ما هیچ گزینه‌‌‌ای را از روی میز حذف نکرده‌‌‌ایم.» نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به سوالات آسوشیتدپرس در مورد ساخت‌وساز، گفت: «فعالیت‌‌‌های صلح‌‌‌آمیز هسته‌‌‌ای ایران شفاف و تحت پادمان‌‌‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.»
کاخ سفید به خبرگزاری آمریکایی اسوشیتدپرس گفت: ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است اما جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا همچنین به صراحت گفته است که ما هیچ گزینه‌ای را از روی میز حذف نکرده‌ایم.»
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های کلامی خود، به اشتباه خواستار جلوگیری از رسیدن «باراک اوباما» به کاخ سفید شد!
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های کلامی خود، به اشتباه خواستار جلوگیری از رسیدن «باراک اوباما» به کاخ سفید شد!
رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان کارزار انتخاباتی خود برای بازگشت به کاخ سفید، مدعی شده که برای مبارزه با «کارتل‌های مواد مخدر مکزیک، مجموعه‌ای از گزینه‌های نظامی را روی میز دارد!»
رئیس جمهور آمریکا در نطق شامگاهی خود به همه گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای پایان داد و اعلام کرد درب‌های کاخ سفید فعلا بر روی نتانیاهو بسته است.
کاخ سفید اعلام کرده است که ارسال تانک های آبرامز به اوکراین همچنان جز گزینه های وزارت دفاع آمریکاست.
پایگاه آکسیوس گزارش داد جارت بلانک قرار است در وزارت انرژی روی موضوعات مرتبط با سیاست هسته‌ای کار کند. این رسانه با طرح این سوال که چرا این تغییر مهم است، می‌نویسد: خروج بلانک نشانه دیگری مبنی بر این است که دولت بایدن معتقد است در حال حاضر هیچ راهی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران وجود ندارد. آکسیوس بلانک را یکی از بازیگران اصلی مذاکرات غیرمستقیم کاخ سفید با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور در دو سال گذشته ارزیابی کرده است.
کاخ سفید اعلام کرد که تصمیم آمریکا برای اعمال محدودیت بر روی مسافران وارد شده از مبدا چین یک تصمیم سیاسی نیست.
کاخ سفید در بیانیه ای با اعلام اینکه درهای دیپلماسی به روی کره شمالی بسته نشده است، خواستار دست کشیدن پیونگ یانگ از «اقدامات بی ثبات کننده» خود شد.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: واشنگتن و متحدانش از همه ابزار‌ها برای محدود کردن پیشرفت‌های تسلیحاتی کره شمالی استفاده خواهند کرد.
آخرین باری که بایدن و پوتین با هم دیدار کردند، در تابستان ۲۰۲۱ در ژنو بود. اگر چه پس از آن گفتگوهای تلفنی با هم انجام دادند که آخرین آن در ماه فوریه و پیش از شروع جنگ اوکراین بود.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید از فروش تسلیحات نظامی به عنوان یکی از گزینه های روی میز در تجدیدنظر در روابط با عربستان سعودی یاد کرد.
مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که اگر رئیس جمهور روسیه در جنگ اوکراین از سلاح اتمی استفاده کند، ممکن است آمریکا او را ترور کند.
مقامات کاخ سفید عکسی را منتشر کردند که نشان می‌دهد بایدن با ویلیام برنز، رییس سیا، در حالی که یک جعبه چوبی دربسته روی میز جلوی آن‌ها قرار دارد، صحبت می‌کنند.
مقام ارشد کاخ سفید گفت: طبق دیدار‌های رییس جمهور بایدن با لیز تراس، نخست‌وزیر انگلیس و رییس جمهور مکرون، معلوم است که تروئیکای اروپا [آلمان، فرانسه و انگلیس]و آمریکا بر سر پیامی روشن اتفاق نظر دارند، یعنی این که توپ در زمین ایران است، توافقی روی میز است و آن‌ها باید آن را بپذیرند.
کربی با بیان اینکه قصد ندارم برچسبی روی مذاکرات بزنم و بگویم آخرین فرصت است، اما در عین حال مدعی شد: یک توافق روی میز است. به نظر می‌رسد برای دستیابی به توافق، زمان رو به اتمام است و بار دیگر از ایران می‌خواهیم این توافق را بپذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ