ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع کارشناسی ارشد سال۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی تا ۲۰ خرداد ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متقاضیانی که در آزمون سراسری ۱۴۰۲ (نوبت‌های اول و دوم) ثبت نام کرده و غایب جلسه آزمون بوده اند، نیازی به ثبت نام مجدد برای رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است، ندارند.
رئیس ستاد بیمه اربعین بیمه مرکزی گفت: همه افرادی که می خواهند در راهپیمایی اربعین حضور داشته باشند باید در سامانه سماح ثبت نام کنند تا بیمه شوند و در صورت نداشتن بیمه از مرز خارج نشوند.
در سال ۲۰۰۶، در باغ وحش چستر در انگلستان یک کومودور ماده به نام فلورا که هیچ تماسی با کومودور نری نداشت تعدادی تخم بارور گذاشت که تحقیقات نشان داد تنها حاوی دی ان‌ای خود او هستند. این اولین باری بود که بکرزایی در میان اژدها‌های کومودو در اسارت به ثبت می‌رسید. اما ابا مطالعات بیشتر محققان به این نتیجه رسیده اند که این پدیده معمولاً در میان کومودو‌ها رخ می‌دهد. اما این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟
پایان مهلت معرفی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی به ستاد بازی‌ها و عدم اطلاع رسانی داخلی، ابهامات زیادی را پیرامون وضعیت کاروان ایران در فاصله دو ماهه تا این رویداد ایجاد کرده است.
نمی توان پذیرفت که در آغاز هفته، شورای رقابت برای هفده خودروی مونتاژی، قیمت جدید مشخص کند اما تا به امروز سوالات و ابهامات بسیاری در خصوص ضمانت اجرایی آن بدون پاسخ باشد و اینکه تکلیف مردمی که در هفته های گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند چه خواهد شد و کدام نرخ مبنای محاسبه است!
ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
هاشمی رفسنجانی درباره روند ثبت نام و رد صلاحیت خود در انتخابات سال 92 گفت: چون قبلاً به رهبری گفته ام نمی آیم، صلاح نیست بدون اطلاع ایشان ثبت نام کنم.
در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می‌بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه "https://admission. edu.sharif.edu" ارسال کنند.
​​​​​متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه کامل فایل فراخوان، تا آخر وقت فردا جمعه ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ به سامانه جامع آموزشی دانشگاه شهید بهشتی به نشانی https://golestan.sbu.ac.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج دوره‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه http://azmoon.org قرار گرفته است.
دبیر مجمع فدراسیون بوکس، بدون اعلام اسامی کاندیداهای انتخابات این فدراسیون از اتمام فرصت ثبت نام نامزدها خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد مدارک ثبت‌نام گفت: پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید یعنی نظام آموزشی ۳-۳-۶ و یا مدرک کاردانی باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی نیستند.
شانس گلزنی وینگر سپاهان را مهاجم بلند قامت این تیم گرفت و به نام خود ثبت کرد.
ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش برخی از رشته های تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم آغاز شد.
مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی در حالی از نیمه گذشته که حتی یک نفر هم برای تصدی این فدراسیون اعلام آمادگی رسمی نداشته است.
سومین روز از مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی به پایان رسید که هیچ فردی برای ثبت نام در این روز اقدام نکرد.
وزارت ورزش در حالی تجدید انتخابات فدراسیون سوارکاری را با تعیین زمان، قطعی کرده که قرار نیست برای آن، ثبت نامی از کاندیداها انجام شود و همین مسئله قانونی بودن انتخابات را زیر سوال می برد.
مشمولان بدون ثبت نام اینترنتی به پایانه‌های مرزی مراجعه نکنند
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: پس از ثبت نام اینترنتی، عدم دریافت وثیقه است و کلیه مشمولانی که بخواهند در طول سال از کشور خارج شوند مبلغی را به عنوان ودیعه می‌گذارند و پس از بازگشت به آن‌ها عودت داده می‌شود، اما امسال خروج برای مشمولان زائر رایگان و بدون اخذ وثیقه است و تاکنون تعداد زیادی نیز توانسته‌اند به عتبات عالیات مشرف شوند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولانی که برای زیارت عتبات عالیات قصد خروج از کشور دارند بدون ثبت نام اینترنتی به مرزهای شش گانه مراجعه نکنند.
اطلاعیه کارگروه رتبه بندی معلمان: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیت برای اربعین وجود نخواهد داشت.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیط برای اربعین وجود نخواهد داشت.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام داوطلبان رشته‌هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌گیرد، از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز سه­ شنبه ۱۸ مرداد آغاز و در روز یکشنبه ۲۳ مردادماه پایان می‌پذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ