در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می‌بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه "https://admission. edu.sharif.edu" ارسال کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی بعد از برنامه طولانی امشب فوتبال برتر گفت که دیگر در مصاحبه‌های تلویزیونی حضور نخواهد یافت.
هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب برای بررسی استعفای حجت کریمی و تأیید سرپرست پیشنهادی وزارت ورزش، تشکیل جلسه می دهد.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از میان یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفر داوطلب نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ تاکنون ۸۳۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند.
با توجه به تقاضا‌های مکرر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از روز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۱۱ تیر ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
با اعلام ترکیب رسمی رئال مادرید برای بازی امشب مقابل اتلتیک بیلبائو نام کریم بنزما به عنوان کاپیتان به چشم می‌خورد. این بازی خداحافظی ستاره فرانسوی با رئال خواهد بود.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، امشب برای آخرین بار قضاوت دیدار مایورکا و رایووایه‌کانو را برعهده خواهد داشت.
سرخیو راموس در بازی امشب مقابل کلرمون اولین گل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند.
پرونده حضور لیونل مسی در پاری سن ژرمن امشب، مقابل کلرمون در پارک دو پرنس بسته می‌شود، دورانی که با انتظارات زیادی آغاز شد.
برای اینکه ماه گرفتگی رخ دهد، خورشید، زمین و ماه باید در یک راستا قرار گیرند. با این حال، از آنجایی که صفحه مدار ماه به صفحه مدار زمین تمایل دارد، گاهی اوقات آن‌ها به طور کامل تراز نمی‌شوند. بنابراین، زمین مانع رسیدن نور خورشید به ماه می‌شود و بیشترین سایه زمین بر روی قرص ماه می‌افتد که در اصطلاح به آن penumbra می‌گویند.
یورگن کلوپ و اریک تن‌هاخ در آستانه دیدار امشب لیورپول و منچستریونایتد در صحبتهایی کوتاه به فوتبال‌دیلی درباره ترکیب انتخابی‌شان و انتظاری که از این مسابقه دارند صحبت کردند.
طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی پس از ساعت ۲۴ امشب (شنبه)، طی چند روز اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان برای تطبیق با شرایط ثبت‌نام بررسی می‌شود و سپس فرآیند قرعه‌کشی برای تخصیص نوبت متقاضیان انجام خواهد شد.
ریزماه (Micromoon)، زمانی اتفاق می‌افتد که ماه کامل با اوج (لحظه‌ای که ماه در دورترین فاصله از زمین قرار دارد) منطبق می‌شود. طبق تقویم ساخته شده توسط Fred Espenak، اخترفیزیکدان سابق ناسا، ماه کامل در فوریه ۲۰۲۳ دومین و آخرین ریز ماه در سال جاری خواهد بود و این به معنای آنست که برای ناظران، ماه ممکن است کمی کوچکتر از حد معمول به نظر برسد.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی در مورد بارش باران طی امشب در پایتخت گفت: اگر سه شنبه هم پایداری هوا را شاهد باشیم کمیته اضطرار تصمیماتی اتخاذ می‌کند.
در حالی که از اریبهشت ماه امسال هم زمان با آغاز سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالا‌های اساسی در دولت سیزدهم شاهد تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی بودیم، تا ساعاتی دیگر هشتمین مرحله از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار انجام خواهد شد.
ایرنا نوشت: در آخرین اقدام، از ساعتی پیش اکانت‌های ضدانقلاب در پی القای تجمع و راهبندان در مسیرهای منتهی به میدان آزادی هستند و تصاویری نیز برای اثبات ادعای خود منتشر کرده‌اند.
رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی امشب با برگزاری دو دیدار دیگر به پایان می‌رسد تا تکلیف همه تیم‌های صعود‌کننده به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شود.
تمرین نهایی تیم ملی قطر پیش از بازی افتتاحیه جام جهانی امشب برگزار شد.
جرارد پیکه امشب برای آخرین بار در ترکیب ثابت بارسا در نوکمپ قرار گرفته و هواداران بارسا نیز برای او سنگ تمام گذاشتند.
باشگاه بارسلونا با انتشار پوستری با تصویر جرارد پیکه به استقبال مسابقه امشب رفت.
دیدار امشب لورکوزن برابر پورتو ممکن است به آخرین رقابت اروپایی این سرمربی با لورکوزن تبدیل شود.
استقلال بعد از دو پیروزی متوالی امشب مقابل نفت در مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.
سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای از آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور سراسری تا ساعت ۲۴ امشب (دوشنبه) ۲۴ مرداد خبر داد.
طرف آمریکایی در مذاکرات اخیر وین در حد نسبی در دو موضوع انعطاف شفاهی خود را بیان کرده و باید کتبی باشد و در موضوع سوم و تضمین‌ها باید انعطاف آمریکا را داشته باشیم اگر آمریکا انعطاف را نشان دهد در روز‌های آینده به نقطه توافق می‌رسیم. آن‌ها از پلان بی صحبت می‌کنند، ولی ما هم پلان بی خود را داریم. این موضوع باید از طریق مذاکرات به نتیجه برسد.
شاگردان امیر قلعه نویی امشب میزبان تراکتوری خواهند بود که برای اولین بار در یک دیدار رسمی بردیف را روی نیمکت خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ