وزارت ورزش در حالی تجدید انتخابات فدراسیون سوارکاری را با تعیین زمان، قطعی کرده که قرار نیست برای آن، ثبت نامی از کاندیداها انجام شود و همین مسئله قانونی بودن انتخابات را زیر سوال می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری انتخابات یکی از پرحاشیه‌ترین فدراسیون‌ها در دو سال اخیر که وزارت ورزش و جوانان را هم با چالش مواجه کرده، یکی از دغدغه‌های سرپرست جدید برای عبور بی‌دردسر از آن است.
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، تغییرات ایجاد شده در راس وزارت ورزش تاثیری در روال انتخابات نخواهد داشت طوریکه تا یک ماه دیگر مجمع انتخاباتی چهار فدراسیون تشکیل می‌شود.
نمایندگان با حذف ماده ۵۳ این طرح مبنی بر حذف انتخابات تناسبی در جهت رفع ایراد هیات عالی نظارت موافقت کردند.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موضوع مربوط به برگزاری انتخابات تناسبی در تهران از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس حذف شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بحث تناسبی شدن برگزاری انتخابات تهران از نظر شورای نگهبان ایرادی ندارد و خلاف شرع و قانون اساسی نیست.
با اعلام سرپرست فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
انتخابات پارلمانی کویت از ساعت هشت صبح به وقت محلی در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شده است.
وزیر ورزش و جوانان ایران، حکم سرپرستی سید روح‌الله حسینی در فدراسیون بوکس را تا زمان برگزاری انتخابات تمدید کرد.
سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه برگزاری انتخابات به روش الکترونیک نیازمند همراهی دستگاه‌ها و مردم است، گفت: انجام فرایند انتخابات به صورت الکترونیک در دست پیگیری است.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در حوزه‌های انتخابیه غیر از تهران، امکان برگزاری انتخابات تناسبی به دلیل رقابت بر سر دو یا چند کرسی ممکن نیست و این کار باعث افزایش رقابت و مشارکت می‌شود.
با وجود مخالفت وزارت ورزش با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی استان تهران، این انتخابات در حال برگزاری است!
سرپرست فدارسیون سوارکاری می‌گوید مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در صورت طی مراحل و فرایندهای قانونی، تابستان سال جاری برگزار می‌شود.
پس از چندین ماه کشمکش، ‌ شکایت و شکایت‌کشی در نهایت ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، آغاز شد.
انتخابات ریاست فدراسیون بدمینتون قرار است خرداد ماه سال جاری برگزار شود.
نیجریه امروز شاهد برگزاری انتخاب ریاست جمهوری و پارلمانی است.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری پس از لغو دوباره، توضیح داد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزاری مجمع فوق العاده  و انتخاباتی فدراسیون سوارکاری را لغو و به زمان دیگری موکول کرد.
در حالى كه قرار بود مجمع انتخاباتى فدراسيون سواركارى براى دومين بار در ماههاى اخير برگزار شود، بازهم وزارت ورزش جلوى اين مجمع را گرفت.
مجمع فوق العاده انتخابات فدراسیون سوارکاری با دستور تجدید انتخابات، ۳ آبان سال جاری برگزار می‌شود.
با اعلام معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، انتخابات فدراسیون سوارکاری ۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.
سرپرست فدراسیون سوارکاری اعلام کرد که هنوز تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون مشخص نشده است.
مراسم تودیع مسعود خلیلی و معارفه سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری امروز برگزار شد.
رئیس فدراسیون سوارکاری با اشاره به مذاکراتی که در رابطه به انتخابات این فدراسیون با وزارت ورزش داشته به طرح پیشنهادی با این وزارتخانه و احتمال پیشروی بر اساس آن اشاره کرد
وزير ورزش تصميم گيرى در خصوص برگزارى يا عدم برگزارى انتخابات كميته ملى المپيك در موعد مقرر را به روزهاى آينده موكول كرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ