رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیت برای اربعین وجود نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع دانمارک امروز با انتشار بیانیه‌ای به تشریح پیش‌شرط‌های ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین پرداخت.
نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که اگر میلان بتواند مهاجم بلژیکی خود را بفروشد، برای جذب سردار آزمون اقدام خواهد کرد.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
منچسترسیتی به بارسلونا اعلام کرده تنها در صورتی حاضر به فروش ژوائو کانسلو است که بند خرید اجباری در قراردادش گنجانده شود.
ژوائو فلیکس در حال حاضر اولویت خرید ژاوی و بارسلونا نیست و مربی کاتالان از مدیریت باشگاه دو خرید دیگر را درخواست کرده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
شرط مهدی هاشمی نسب برای حضور در کادر فنی استقلال چیست؟
موسی مارگا که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد، برای موافقت با جدایی از این باشگاه شرط گذاشت.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خارج کردن سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خروج سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی در نشست قاهره شرکت نخواهد کرد مگر اینکه تشکیلات خودگردان فلسطینی بازداشت شدگان عضو جهاد اسلامی را آزاد کند.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت: در مرحله جدید اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک، شرط بهره‌مندی از افزایش اعتبار براساس میزان تورم کالاهای اساسی، خرید حداقل حداقل ۲۰۰هزار تومان است.
منابع فرانسوی معتقدند اگر پی اس جی بتواند ویکتور اوسیمن را بخرد، کیلیان امباپه را برای تمدید قرارداد بیش از پیش ترغیب خواهند کرد.
در سال‌های گذشته استقبال از گل و گیاه حتی در خانه‌های آپارتمانی نسبت به گذشته بین مردم بیشتر شده است. باتوجه به اینکه ایران سرزمینی خوش آب و هوا و چهار فصل است تنوع گل و گیاه نیز بسیار است. با این حال یکسری از گل‌ها بین ایرانیان طرفداران بیشتری دارند.
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
شرط بند ۴ ماده ۴ دستورالعمل خودرویی شورا که از ممنوعیت خرید و ثبت‌نام خودرو برای افرادی که دارای پلاک انتظامی فعال بودند اصلاح شد.
وزیر کار گفت: درصددیم میزان یارانه‌ی یارانه‌ بگیران را در سه دهک اول به شرط خرید ۷۰ درصد کالا در طرح کالابرگ‌ الکترونیکی، ۲۰ درصد افزایش دهیم.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو پژو ۲۰۷ و هایما S8 که قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی عرضه شود را ابلاغ کرد.
جلال رشیدی کوچی به عنوان موافق استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: آقای فاطمی امین شما فردی پاک و سالم هستید، اما شرط پذیرش هر نوع مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران علاوه بر سالم بودن، توان مدیریتی است.
از طریق شبکه‌های اجتماعی، اقدام به کلاهبرداری اینترنتی و آنلاین از مردم با ابزار مختلف مثل تشویق به شرط بندی در فوتبال، پیش‌بینی نتایج مسابقات داخلی و خارجی معروف به بت، سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی خارجی و فارکس و رمزارز و ... حتی خرید از فروشگاه‌های کذایی که وجود خارجی ندارند، کرده‌اند.
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است گالاتاسارای حاضر نیست بند خرید در قرارداد قرضی مائورو ایکاردی را بپذیرد ولی پی‌اس‌جی اصرار دارد که او را به این شرط واگذار کند.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیط برای اربعین وجود نخواهد داشت.
رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ